Sitecom LN-554 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 1 Pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom LN-554 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 1 Pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Marco 23-11-2017

werkt zoals verwacht

Het was even lastig om deze toe te voegen aan mijn bestaande homeplug netwerk van TP-link, maar uiteindelijk wel goed gelukt. minpuntje vind ik wel dat apparaten via het wifi accesspont niet in het home netwerk zijn opgenomen, als ik mijn telefoon verbind via wifi, wordt deze niet herkend als zijnde "thuis" wat voor andere apps in mijn internet of things netwerk noodzakelijk is om goed te werken. (thermostaat bijvoorbeeld en de Fritz telefoon app).

Ander dingetje is wel dat het nogal een kloeke doos is, niet echt subtiel zeg maar, om niet te zeggen lelijk aan de muur.

Pluspunten

• doet wat hij moet doen
  • Goed bereik
  • Duidelijke handleiding

Minpunten

• wifi geen onderdeel van home network
  • groot
  • Integratie in bestaand netwerk lastig
  • Sitecom.plug niet te bereiken via andere plugs

Aleid 22-10-2016

professionele kwaliteit. Ziet er perfect uit.

Slecht Wi-fi bereik op mijn zolderkamer. Via internet de Sitecom gevonden. Met zijn duidelijke gebruiksaanwijzing zo kunnen installeren. Heb dus perfect wifi- bereik, dat ook beveiligd is.
Top.

Devoe 11-08-2015

Ben erg tevreden. Installatie ging vlot. Gebruik hem in combinatie met een ln-501. Geen problemen. Doel was om goede WiFi te hebben in de tuin. Nu prima, speedtest gaf uitstekend resultaat.

Milos 14-06-2015

Werkt niet in combinatie met andere Sitecom producten. Ik heb al een tijd een homeplugnetwerk met de LN 508 en LN 520. Volgens Sitecom support is dat uitbreidbaar met de LN 554 en LN 550. Maar ik heb alleen maar problemen gekregen met interferentie en beperkte bandbreedte. Enige oplossing was afkoppelen van de LN 554 en LN 550.

Sitecom Webcare 15-06-2015

Jammer om te horen, dat uw ervaringen niet positief zijn. Helaas kan het in bepaalde situaties voorkomen, dat gebruik van meerdere homeplug-sets naast elkaar niet optimaal werkt. Homeplugs zijn wat dat betreft afhankelijk van de beschikbare bandbreedte op het stroomnet en ook andere elektrische apparaten hebben daarop invloed. Bij problemen is dit in veel gevallen te ondervangen door homeplugs in een ander stopcontact te plaatsen of door te kijken naar welke elektrische apparaten precies het signaal verstoren (voor meer informatie zie: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/ln-555v1001/wi-fi-homeplug-500-mbps-combo-pack/faq/basic/4798). In enkele gevallen zal dit echter geen oplossing bieden en zal helaas uitgeweken dienen te worden naar een andere oplossing.

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare

Milos 23-10-2015

Helaas, ook met tips van support van Sitecom is het niet gelukt en blijft de bandbreedte een probleem. Ruilen kon niet meer dus ik zal de spullen van de hand doen.