Garmin Fenix 3 grijs - Reviews

Juliska 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Zeer goed sporthorloge, lange accu duur en heel veel mogelijkheden. Je kunt echt heel veel instellen.
Ook de sensoren zijn makelijk aan te sluiten.

MarkdeS 13-10-2015 Product maand in bezit

Deze smartwatch/sporthorloge is niet mijn eerste sporthorloge. Meerdere in bezit gehad waaronder meerdere polar producten. Ik was vooraf zeer onder de indruk van dit horloge en nu na een maand in gebruik is die verwachting echt overtroffen. Wat een mogelijkheden en wat een mooi horloge. Ik verwacht met de mogelijkheden van de apps, widgets, horloge fronts en datafields dat de mogelijkheden en toepassingen alleen maar groter worden. Ik heb er mee gezwommen en krijg prachtig inzicht in mij slagfrequentie, trainingsintensitieit, afstanden, intervallen en meer weergegeven in tekst of in grafieken. Ook leuk om je slaap intensiteit en duur af te zetten in combi met de trainings data. De web interface is oa om te plannen en overzichten te krijgen van je activiteiten, erg uitgebreid en duidelijk. Batterij opladen pas na een week bij intensief gebruik, echt goed. Als je twijfelt helpt mijn ervaring misschien als laatste duwtje in de rug. Ik vind dit product echt een aanrader. Naar mijn idee veel meerwaarde als je hem al zou willen vergelijken met de iWatch.
NB betrouwbaarheid en duurzaamheid van dit product kan ik nog niet aangeven na een maand.
Gebruikersgemak geen 10 omdat scrollknoppen voor mij beter rechts hadden mogen zitten.
Betrouwbaarheid kan ik nog niet goed op waarde schatten na een maand.