Kärcher K3

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

karel wehrmeijer 18-04-2024

geen aanrader voor beperkt gebruik

Geschreven voor: Kärcher K3

aanschaf 2 jaar om 1 a 2 keer per seizoenterrastegels ontdoen van vuil en groen aanslag gevel schoonspuiten ; daaraan voldeed hij naar tevredenheid gebruikt 4 X
in het voorjaar weer uit de berging gehaald, alles correct aangesloten, schakelaar aangezet en opdat moment spoot het aan de onderkant overal uit en gaf te weinig werkdruk om iets te reinigen, en het verlies van veel onnodig water. vind het geen aanrader voor de werkzaamheden voor mijn gebruik.

Pluspunten

• bijaanvang +++++
  • ligt in gewicht++++++

Minpunten

• gebruiksduur _ _ _

f*************@u********* 11-04-2024
Geschreven voor: Kärcher K3

De sproeier van de k3 terrasreiniger slaat constant vast. Geen reactie van Karcher helaas

Harrie 22-03-2024

Geen aanrader

Geschreven voor: Kärcher K3

Waardeloos merk 2x een nieuwe k3 gekocht buiten de garantie olielekkage gehad.
Bij 2 kennissen hetzelfde verhaal voor mij nooit meer een karcher hogedrukspuit

Minpunten

• Olielekkage

Arjan 06-03-2021
  • Product gekregen

Geen kwaliteit, veel problemen korte levens duur.

Geschreven voor: Kärcher K3

Vanaf het begin problemen gehad, (slaat niet meer aan als hij is afgeslagen) gerepareerd en vervolgens weer stuk. Nog wat pogingen gedaan om hem te repareren maar vervolgens weer andere storingen. Weinig plezier van gehad. Voor mij geen Kärcher meer.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• Levensduur
  • Kwaliteit
  • Service

ArnoH 16-12-2020

Goede reiniger; helaas korte levensduur

Geschreven voor: Kärcher K3

Op zich een leuk apparaat die voor het kleine werk rond het huis zijn werk doet. Is eenvoudig in elkaar te zetten. Het apparaat is simpel en heeft eigenlijk geen gebruiksaanwijzing nodig, alleen de spuitverstelling en het gebruik van shampoo moet je even ervaren. De 1600 W. vraagt niet buitensporig veel van je elektragroep maar kijk er wel eerst even naar. En dan nu het negatieve; na net drie jaar begaf het apparaat het en herstellen leek niet zinvol vanwege de hoge onderzoekskosten. Kärcher wilde me wel een kortingscode van 25% geven op de eigen website artikelen maar die zijn zo hoog geprijsd dat dat niet aantrekkelijk is. Met andere woorden je blijft met lege handen achter en toch een frustratie groter. Mijn volgende hogedrukreiniger is daarom geen Kärcher geworden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Met reiniger-/shampoo reservoir

Minpunten

• Korte levensduur
  • Geen goede service van Kärcher

Alexander1969 20-02-2016
Geschreven voor: Kärcher K3

Fijn apparaat in gebruik door de vele accessoires. Er zat zelfs een terrasreiniger bij die erg handig was.
De montage is goed te doen met de gebruiksaanwijzing. Het gebruik wijst daarna eigenlijk voor zichzelf.
De wielen wilden bij ons niet goed rollen. Maar dat was op zich verder geen probleem.
Ons terras en oprit werden er heel goed mee schoongemaakt.

De duurzaamheid is bij ons exemplaar slecht, na 3,5 jaar heeft hij het begeven terwijl hij minder dan 10 keer gebruikt is.