Kärcher K 3.99 M + T 100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 3.99 M + T 100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

technische oplossing 11-08-2014
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Heb een jaar geleden een Karcher 4.500 gekocht soortgelijk als 3.99 heb eenmaal het terras schoongemaakt circa 3 uur werk.
Tijdens deze vakantie ben ik opnieuw begonnen met schoonmaken na een half uur spuiten lekt het apparaat binnen zijn behuizing.
Wilde het apparaat onder garantie retour brengen echter heb de aankoopbon niet meer.
Contact opgenomen met de verkoper echter zonder de aankoopbon kunnen ze niets voor mij betekenen.
Apparaat zelf gedemonteerd en geconstateerd dat de pompdeksel hogedruk aan perszijde gescheurd is.
Na wat speurwerk op internet blijkt dit een kwaal is van de Karcher hogedrukreinigers te zijn ze begeven het al na een paar uur.
Is een kwalijke zaak voor een machine van dik € 200,00
Heb via internet een nieuw dekseltje besteld en de reiniger gerepareerd voor zo lang het duurt het is weer een plastic dekseltje waar 130 Bar druk op komt dus de vraag is hoe lang.

Typhoon 72 07-07-2013
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Deze Kärcher K 3.99 M heb ik 5 jaar geleden bij bouwmarkt gekocht. De eerste zomer heb ik er mijn auto een paar maal meer gereinigd. De capaciteit is erg summier en de hogedrukslang is aan de korte kant. Je moet hem letterlijk achter je aan slepen. Het tweede jaar begon hij te pendelen als hij stand-by staat. De garantie was er natuurlijk net van af. Daarna heb ik hem nooit meer gebruikt. Vandaag heb ik eens naar de oorzaak gezocht, hem moet een inwendige of uitwendige lekkage zijn aan de hoge druk zijde. Uitwendig is alles oke, dus een inwendige lekkage in de pomp zelf. Onderdelen zijn wel verkrijgbaar maar ik lees zojuist dat deze als snel weer kapot gaan. Ik had geen idee dat er ook al disposable HD reinigers bestaan. Een keer gebruiken en dan weggooien ! Een echte low budget machine met een kunststof pomp. Het is dat ze de motor niet van kunststof kunnen maken, anders zouden ze dit doen ook. Maar ook al is het een low budget HD, dan moet het wel iets langer functioneren dan een uurtje. Kärcher zou zich niet in deze markt low budget moeten begeven, zij schaden hun eigen naam en onze portemonnee ! Maar ja, goed voor de concurrent!

Willem8898 26-05-2012
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Na 8 maanden stroomt het water aan de onderkant, ongelooflijk dat na een gebruik van hooguit 10 uur!!

Daarnaast is het een waardeloos apparaat, regelmatig valt de druk gewoon weg.

Kwaliteit is ver te zoeken bij Karcher, en dat voor een apparaat van € 200,- , nooit meer Karcher voor mij.

Laurens761 06-05-2012
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

De duurzaamheid is zoek bij dit apparaat. Na nog geen 2 jaar is er een lek ontstaan, waardoor geen druk meer opgebouwd kan worden. Waardeloos dus.

v.veluw 03-05-2010
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Mijn Karcher 1,5 jaar jong is ook gesneuveld na weinig te zijn gebruikt de hoge druk zijde is een te zwakke construktie na 3 reperatie`s uitgevoerd te hebben aan perszijde...

nee geen karcher meer voor mij 200euro ruikt naar oplichting

Henri-53 02-05-2010
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Helaas ben ik, als zoveel anderen op deze site, ook teleurgesteld in de degelijkheid van Kärcher HD. Ik kocht in maart 2008 de K3.20M. Is bijna zelfde als de K3.99 maar met terrasreiniger T200. Na 1 jaar lekte water bij het motorhuis. Door de Formido opgestuurd en onder garantie gerepareerd. Maar nu 2 jaar en 2 maanden oud, weer lek en niet meer in de garantie. In totaal minderf dan 10 keer gebruikt. Ongelooflijk, dat na zoveel klachten Kärcher het product niet verbetert.

hasie 17-03-2010
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

ik heb karcher k3.99 m vorig jaar na de zomer gekocht nadat mijn andere karcher kapot ging.
hij is nu ongeveer 8 a 9 maanden oud en net als wat ik hier lees ook de spuitmond waar ook tegelijk de (zeep) aansluiting erop zit inderdaad allemaal plastic en ook een kleine barst erop waaruit de water alle kanten opspuit.
zoals ik hier ook lees heeft het geen zin om met karcher contact op te nemen.
want dan zullen ze wel zeggen het is bevroren en daardoor gebarsten
nou het is zeker niet bevroren het zit in mijn werk garage de verwarming staat continu op 15 graden op zijn koudst en als ik er werk dan op 25 graden.
kort gezechdt mensen nooit geen karcher meer voor mij.
rot apparaten dit is mijn 4de karcher al
groetjes hasie

Jope 28-10-2009
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Ik heb ook twee jaar geleden een K3.99 M gekocht. Ook na twee jaar stuk, druk verlies door lekkage.
Karcher beweert dat dit komt door vorst (staat altijd in een vorstvrije garage) en kalk (we hebben hier in Flevoland het minste kalk in het water, zelfs geen vaatwas zout hoeft in de vaatwasser), onzin. Kreeg niet eens een schaderapport. Zit er na twee keer vragen nog steeds op te wachten. Nooit uitgeleend, omdat een eerder apparaat ook al kapot ging. Dus een advies aan een ieder, koop nooit meer een Karcher. Wat een slecht service.

Henny van Osta 14-07-2009
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Ik heb dus ongeveer 2 jaar geleden de K3.99 aangeschaft ervan uitgaande dat een Karcher toch een goed apparaat is ??. Afgelopen weekend heeft hij het dus begeven, het motortje springt aan en uit en de druk is weg. Na het lezen van alle onderstaande klachten zal de volgende dus geen Karcher meer worden. Volgens mij mag je er toch vanuit gaan dat als je zo'n apparaat koopt voor +/- € 200 dat hij een minimale levensduur heeft van 5 jaar bij een gebruik van ongeveer 10x per jaar. De 2e Karcher in 5 jaar dus mensen KOOP GEEN KARCHER !!

jorg31 24-05-2009
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

precies 1 maand gehad en 5 keer gebruikt, nu is hij kapot! Wat een waardeloos apparaat!

John de Laat 24-04-2009
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Ja eindelijk ik had ook een HD reiniger de K .99 M na ongeveer iets langer dan een jaar en minder dan 10 bedrijf uren lekte hij als een zeef,ben er erg zuing op en dus ik dacht dat is garantie.Fout mooi niet dus volgens de verkoper moest ik €99 betalen om hem te laten onderzoeken, standaard procedures zei hij.Ik was ik er goed ziek van, en mijn beeld is wel veranderd.
Ik hoop dat Karcher zijn verantwoordelijk voelt en neemt en dat hij eens de klanten helpt ipv ze nog eens €99 lichter te maken.

J.S. 50 19-01-2009
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Ik heb een aantal jaren geleden een Kärcher gekocht. In de garantie periode tot drie maal terug geweest voor een spuitpistool waar meer water uit de handgreep kwam dan uit de plaats waar het uit moet komen. Het vierde spuitpistool zou er een zijn van goede kwaliteit. Garantie heb ik niet meer, en ook dit spuitpistool van een goede kwaliteit heeft de geest gegeven, zelfde probleem. Het ding maar eens los gemaakt, en wat zien ik, alle steungevende delen zijn van plastic. Rommel dus. Voor mij nooit geen kärcher meer. Ik koop een Kränzle of een Nilfisk.

BVV31. 31-12-2008
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

De hoge drukreiniger gekocht in juli 2006 voor het schoonmaken van de kleedkamers (voorjaar en najaar) reeds 2x klachten gehad, 1x viel de druk weg en 1x bleef hij uit en aangaan, tijdens de garantie periode zijn de klachte via de leverancier verholpen, helaas is er nu in het apperaat iets gesprongen, druk viel weg en water komt uit het motor compartiment,
de garantie tijd is nu verlopen.
De kwaliteit van het apperaat valt mij vies tegen.
ik zal zeker geen karcher meer kopen.

P Martesns 11-08-2008
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Ook bij mij ging het binnen 2 jaar mis hoewel ik hem nog niet zo vaak gebruikt heb. De drukregelaar kapot. Omdat ik net een maand buiten de garntie val krijg ik niets. reparatie komt al gauw op meer dan €150. Ook ik had vertrouwen in de degelijkheid van Karcher maar dit blijkt dus niet waar te zijn. Het betreffende onderdeel waar hoge druk op komt blijkt van plastic te zijn en is gescheurd op de lasnaad, niks geen degelijk materiaal. Dit was mijn eerste en tevens laatste Karcher

Marc Dethmers 24-06-2008

Beste mensen,

Ook ik moet me aansluiten bij onderstaande verhalen. Het apparaat in juli 2005 gekocht. Een paar keer gebruikt en nu al kapot. (valse drukopbouw oid; flinke reparatie kosten)

Het is inderdaad allemaal plastic. Kijk dus goed rond voor je besluit weer een Karcher te kopen. Dacht dat het een goed merk was, echter dit is dus een duurkoop gebleken.

Het is wel zo dat toen het apparaat het nog GOED deed, er geen vuiltje aan de lucht was. Echter 3 jaar levensduur voor zo'n apparaat is gewoon slecht!

ed155 21-06-2008
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Ik sluit me bij meerdere aan. Ook bij mij binnen 2 kapot. Eerst minder druk en uiteindelijk niets meer. Voor mij was dit de 2e keer dat een Kärcher het binnen zo'n korte tijd begaf. Dus nu echt de laatste geweest.... Ooit heb ik een heel goedkope Kinzo, wateropbrengst minder en minder kracht maar daar nooit problemen mee. Helaas is deze gestolen.

Thasos 21-04-2008
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

HD-Reiniger ongeveer 2 1/2 jaar in bezit. beperkt gebruikt. Voorjaar terrasje schoonspuiten en visbootje afspuiten. Na deze periode heeft de motor het begeven.
Wanneer u op zoek bent naar een machientje waar u langere tijd plezier van wilt dan is dit absoluut geen aanrader, maar gewoon een miskoop

Frank48 16-04-2008
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Apparaat heeft het na 2,5 jaar en hooguit 10 keer gebruikt begeven. Er kwam overal water uit, behalve uit de spuitmond. Na onderzoek blijkt in de plastic leiding van de watertoevoer een scheur te zitten. Buiten de garantie: reparatiekosten €95. Nagenoeg het hele binnenwerk is van kunststof en ziet er allesbehalve degelijk uit. Dus ik vrees voor de volgende kunstofbreuk. Ik dacht met deze Kärcher een kwaliteitsproduct gekocht te hebben, maar ik blijk een miskoop te hebben gedaan.
Conclusie: dit type Kärcher zeker niet kopen, want je krijgt er spijt van.

Henri91 11-10-2007

Ook hetzelfde ? !
Heb in mei 2005 een K 3.99 gekocht. ongeveer zo'n 20 maal gebruikt . In het begin goed werkend tot zo'n 16 maal gebruik, dan begon de miserie. Bij neerleggen lans sputtert pomp aan-uit-aan-uit verder, druk verminderde bestendig zodanig dat ik er nu nog kan mijn voet mee afspuiten (ben beter af met gewone spuit) Alles grondig nagezien wat kon, filters en waar ik aankon, niets speciaals te zien.
2 jaar garantie lees ik, en nu zou ik zoals ik hier lees er al 90 € kosten aan hebben (plus andere kosten ?). Ik dacht dat Karcher véél beter was, dat ruikt naar oplichterij schoon kastje met wat brol in,.. nu weet ik het niet meer, ik zit nu ook met de dure bijbehorigheden. Eenmaal naam gemaakt, is de rest rotzooi denk ik!

ophuis 23-03-2007

in maart 2004 gekocht
blijken plastic onderdelen te bezitten welke het na korte tijd begeven
is 2x perjaargebruikt voor het reinigen van het
terras.
vandaag was ik bezig met het reinigen van het terras aan de voorzijde van ons huis,
legde tijdelijk de spuitlans neer om even een bezem van achter het huis op te halen, echter bij terug komst bleek de compressor gewoon weer uit zich zelf bijgesprongen te zijn en er lekte water uit het huis van de compressor!
N.B. door het onterecht bij springen zonder gebruikname van de spuitlans is het zaakje zo heet geworden dat de water invoer bochtstuk is gaan smelten en de druk van het leidingwater niet meer aankon en dus is gesprongen!
Bochtstuk er afgehaald en de tuinslang zonder bochtstuk aangesloten en compressor opnieuw gestart , echter de compressor pingeld hevig en heeft nog maar weinig druk.

voor 90 euro kan je hem laten reparen met nadien maar 3 maanden garantie.

waardelose machine! maar 100 uren gedraaid.

Je wordt misleid door dat niet de levensduur in werkuren wordt aangegeven

koop nooit weer een karcher maar een semi/prof of prof apparaat van b.v. nilfisk voor dagelijks gbruik!

oeth 28-02-2007
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

Heb in eind augustus 2004 een K 3.99 gekocht. Alles bij elkaar zo'n 15 maal gebruikt . Begin dit jaar wilde ik de auto weer eens wassen en klein tegelpad schoon spuiten. Het enigste wat hij doet is een sproeistraaltje geven dus geen druk meer. Aparaat heeft altijd binnen gestaan (dus bevroren of iets dergelijks was er niet bij. Na 4 x een e mailtje naar Kacher B.V. nederland gestuurd te hebben was het uiteindelijke antwoord , buiten de garantie van 2 jaar dus U laat hem maar maken voor € 90.00 standaard prijs. Nou van zijn lang leven niet. Heb ze de folder van consu menten autoriteit toegestuurd. Kijken wat dit doet. Je mag er toch van uit gaan dat zo,n ding bij normaal gebruik langer meegaat dan twee jaar. Ik kan ze dan ook wel vertellen dat dit de laatste is geweest die ik van hun heb aan geschaft. (de eerste 555 S heft het bijna 10 jaar volgehouden. maar dit is een slecht produkt

bassochist 28-07-2006

we hebben deze hd reiniger ongeveer 1.5 jaar terug gekocht, en een paar weken
geleden is ie er dus mee gestopt buiten de garantie periode, hij werkt nog wel
alleen geen druk meer, alles nagekeken maar niks kunnen vinden, ik voel me
eigen echt belazerd, denk je iets goeds te kopen, stopt ie er na een jaar al
mee, terwijl het ding maar 1x in de week wordt gebruikt, en soms nog minder,
van karcher krijg je ook geen responce, en de helft van de accesoires is ook
niet leverbaar, en ook niet te bestellen, al met al dus gewoon knudde mijn
volgende wordt een dibo hd reiniger kost wat meer maar dan heb ik i.i.g.
kwaliteit voor mijn geld.

nee voor mij geen karcher meer.

karcher55 26-06-2006

Mijn voorafgaande reinigers waren een HPC2000 geloof ik van de Praxis, een
Kinzo van de Gamma.
Zaterdagochtend de Karcher gekocht.
Zaterdagmiddag uitgepakt, gemonteerd, begonnen met reinigen straatje. Eerste de
terrasreiniger geprobeerd, beviel niet zo, je moet de hele tijd gebogen lopen.
Dan toch maar weer gewoon schoonspuiten. Ging prima, loopt als een zonnetje! Na
een half uurtje - niets meer. Water nog steeds aanwezig, jawel, check. Stroom
aanwezig, check. Stekker in werkend stopcontact, draad gecontroleerd op
draadbreuk, nee, alles goed. Geen zekering te vinden of zo. Terugbrengen dan
maar :-(

1stcobra 22-06-2006
Geschreven voor: Kärcher K 3.99 M + T 100

prima apparaat, gemakkelijk in het gebruikt en meer dan genoeg hulpstukken. De
terrasreiniger werkt prima, je moet echter niet te snel willen gaan.

vinnieboy 04-08-2005

prima toestel ,