De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust OZO USB HEADSET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hettybreugom@gmail.com 23-01-2022

aanrader

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

gebruik deze koptelefoon nu al een aardig tijdje en ik kan ongestoord lekker luisteren naar mijn muziek en chatten met bekende zonder gestoord te worden door achtergrondgeluiden. Een echte aanrader!!!!!!

Pluspunten

• afsluitend voor geluid buitenaf
  • afsluitend voor geluid buitenaf

Minpunten

• geen

AnnemarieKVDH 20-10-2021

Heel goed

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Nu ruim een half jaar in bezit.
Voor een ieder die een koptelefoon zoekt voor online huis of thuiswerken is dit de aanrader.
Geweldig hoe goed hij buiten geluiden demt. Met deze koptelefoon is het geen straf hij zit lekker en is licht. Ik zou zeggen KOPEN!

Pluspunten

• geluid goed
  • stevig

Minpunten

• geen aansluiting voor telefoon
  • de microfoon kan er niet af.

hettybreugom@gmail.com 05-10-2021

geweldige koptelefoon

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

ik heb deze koptelefoon nu een aardig tijdje in mijn bezit en gebruik hem dagelijks. Hij is licht-gewicht dus niet zwaar in gebruik. Geluiden om mij heen komen niet binnen dus kan mij goed concentreren op hetgene waar ik mee bezig ben. Echt een aanrader

AnnemarieKVDH 02-07-2021

Goede koop!

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Ik vind het een stevige headset, het voelt echt kwalitatief goed aan.
Geluid is prima, het enige minpunt vinden wij dat er geen aansluiting voor een telefoon aan zit. Verder een goede koop.

Pluspunten

• geluid goed
  • sterk

Minpunten

• geen aansluiting voor telefoon

m*****@m*********** 23-06-2021

Handig voor thuiswerkers

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Ik wilde de headset vanwege thuiswerken en daarvoor is hij erg handig. De kabel is lekker lang, het geluid is goed, de installatie gaat automatisch en mijn stem is veel duidelijker en scherper voor mijn collega's. Wel is de headset wat groot, dat is even wennen als je oortjes gewend bent. Als er een hittegolf is dan kan het ook vrij warm zijn over je horen. Al met al is het een goede en professionele toevoeging voor thuiswerkers.

Pluspunten

• Lange kabel
  • Goed geluid
  • Zelf goed verstaanbaar

Minpunten

• Groot
  • Warm

KuipersJuridish 22-06-2021

Ook voor niet-gamer een prima koptelefoon.

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Omdat ik veel online gesprekken moet voeren als jurist, dan moet ik goed verstaanbaar zijn en dat ben ik met de aanwezige microfoon. Moet ik goed verstaan wat er gezegd wordt en dat doe ik. Er zit prima geluid in en via de snoer (welke lang genoeg is om je bewegingsvrijheid te geven) kan je volume regelen en microfoon aan/ uit zetten. Als brildrager zit deze over de oor koptelefoon niet hinderlijk. Dus ook als je geen gamer bent, maar wel veel online bezig bent. Zoals ik met gesprekken of als je podcast opneemt dan heb je aan deze koptelefoon zeker een goeie. Prijs-kwaliteitsverhouding is prima

Pluspunten

• geluid
  • als brildrager prima over de oor koptelefoon
  • lange snoer
  • mogelijkheid om volume en microfoon te regelen

I**************@g******** 22-06-2021

Fijne headset

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Heel fijne koptelefoon en microfoon, ik gebruikte eerder mijn oortjes van telefoon maar dat werkt toch minder prettig.
Deze heeft een mooi helder geluid en zit comfortabel.
Minder last van externe geluiden.
De microfoon werkt ook heel fijn, geeft een goed geluid aldus mijn medezoomers.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Microfoon duidelijk, zuiver
  • Comfortabel

f********@h****** 22-06-2021

handig in gebruik

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Prettig in gebruik, En met de microfoon heb je je handen vrij. Voor mij zit die comfortabel en ik heb geen last van geluiden van buitenaf die mij afleiden.

NielsBoomsma 22-06-2021

Erg tevreden!

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

De headset ziet er straks en stevig uit, is makkelijk om te installeren en over het algemeen een goede keuze in deze prijsklasse. Het geluid is goed maar mist naar mijn idee wat bass, geen overdonderend geluid. De microfoon pakt wel wat achtergrondgeluiden op maar is prima te gebruiken voor bijvoorbeeld gamen.

Pluspunten

• Plug & Play
  • Microfoon
  • Goed geluid

Minpunten

• Pc only

o**********@l***** 22-06-2021

Goed product

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Headset is prima voor deze prijs. Zit comfortable maar als je iets te grote oren hebt dan gaat het na een paar uur pijn doen. Geluid is prima en microfoon is handig tijdens online gaming.

De kussens om de headset zijn zacht en zitten comfortable. je kan het alleen niet gebruiken op je telefoon

Pluspunten

• goede prijs voor deze headset
  • goed geluid

Minpunten

• te lang in gebruik doet pijn aan je oren

Stephan 21-06-2021

Review headset

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Ik heb deze headset 1 week gebruikt voor warzone. Prijs kwaliteit is dit een goede headset maar voor het gamen is een betere vereist.
Het dragen van de headset doet na niet al te lange tijd zeer aan de oren.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Kwaliteit
  • Geluid
  • Draag comfort

m**********@h********** 21-06-2021

Ik ken betere headsets

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

De pluspunten zijn dat hij makkelijk te gebruiken is, je plugt hem in en hij werkt meteen. Verder zit hij lekker. Het geluid is best aardig. Maar er zijn ook wat minpunten: hij haalt het omgevingsgeluid helemaal niet weg, je hoort alles en dat vind ik erg jammer. Verder heeft hij alleen een usb aansluiting en is dus niet te gebruiken met een telefoon of tablet.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Zit comfortabel

Minpunten

• Alleen usb aansluiting
  • Veel last van omgevingsgeluid

Santalyd 21-06-2021

Prima geluid en zit comfortabel

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Normaal gebruik ik oortjes voor het Zoomen met collega’s, maar na enkele uren zitten die niet zo lekker meer. Deze koptelefoon is een prima alternatief. Hij zit zacht en comfortabel en het geluid is voor beide kanten goed. De microfoon kun je makkelijk op de goede plek duwen en dus ook aan de kant schuiven om wat te drinken. Na een paar uur voel je de koptelefoon ook wel wat zitten en je oren zijn wat bezweet als je hem afzet, maar hij wint het van mijn oortjes.

Pluspunten

• Zit zacht op je oren
  • Goed geluid voor beide kanten
  • Microfoon makkelijk te verschuiven

Minpunten

• Na enkele uren gaat hij toch wat knellen
  • Niet draadloos

Danthi 21-06-2021

Fijne headset!

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Wij hebben de Trust Ozo over-ear USB headset mogen testen. Inpluggen en de rest spreekt voor zich. Het geluid is erg goed, je bent ook goed verstaanbaar. De headset is makkelijk verstelbaar dus ook de kinderen maken er gebruik van tijdens het gamen op de laptop. De oorkussens zijn lekker zacht en de kabel is lang genoeg. Al met al een fijne headset met goed geluid.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goed verstaanbaar
  • Zachte oorkussens

Minpunten

• Alleen USB aansluiting

j***********@h********** 21-06-2021

Fijne USB headset

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Wij mochten deze headset testen en we vinden de headset zijn geld waard! Het geluid is voor gewone dingen wat wij ermee deden prima, een gesprek voeren, een spel spelen, vergaderen.
De headset zit goed op je hoofd, sluit je makkelijk aan op je computer door de USB aansluiting, en het volume schuifknopje in het snoer is heel handig!
Kortom een fijne handige headset voor deze prijs.

Pluspunten

• USB aansluiting
  • Handige microfoon
  • volume schuifknop aan het snoer zit.
  • Blijft goed op het hoofd zitten

Minpunten

• geen aansluiting telefoon

ger1984 20-06-2021

prettige koptelefoon

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Comfortabele koptelefoon welke prettig op het hoofd zit. De microfoon is makkelijk buigzaam. In het snoertje zit een knopje waarmee je het geluid harder/zachter kunt stellen. Tijdens mijn online scholing heb ik geen hinder gehad van mijn kinderen op de achtergrond.
Wanneer deze koptelefoon draadloos zou zijn zou het helemaal goed zijn in mijn ogen.
Makkelijk aan te sluiten aan de pc.

Pluspunten

• comfortabel
  • helder geluid

Minpunten

• niet draadloos

WeeBee 19-06-2021

Prima koptelefoon

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Een mooie compacte koptelefoon. Zit goed op je oor ondanks dat de oorkussens wat klein zijn. Het geluid is prima maar klinkt wel wat alsof je in onderwater bent niet heel helder. Microfoon werkt goed. Fijn dat je met de fysieke controller het geluid kan regelen en het uit en aan kan zetten. Wel jammer dat het alleen met een USB aangesloten kan worden.

Pluspunten

• Compact
  • Over het oor
  • Controller voor het geluid

Minpunten

• alleen met USB

niels123 19-06-2021

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Lang op zoek naar een goede, degelijke koptelefoon. Nu deze in huis en meteen geprobeerd op mijn computer. Het geluid vind ik niet heel goed klinken uit de koptelefoon en ook vind ik hem erg strak zitten. Het design ziet er prima uit. Mooi, degelijk, niet veel poespas en makkelijk in gebruik. Je kunt hem makkelijk in grootte veranderen en het zit allemaal stevig. Al meerdere geprobeerd die vaak snel stuk gaan. Deze is prima, degelijk en handzaam

Pluspunten

• Makkelijk te verstellen

Minpunten

• Zit wat strak

j**************@h********** 18-06-2021

prima prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

prijs kwaliteit verhouding is goed. muziek komt prima erdoorheen maar niet het mooiste geluid. Microfoon doet het goed waardoor anderen jouw goed kunnen verstaan. design is prima niet bijzonder. nadeel dat er alleen usb aansluiting is

Pluspunten

• goed op maat te maken
  • microfoon is goed

Minpunten

• alleen usb aansluiting

PiAs1976 18-06-2021

Makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Strak, en tijdloze headset.
Makkelijk te installeren, en heeft een goed geluid welke gemakkelijk via het wieltje harder of zachter is te zetten. De microfoon is flexibel in de juiste houding te krijgen, en ook gemakkelijk weg te draaien. De headset is verstelbaar naar de gewenst grote en sluit goed aan, zodat omgevingsgeluid haast te horen is. De headset is diverse malen gebruik tijdens het beeldbellen. Enige nadeel vond ik dat hij niet aan te sluiten is op je tablet of telefoon. Maar als je voor een eenvoudige installatie en bediening wilt gaan, is dit zeker een aanrader.

samfaithval 17-06-2021

Degelijk headaset

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Degelijk headset met redelijk geluid, headset is makkelijk aan te sluiten doormiddel van de USB aansluiting. Je hebt geen extra drivers nodig dus is echt plug and play.
De kwaliteit van de microfoon is redelijk maar niet geweldig.
Degelijke headset voor een degelijke prijs.

hettybreugom@gmail.com 17-06-2021

prima headset

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

een heerlijk op het hoofd sluitende koptelefoon met een microfoontje om te praten met elkaar.
De headset is niet te zwaar en ook niet te licht en sluit het omliggende geluid helemaal af waardoor je niet gestoord w

Pluspunten

• afsluitend voor geluid buitenaf
  • niet te zwaar
  • microfoon werkt prima

FBLT 17-06-2021

Prima headset

Geschreven voor: Trust OZO USB HEADSET

Het is een prima headset. Makkelijk te bedienen en handige mute- knop.
Het snoer is 2 meter lang. Op zich lang genoeg maar het was handiger geweest als die draadloos was ivm bewegingsvrijheid.
Het geluid is prima voor een vergadering maar om muziek te luisteren zou ik hem niet aanbevelen.
De schelpen zijn groot genoeg en dragen licht op het hoofd.