Philips Viva Collection HR3741 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3741 op Kieskeurig.nl.

Stam5 12-03-2019

Mixt goed maar Ligt niet prettig in de hand

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Heb de mixer nu ruim een half jaar en het apparaat mixt goed en de turbo is prima maar het apparaat ligt niet lekker in de hand. Ook bij stand 1 trilt het apparaat al. Vooral bij het maken van een cake moet je lang mixen en dan krijg ik een pijnlijke hand/arm. Geprobeerd om een losse standaard erbij te kopen maar voor deze mixer zijn ze niet te koop.

RKMMR92 12-12-2017

Goede degelijke mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Onlangs gekocht voor het maken van beslag voor een taart (en de toekomstige). Erg fijn in gebruik, degelijke en solide behuizing. Hij voelt ook iets gewichtiger aan dan anderen die ik geprobeerd heb. Waardoor hij wendbaarder en fijner is om in de hand te houden. Een klein nadeel is dat de links- rechts-indicatoren (plastic ringetje) rondom de mix staven los zitten en dit het schoonmaken niet echt bevordert.

Jeanne van den Borne 02-12-2019

Philips handmixer,

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

dit was onze derde in 50 jaar. de eerste twee hadden gardes die brede gardes hadden. Hiermee kun je heel fijn stampot maken. Nu zijn de gardes van heel dun staal en kun je er alleen mee mixen, jammer.

Pluspunten

• mixt prima
  • gaat hopelijk net zo lang mee als de voorgaande

Minpunten

• dunne gardes

jan Willem 17-03-2021

mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Mixer spettert enorm als gemixt wordt. Om het wat te verminderen gebruik ik al een diepere kom, maar evengoed spetter het nog veel. De laatste tijd doe ik zelfs een theedoek over de kom om het spetteren tegen te gaan. Lijkt mij niet de bedoeling van een product, maar er is niks aan te doen. Zal wel in de vorm van de garde zitten (dun en ijzerdraad achtig)

Mixer is zwaar en trilt. Met name voor mijn vrouw en dochter wordt dit als hinderlijk ervaren.

Al met al, vast een degelijke mixer maar de oude wordt gemist en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Vissen75 14-12-2020

Compacte handmixer met krachtige motor

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne handmixer met maar liefst 5 standen plus een turboknop. De deeghaken en kloppers zijn makkelijk te bevestigen en schoon te maken. De kloppers zijn extra breed, waardoor het mixen een stuk sneller gaat. Door het kleine formaat van de mixer is het makkelijk op te ruimen. Kortom een prima handmixer!

CVH. 10-12-2020

Product is handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De mixer is licht hanteerbaar en goed wendbaar. Heeft geen moeite met een steviger beslag mooi glad te maken.

Wirtz 10-12-2020

Mixer met 5 snelheden!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij vinden het een hele fijne mixer, De mixer is niet zwaar. voor ons fijn, want wij bakken graag met de kinderen en doordat de mixer licht is qua gebruik kunnen zij 'm ook gemakkelijk gebruiken.
De mixer heeft niet de 3 snelheden wat doorgaans standaard is, maar 5 en dat is prettig in gebruik. Ook zijn de mixers wat dunner dan normaal gesproken.
De mixer is niet standaard wit, maar deels ook grijs en dat is wel weer eens wat anders en leuk.

Bep B. 06-11-2020

Vervanging

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Ik had de HM 3060 maar deze gaf het na 51 jaar op en heb mijn keuze op deze laten vallen en hoop dat deze ook zolang mee gaat.

Wopereis 26-10-2020

Geweldige mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie fijne mixer, met genoeg power.
Apparaat is makkelijk schoon te maken, deeg haken zijn makkelijk te verwisselen.

Kasteeltje 19-10-2020

Een mooie krachtige en compacte mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze mixer is echt top. Hij werkt zoals ik ook had verwacht. Tijdens het mixen van beslag of het kneden van een deeg werkt hij uitzonderlijk goed. Het mooie van deze mixer is dat je 5 verschillende standen hebt. Hiermee kan de mixer vrijwel alles mixen en kneden. De opzetstukken zijn makkelijk te monteren en te verwijderen en kunnen ook in de vaatwasser. Verder is de mixer goed schoon te maken door zijn gladde behuizing. Ik heb verder geen min punten omdat de mixer werkt zoals ik ook had verwacht.

adva 15-10-2020

Goede mixer fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

werkt zoals je mag verwachten, zeer gemakkelijk in gebruik, goede mixer, doet wat hij moet doen, zeer goed apparaat.

Pluspunten

• mixt goed
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

C & M 12-10-2020

Prima handmixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne handmixer voor een prima prijs. De mixer heeft een mooi design en ligt goed in de hand. De meerdere standen werken goed en zijn krachtig genoeg. De mixer is makkelijk schoon te maken.

schepens 31-05-2020

licht in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

deze Mixer is en super snel en doet wat hij moet doen deeg kneden slagroom en pannenkoek beslag mixen ligt heerlijk in de hand niet te zwaar

Anoniem 18-07-2019

Philips Mixer HR3741/00

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Philips Mixer HR3741/00
Heb ik nou een paar keer gebruikt het is een hele fijne mixer hij ziet er ten eerste mooi uit voor een keuken apparaat hij heeft veel standen waar door die heel snel kan mixen tijdens het bakken was die best wel vies geworden daarna kon ik de mixer weer heel makkelijk afnemen het is echt een aanrader

RonaldS 17-07-2019

De juiste Mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze mixer is gewoon goed en degelijk
Hij ligt lekker in de hand en is niet zwaar.
De bij geleverde mixers glijden soepel door beslag, deeg, slagroom.
De geluid is minimaal, zoals elke mixer hoor je hem wel
Maar het is niet vervelend.
Met de verschillende snelheden Kun je alles mixen wat je kunt bedenken.
Top aankoop

Stam 16-07-2019

Prima product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handzaam, makkelijk in gebruik en schoon te maken. Zeer krachtig

Anoniem 16-07-2019

De geweldige Mixer van Philips

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De mixer van Philips is handig en ligt lekker in de hand en je werkt er makkelijk mee om puree, deeg voor taarten te maken en je kan makkelijk opruimen want het heeft niet veel ruimte nodig

Savannah 16-07-2019

Perfect mixer!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] I love this mixer. The design is beautiful and sturdy. It comes with the normal mixers as we as dough hooks so you can use it for a huge range of recipes!

Lisa19 15-07-2019

Handige turbo knop

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen gebruikte ik een ander merk mixer maar ik hoorde van andere mensen dat deze mixer goed werkt met de turbo knop. Zelf bak ik vaak taarten en ik merk zeker het verschil. Het deeg is beter gemixt en dikker!

Voor de taarten bakkers is deze mixer zeker een aanrader!

Manon1 13-07-2019

Super mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lichtgewicht, werkt zoals je wilt, prettig dat er verschillende snelheden op zitten.