Harman Kardon BDS 680 - Reviews

Blu-ray speler
3d

6,9

m.tenhoor2 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een geweldige set met ongekende mogelijkheden. Prima geluidskwaliteit. Ook verbinden met Blue tooth gaat probleemloos. 3 HDMI ingangen dus al mijn apparatuur zonder schakelbox kunnen erop.

Mark080808 17-05-2014 Product paar dagen in bezit

Het systeem geeft een prachtig geluid en ondersteunt vrijwel alle soorten audio. Ook het geautomatiseerd instellen van de speakersetup is een echte meerwaarde.

Voordelen: Eenvoudige installatie, Zeer goed en krachtig geluid, Ondersteuning voor Airplay en Stil.
Nadelen: Aansluiting bekabeling speakers onhandig, Afstandsbediening is fragiel (klepje is al lam na 1 kwartaal gebruik), Softwarematige bugs. Het systeem hangt regelmatig vast bij het overschakelen tussen de diverse HDMI poorten. Een harde reset is dan nodig (aan uit schakelaar).

Harman zal de bugs sneller moeten oplossen dmv softwareupdates.

frits1650 08-01-2014 Product paar dagen in bezit

4,6
Apparaat werkte na aanschaf meteen al niet. Vormgeving top, geluid ok. Bediening lastig. Terug gestuurd voor reparatie omdat het apparaat zich nauwelijks aan laat krijgen. Eenmaal aan redelijk geluid maar zaken al blue tooth en airplay blijven regelmatig hangen. Als ik weer een werkend apparaat heb zal ik nog wel laten horen of deze problemen structureel zijn of dat ik gewoon een slecht apparaat had.