Bosch MFQ4070

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MFQ4070 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Qirisma 28-05-2016

solide apparaat

Geschreven voor: Bosch MFQ4070

apparaat geeft een solide indruk. kloppers gemakkelijk in te steken en losmaken. gebruiksvriendelijk apparaat. ligt vast in de hand.

Haalboom 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ4070

De 500 Watt mixer is krachtig en stil de 5 standen op het apparaat zijn meer dan voldoende. De kracht merkt je vooral indien de deeghaken gebruikt worden. Eerste indruk prima apparaat.

Veronica 12-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4070

Het apparaat voelt stevig aan. De staafmix functie werkt prima, misschien wel wat minder dan wanneer je een reguliere staafmixer gebruikt. De handmixer werkt heel stil.

paulaatje_w 07-01-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4070

Bij deze lichtgewicht mixer zitten garden, deeghaken en een staaf mixer.
Allemaal eenvoudig te verwisselen en goed schoon te maken.
Heel fijn is dat hij redelijk "stil" is.

Leonievdp 14-12-2014
Geschreven voor: Bosch MFQ4070

Super handig dat er zowel een mix als staafmixfunctie bij zit. Heel gebruiksvriendelijk en het geluid dat geproduceerd wordt is ook
minimaal.

Jan-Berent Dopma 03-12-2014
Geschreven voor: Bosch MFQ4070

M'n vrouw geeft mij al een kokmuts. Ik ben bepaald geen keukenprins, maar deze Bosch mixer/blender-combi is voor mij een uitkomst. Mixt m'n taart-voorbereiding met een perfect resultaat. De blender geeft een dito resultaat, want de frambozensmoothie is erg goed gelukt.

Chris de Bakker 11-06-2012
Geschreven voor: Bosch MFQ4070

De 20 jaar oude philips met 150W motor had veel moeite met het kneden van brooddeeg, dus na een jaar besloten een Bosch ipv Philips te kopen, vanwege slechte reviews over Philips. De eerste vier broden ging perfect met de MFQ4070, maar na een week en 5 broden kraakte er iets van binnen en draait wel de motor maar niet de deegharken meer.
Kapot in een week, de motor is duidelijk te sterk voor de plastic raderen.
Helaas, ga nu de nieuwste Philips maar proberen.

Chris de Bakker 01-10-2012

Niet geschikt voor deegmaken dus:
De hele zwik opgestuurd en na weken wachten een nieuwe gekregen.
Inmiddels snap ik waarom de andere stuk is gegaan. Het binnenwerk is gewoon erg kwetsbaar. Als je deeg maakt buigen de harken helemaal uit elkaar, maak je een teruggaande beweging dan haken de harken vast en breekt het binnenwerk.
Dus heel voorzichtig door het deeg gaan, geen philipskwaliteit.

Officiele reactie Bosch 14-06-2012

Beste Chris,

Wij betreuren uw teleurstellende ervaring met de MFQ4070 van Bosch. Graag adviseren u het apparaat ter reparatie aan te bieden door deze met kopie aankoopnota en een begeleidend schrijven op te sturen naar : BSH Huishoudapparaten B.V. Repair Center Tiel Antwoordnummer 106 postcode 4000 VB Tiel.

Sebastiaan Germans
Product adviseur Bosch