Samsung SpinPoint F1 1TB HDD - Reviews

Rotatie snelheid
7200 rpm
Buffer
32 MB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SpinPoint F1 1TB HDD op Kieskeurig.nl.

Patricks 15-09-2009

Schijf besteld bij Dunnet en 2 dagen later in huis.
Behoorlijk stille schijf die doet wat hij moet doen.

Hoefde hem alleen te formatteren en werkte als een speer.

Geen spijt van!

Lumix1990 24-08-2009
  • Product jaar of meer in bezit

Ik nu ongeveer een jaar 6 van deze schijven in mijn fileserver draaien (RAID-5).

In het begin was ik wat sceptisch over het merk Samsung, vooral in de HDD wereld. Ik hoorde af en toe wat slechte verhalen dat ze vaak kapot gingen of data verloren. Ik twijfelde tussen de Western Digitals of deze, omdat de Samsungs het de goedkoopste waren heb ik ze toch maar gekocht.

Nu ze na een jaar 24/7 gedraait hebben ben ik er erg goed over te spreken, de schijven zijn snel, en maken niet veel lawaai (alleen als ze flink aan het werk gezet worden hoor je ze wat lichtjes kraken).

Ik ben benieuwd hoelang deze schijven nog zullen draaien zonder problemen als ze 24/7 aan staan, maar dat zien we vanzelf.

De schijven zijn in ieder geval een aanrader, vooral de prijs is erg goed!

R0N0 22-05-2008

Snelle en stille disk. Ideaal voor het opslaan van video of andere grote bestanden. Daarnaast was het, op het moment van aanschaf, de goedkoopste disk met een opslagcapaciteit van 1TB.