Bose Lifestyle 650 - Reviews

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Indrukwekkend design en geluid

Nu een maand in het bezit van deze schitterende home entertainment system van BOSE. Werkelijk aan alles is gedacht en allemaal erg eenvoudig te bedienen. Alles straalt weer kwaliteit uit en naast je ogen worden je oren ook zeer goed verwend. Ik heb gekozen voor de zwarte versie die samen met mijn zwarte TV een mooie combinatie maakt. De luidsprekers ( front en rear ) zijn echt erg klein, maar het geluid wat eruit komt is zuiver, krachtig en zeer volwassen. Je kan niet geloven, dat dit geluid uit deze kleine boxjes komt. De centerspeaker en de woofer, die ook zeer strak zijn qua design zorgen ervoor dat het geluid helemaal compleet is.
Eindelijk ben ik van mijn grote boxen af en daardoor heb ik meer ruimte gecreëerd en ziet het er nu erg strak uit. Daarnaast wilde ik graag weer helemaal up to date zijn met betrekking tot de nieuwste techniek, zoals draadloos streamen met WIFI en het 4K signaal aankunnen voor mijn TV. Dit is nu allemaal mogelijk met dit mooie systeem van BOSE.

Pluspunten

• Strak design
  • Gebruikersgemak
  • Ruimtebesparing
  • Kwaliteit
  • Up to date

Minpunten

• Grote afstandsbediening