Philips HR1561 - Reviews

Variabele snelheid
Uitwerpknop
Mixer afneembaar

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,8

Ria123 24-07-2017

onhandig apparaat

het snoer is te kort. Af en toe laten de gardes los.
lastig om tijdens het draaien de snelheid te regelen

Testmix 30-05-2016

Veel spetters door hoekige gardes, geen lage snelheid stand

De gardes zijn erg hoekig waardoor spatten gegarandeerd. Daarnaast is het ook niet mogelijk om op een lage stand te mixen, wat dit probleem verergert.

bollenhof 25-03-2016

na jaren nog altijd paraat

deze mixer is nog altijd na jaren goed. zeker de turbo-knop. je gebruikt deze turbo weinig, maar geen weigering te bemerken.

Ineke9 24-02-2015

Waardeloos!!

Een flutmixer van zeer slechte kwaliteit. De kloppers draaien ahw in elkaar waardoor ze krom zijn getrokken. Na 2x (!) gebruikt te hebben is de mixer, met de nodige frustraties, in de vuilnisbak belandt.

CAAT85 30-12-2013
  • Product half jaar in bezit

5,3
Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen, maar ben niet tevreden. De kloppers zijn erg dun en vallen er steeds uit. Er zit teveel speling op en daardoor werkt hij niet lekker. Heeft veel moeite met een wat dikker deeg en wil dan niet lekker meer kloppen.

Conclusie, goed om een eitje of pannenkoekenmix mee te maken maar niet geschikt voor intensief gebruik.

rodeb28 19-10-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Wij hebben het vorige type 1571 nu zo'n 5 jaar in ons bezit.Die lijkt kwa uiterlijk veel op deze.
In totaal is de mixer ongeveer 10x gebruikt en nu al defect!
De schroefjes van de tandwielen waren losgetrilt waardoor het profiel is beschadigd. Nu slippen de tandwielen door dus de mixer werkt niet meer.

Chrisvans 23-07-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Prima handmixer, geen problemen mee gehad. Mixt ook goed. Handig bakje erbij. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed.

Anoniem 09-04-2013

het is een fijn machine

het is een fijn machine,ligt goed in de hand,een krachtige motor en met de turboknop er bij gaat het allemaal nog beter.
ik ben er blij mee.

Marlon29 17-05-2012

Slecht te gebruiken bij vloeibare producten.

Voor het bereiden van kwarktaart mixen en kloppen van slagroom zijn de kloppers/de draden hiervan te dun. Gevolg dat je hele keuken onder de spetters zit als je niet iets over je mengkom heen legt. Philips zou er beter aan doen weer dikkere kloppers toe te voegen en zou het probleem opgelost zijn.

Anoniem 15-01-2012

motor draait in laagste stand veel te snel met als gevolg: spatten

Kritiek alleen op begin van beslag maken. De gardes draaien zo snel (in stand 1), dat meel en vocht de kom uit spat. Als het beslag eenmaal wat dikker is gaat het goed.

Petrus1949 10-10-2011

Het product voldoet ruim aan de wensen

Zonder aanbeveling hebben wij dit product gekocht en wij zijn zeer tevreden over de eigenschappen van dit product, door zijn krachtige motor is hem niets teveel

Meta27 09-10-2011

Ik vind de haken niet prettig vergeleken met de haken van mijn vorige Philips Mixer

De vorige Philips mixer beviel veel beter, stevigere haken, veel minder spatten (nu zit mijn aanrecht en mijn keukenraam eronder als ik het niet in een mixkom doe met anit-spatkom).

Ook vind ik het niet handig de wijze waarop je de haken losklikt. Het is me al eens (meerdere keren) overkomen dat ik dacht de mixhaken eruit te halen en per abuis de mixer met de vieze haken boven de kom. Resultaat wel in te beelden.

Vormgeving en opberging is prima