Bosch AHS 45-26

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch AHS 45-26 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

biojumper 13-05-2015
Geschreven voor: Bosch AHS 45-26

Gekocht in juni 2014. Na aanvankelijk opstartvertraging vorig jaar was die vertraging dit jaar oneindig geworden. Dus teruggestuurd. Na ruim 3 weken wachten nog niets vernomen. After sails service dus beneden peil. Ze zijn mij als klant kwijt.

r.kahle 24-06-2014
Geschreven voor: Bosch AHS 45-26

Meer den 30 jaar plezier van de vorige Bosch heggeschaar gehad. Dus de opvolger wordt ook weer een Bosch. Type 45-26 nu twee jaar in gebruik. Van het begin af aan trad de beveiliging erg vroeg in. Het wordt steeds erger. Nu al bij vier brandnetels tegelijk schakelt de machine al uit. Op naar de Bosch service. Aankoopbon niet meer te vinden maar op het machine typeplaatje staat 2012. Antwoord van Bosch: machine onderhoudsbeurt € 96. Sorry maar de machine gaat er direct uit. Op naar een ander merk.

josue 27-06-2012
Geschreven voor: Bosch AHS 45-26

Deze week gekocht: in de winkel de verschillende varianten uitgeprobeerd.Ik was oorspronkelijk voor de lichtste electrische gegaan, en toevallig deze ook uitgeprobeerd.Drie vier keer verwisseld en gewogen: hoewel dit niet de lichtste was,is ze toch de best werkbare van de lichtere soorten: minder vermoeiend door goede plaatsing van de knoppenen handvaten. Vooral bij het zijdelings snoeien van groot belang. Dit zijn pas scherpe messen en geven dan ook een mooi resultaat. Ook de kracht is voldoende, onmogelijk te bereiken met een accu. Een kabel is dan wel nodig, maar opladen en accu's verwisselen hoort er dan ook niet meer bij. Relatief korteschaar, kwestie van de zaak onder controle te houden en minder torsie te krijgen in de polsen. Kortom, net hetgeen ik zocht. Prijs is van secundair belang, het werkgemak en effectioviteit primeert, zo'n een groot kapitaal is het ook weer niet.

Oscar 16-07-2012

De ham vraag natuurlijk is hoeveel meter van welek hegsoort je snijdt met deze machine. ik ben zelf op zoek naar een machine die 50 mtr conifeer van 3 mtr hoog kan doen zonder noemenswaardige polspijntjes.
Het is best lastig om een goede machine te vinden.

Oscar.