Philips Daily Collection HR1560

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,9

FK39 12-05-2010
  • Product jaar of meer in bezit

Wij zijn toch wel een beetje heel erg teleurgesteld over deze mixer.
Wat ons als eerst opviel waren de variabele snelheden: hard, heel hard en super hard. Daar had wel wat meer variatie in gemogen. 1 maand geleden stopten de deeghaken met draaien en maakte de mixer een schrapend geluid van binnen. Nu kun je hem alleen nog gebruiken om iets vloeibaars te mixen.......
Ook ons klop en kneedgerei heeft roestsporen (daar waar het staal "uitstulpingen" heeft om het vast in de machine te zetten)

PBBor 08-02-2010
  • Product kwartaal in bezit

5,7
Prima mixer, alleen roesten de platte 'oortjes' van zowel de gardes als de deeghaken in de vaatwasser. Philips-klantenservice heeft tot twee keer toe vervanging gestuurd, maar deze vertoonden ook hetzelfde probleem. De mixer gaat dus retour naar de winkel. Onze vorige mixer van Philips hab blijkbaar assecoires van een betere staal-kwaliteit; daar hebben we het probleem nooit bij gehad.

selmae 09-01-2010
  • Product jaar of meer in bezit

Gewoon een degelijke betrouwbare duurzame mixer, die precies doet waarvoor die gemaakt is. Niets meer en niets minder.
Turbostand is handig, en de uitwerpknop ook. Het snoer is makkelijk om het apparaat te wikkelen en met een zuignapje vast te zetten. Makkelijk op te bergen, neemt weinig ruimte in en staat stabiel.