Pioneer HTP-072

Yamaha BD-Pack 1810

3D
Yamaha BD-Pack 1810

T. Maurix 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede overstap naar componenten voor een lage prijs

Na 12 jaar gebruik te hebbengemaakt van een goedkoop Sony home cinema setje, was het tijd voor iets nieuws en wilde graag overstappen op losse componenten.
Daar het budget niet erg groot was en ik toch gebruik wilde maken van zo'n beetje alle momenteel populaire opties, ben ik op deze set uit gekomen. De versterker heeft voor mij alle gewenste opties, wat voor mij het belangrijkst was. De 5.1 speaker set was voor mij minder van belang omdat deze uiteraard later nog door een betere vervangen kan worden. Alles werkt naar behoren en prijs/kwaliteit is wat mij betreft dik in orde voor deze set, zeker als je vergelijkt met een kant en klaar oplossing die worden aangeboden door Philips, Sony, LG en Samsung. Natuurlijk laat de subwoofer op bijna maximaal vermogen wat te wensen over, maar meer kun je voor deze prijs in mijn ogen echt niet verwachten. Ik heb de set gecombineerd met de Sony BDP-S3700B blu-ray speler met mogelijkheid om internet op te gaan (youtube, netflix etc.). Al met al ben ik erg tevreden over het setje!