Jabra Motion

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Jabra Motion op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

NHG72 09-07-2015
Geschreven voor: Jabra Motion

Erg goed qua geluid en batterij gaat een hele werkdag mee top! Helaas is het materiaal onvoldoende eerst liet het gaas vd microfoon los dit heeft de leverancier keurig hersteld in de garantieperiode (helaas moest ik hem wel twee weken missen) Kort daarna laat het rubber van het harde plastic los. Hierdoor hangt het oorgedeelte los van de boog en de microfoon alleen nog bevestigd aan de draden. Al diverse malen geprobeerd dit te lijmen maar laat aldoor opnieuw los. Het materiaal is onvoldoende voor langdurig gebruik is mijn conclusie.

Brownbear 01-11-2015

Hallo,
Gebruik hem een jaar ongeveer, nooit iets aan kapot gegaan.
Erg prettig in gebruik, geluid bijna het zelfde als van de Plantronics Legend. Deze heeft 3 achtergrond ruisafweer microfoons ipv 2.
Echter, deze vind ik prettiger in gebruik en ziet er minder raar uit.
Als ik in de auto zit of op de fiets, hoort bij a niemand dat dat het geval is, ze denken dat ik rustig thuis zit. Dus compliment voor beide setjes. Wel aan de prijs, maar dan heb je ook wel iets wat goed werkt.