Seagate S-series ST1000LM014

LaCie Rugged USB-C

LaCie Rugged USB-C

Western Digital My Passport

Western Digital My Passport

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Arnoldus V. 29-06-2015 Product maand in bezit

Ik heb deze "hybride" HD nu ongeveer een maand geleden in mijn MacBook Pro 17 inch i7 duo core (mid 2010) ingebouwd. Ik had deze schijf gekozen omdat die snel volgens reviews e.d. snel zou zijn. Dit door de hybride structuur of te wel een combinatie van een "gewone" harde schijven en een hele kleine Solid State Drive. Een zogenaamde SSHD. Ik was eigenlijk sceptisch. Maar omdat mijn laptop behoorlijk traag geworden was, dacht ik alle beetjes helpen. Toen mijn MBP weer ben gaan gebruiken, bleek er een wonder gebeurd. Hij was razendsnel geworden; haast ongelofelijk. Ik heb de regenboog spinbal niet meer gezien. Progamma's starten vliegensvlug, Het opstarten kan je eigenlijk niet meer vergelijken met voorheen. Minuten zijn een tiental seconden geworden. Kortom ik ben zeer tevreden. Maximum waarderingen.

Frans Kr 26-12-2014 Product paar dagen in bezit

Net in mijn Macbook Pro 2011 geplaatst. Was zeer gemakkelijk te doen. En het heeft er alle schijn van dat de Macbook met dit geheugen weer wat sneller kan werken. Gezien de feestdrukte was de levering door Redcoon redelijk vlot.