Philips Viva Collection HR3741 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3741 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Let"s make things better 01-08-2022

Mixing Tools

Deze mixer is makkelijk in gebruik en schoon te houden. Ideaal om beslag of deeg te mengen.
Kan nog niet oordelen over de Levensduur van het apparaat.

Erwin 10-07-2022

Slecht apparaat

Hele slechte mixer. Hij spettert enorm! Snap niet dat dit product nog verkocht wordt.

Minpunten

• Spettert enorm bij bv slagroom..

j**w@w**k.net 13-04-2022

Slechte mixer, slechte klantenservice Philips

De mixer is feitelijk onbruikbaar. Het spettert zodanig dat je na afloop de keuken moet schoonmaken. Niet stuk maar niet bruikbaar. Philips gecontacteerd maar die geeft niet thuis (we kunnen helaas niets voor u doen). Waardeloos ding.

C.H. Bakgraag 09-02-2022

Product gaat maar beperkt mee!

Product zaterdag 15 december 2018 gekocht, vanwege versleten tandwielen van vorige product (HR1560/40). Deze serie was nieuw en leek beter (Let's make things better). Helaas waren ook hier de tandwielen zaterdag 29 januari 2022 versleten. Nieuw product besteld: toch maar weer de zelfde vanwege het gemak en de mixerkom die we nog kunnen hergebruiken.

Hans759 04-02-2022

Krachtige handmixer

Een krachtige handmixer met meerdere snelheden en een turbo. Mix bladen kunnen eenvoudig uit de machine gehaald worden.

Slowhand1963 29-01-2022

Doet wat hij moet doen

Een krachtige motor, genoeg hulpmiddelen, voor mij toch, maar ik kan begrijpen dat iemand de staafmixer mist, wat mogelijk in een andere versie verkrijgbaar is.

j**w@w**k.net 24-12-2021

Slechte mixer. Spettert de hele keuken eronder.

De mixer spettert enorm en is daardoor feitelijk onbruikbaar.
Ik heb m een paar maanden geleden gekocht en nu eigenlijk voor het eerst echt gebruikt. Ik ga kijken of ik m kan inleveren.
Zoek even verder zou ik zeggen.

Minpunten

• Spetteren

Worstebroodje 23-12-2021

Mooie mixer met goede kwaliteiten

Mooi. Geeft bij mixen snel resultaat. Slagroom sla je heel snel stijf
De gardes kun je er niet makkelijk in klikken

w**r@g**l.com 07-11-2021

waardeloos

Echt een waardeloze mixer. De kloppers zijn veel te smal. Als je iets vloeibaars mixt, dan spettert het alle kanten op. Het oude model had brede kloppers. (ik weet zo gauw niet hoe ik het anders moet noemen, het gaat om de bladen van de kloppers)

A.A. 21-10-2021

prima Mixer

prima mixer, goed stevig en krachtig motor, (geen licht ding, met te weinig power).
waar voor je geld

ElyDam 26-05-2021

Top Philips

Echt een geweldig product. Als je op zoek bent naar een hoogwaardige elektrische handmixer, dan is deze mixer wellicht wat je nodig hebt. Met talloze snelheden biedt deze draagbare elektrische mixer een motor die krachtig genoeg is om een ​​klein beetje van alles in de keuken te doen, van het kloppen van eieren of room tot het kneden van pizza. Het is ook een praktisch apparaat en lijkt te zijn gebouwd om lang mee te gaan. Een van de kenmerken zijn de 5 snelheden met turbo. Sterk aanbevolen

Snorrewiets 06-05-2021

Een redelijk stille mixer

Een stil en krachtig apparaat.
Maar voor iemand die visueel beperkt is, is het wat lastig om de juiste deeghaak in het juiste gat te krijgen.

jan Willem 17-03-2021

mixer

Mixer spettert enorm als gemixt wordt. Om het wat te verminderen gebruik ik al een diepere kom, maar evengoed spetter het nog veel. De laatste tijd doe ik zelfs een theedoek over de kom om het spetteren tegen te gaan. Lijkt mij niet de bedoeling van een product, maar er is niks aan te doen. Zal wel in de vorm van de garde zitten (dun en ijzerdraad achtig)

Mixer is zwaar en trilt. Met name voor mijn vrouw en dochter wordt dit als hinderlijk ervaren.

Al met al, vast een degelijke mixer maar de oude wordt gemist en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Helder75 14-12-2020

Compacte handmixer met krachtige motor

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne handmixer met maar liefst 5 standen plus een turboknop. De deeghaken en kloppers zijn makkelijk te bevestigen en schoon te maken. De kloppers zijn extra breed, waardoor het mixen een stuk sneller gaat. Door het kleine formaat van de mixer is het makkelijk op te ruimen. Kortom een prima handmixer!

Wirtz 10-12-2020

Mixer met 5 snelheden!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij vinden het een hele fijne mixer, De mixer is niet zwaar. voor ons fijn, want wij bakken graag met de kinderen en doordat de mixer licht is qua gebruik kunnen zij 'm ook gemakkelijk gebruiken.
De mixer heeft niet de 3 snelheden wat doorgaans standaard is, maar 5 en dat is prettig in gebruik. Ook zijn de mixers wat dunner dan normaal gesproken.
De mixer is niet standaard wit, maar deels ook grijs en dat is wel weer eens wat anders en leuk.

Bep B. 06-11-2020

Vervanging

Ik had de HM 3060 maar deze gaf het na 51 jaar op en heb mijn keuze op deze laten vallen en hoop dat deze ook zolang mee gaat.

Wopereis 26-10-2020

Geweldige mixer

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie fijne mixer, met genoeg power.
Apparaat is makkelijk schoon te maken, deeg haken zijn makkelijk te verwisselen.

Kasteeltje 19-10-2020

Een mooie krachtige en compacte mixer

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze mixer is echt top. Hij werkt zoals ik ook had verwacht. Tijdens het mixen van beslag of het kneden van een deeg werkt hij uitzonderlijk goed. Het mooie van deze mixer is dat je 5 verschillende standen hebt. Hiermee kan de mixer vrijwel alles mixen en kneden. De opzetstukken zijn makkelijk te monteren en te verwijderen en kunnen ook in de vaatwasser. Verder is de mixer goed schoon te maken door zijn gladde behuizing. Ik heb verder geen min punten omdat de mixer werkt zoals ik ook had verwacht.

adva 15-10-2020

Goede mixer fijn in gebruik

werkt zoals je mag verwachten, zeer gemakkelijk in gebruik, goede mixer, doet wat hij moet doen, zeer goed apparaat.

Pluspunten

• mixt goed
  • Makkelijk in gebruik

C & M 12-10-2020

Prima handmixer

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne handmixer voor een prima prijs. De mixer heeft een mooi design en ligt goed in de hand. De meerdere standen werken goed en zijn krachtig genoeg. De mixer is makkelijk schoon te maken.