Kärcher K3 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K3 op Kieskeurig.nl.

3,8

• Slecht

Alexander1969 20-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

5,5
Fijn apparaat in gebruik door de vele accessoires. Er zat zelfs een terrasreiniger bij die erg handig was.
De montage is goed te doen met de gebruiksaanwijzing. Het gebruik wijst daarna eigenlijk voor zichzelf.
De wielen wilden bij ons niet goed rollen. Maar dat was op zich verder geen probleem.
Ons terras en oprit werden er heel goed mee schoongemaakt.

De duurzaamheid is bij ons exemplaar slecht, na 3,5 jaar heeft hij het begeven terwijl hij minder dan 10 keer gebruikt is.

Arjan 06-03-2021
  • Product gekregen

Geen kwaliteit, veel problemen korte levens duur.

Geschreven voor: Kärcher K3

Vanaf het begin problemen gehad, (slaat niet meer aan als hij is afgeslagen) gerepareerd en vervolgens weer stuk. Nog wat pogingen gedaan om hem te repareren maar vervolgens weer andere storingen. Weinig plezier van gehad. Voor mij geen Kärcher meer.

Pluspunten

Minpunten

• Levensduur
  • Kwaliteit
  • Service

ArnoH 16-12-2020

Goede reiniger; helaas korte levensduur

Geschreven voor: Kärcher K3

Op zich een leuk apparaat die voor het kleine werk rond het huis zijn werk doet. Is eenvoudig in elkaar te zetten. Het apparaat is simpel en heeft eigenlijk geen gebruiksaanwijzing nodig, alleen de spuitverstelling en het gebruik van shampoo moet je even ervaren. De 1600 W. vraagt niet buitensporig veel van je elektragroep maar kijk er wel eerst even naar. En dan nu het negatieve; na net drie jaar begaf het apparaat het en herstellen leek niet zinvol vanwege de hoge onderzoekskosten. Kärcher wilde me wel een kortingscode van 25% geven op de eigen website artikelen maar die zijn zo hoog geprijsd dat dat niet aantrekkelijk is. Met andere woorden je blijft met lege handen achter en toch een frustratie groter. Mijn volgende hogedrukreiniger is daarom geen Kärcher geworden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Met reiniger-/shampoo reservoir

Minpunten

• Korte levensduur
  • Geen goede service van Kärcher