Bosch MFQ 40304 - Reviews

Kleuren
rood, wit

Gerda 19-01-2016 Product maand in bezit

7,3
Ik heb de mixer nog niet zo heel lang maar heb hem al diverse keren gebruikt voor zowel het mixen van lichte dingen als cakebeslag, slagroom etc. en de zwaardere dingen als brooddeeg. De mixer heeft nergens moeite mee, ligt prettig en niet te zwaar in de hand en maakt geen overmatige herrie als hij op volle toeren draait. Kortom nu al heel tevreden over. Over de degelijkheid kan ik in zo'n korte tijd natuurlijk nog niet zo heel veel zeggen.

chico 07-01-2016 Product maand in bezit

sterke stille motor, meerdere snelheden en makkelijk te bedienen, lichtgewicht, mooi ontwerp en kleur

Yvonne 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de mixer nog niet zo lang.
Heb de mixer inmiddels gebruikt om cakebeslag, slagroom en eieren mee te klutsen. Hij maakt niet veel lawaai en ligt prettig in de hand. Voor iemand met gewrichtsklachten in de vingers is het apparaat niet al te zwaar. Ben er tot nu toe goed tevreden over. Hoop er vaak tot volle tevredenheid gebruik van te gaan maken. Zeker een aanrader.

Marjo 20-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ligt lekker in de hand, werkt goed, stabiel. Mixt zowel zwaardere als lichte soorten met gemak. Kortom een goede aanschaf

Trilker 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk: voelt solide en stevig aan en ligt fijn in de hand. Goede kleur. Fijn stil.
Kloppers hebben extra "balletjes" voor luchtiger resultaat.

Carla 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na een tijd lang aangemodderd te hebben met een "goedkope" mixer, is de conlcusie goedkoop is duurkoop. Deze Bosch is werkelijk een verademing. Goede kwaliteit is niet duur en het doet wat het moet doen. Wat wil je nog meer? Bovendien, mooi rood.

jockari 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super mixer,
beslag wordt zeer luchtig. Maakt weinig lawaai en ligt prettig in de hand. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.

Elke 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ligt prettig in de hand, is wel iets aan de zware kant maar dat maakt de power die eruit komt wel goed. Doet zijn werk goed en je merkt dat hij veel aan kan. Door de mooie kleur is het ook een mooie aanwinst tussen alle saaie witte apparaten!

Mijnnaamisdenise 22-12-2014 Product maand in bezit

Ik ben zeer te spreken over de mixer, hij is heel stil en zeer krachtig. Ik had gehoopt dat ik m 10 jaar eerder had :)

ArjanXL 20-12-2014 Product paar dagen in bezit

In vergelijken met onze vorige mixer draait deze heel soepel en maakt niet z'n hard geluid.
Ook heeft hij de mogelijkheid om staafmixer op aan te sluiten maar hier maken wij geen gebruik van.

PeterPH 10-12-2014 Product paar dagen in bezit

Superstille en sterke mixer voor een nette prijs.
Handzaam en mooi ontwerp. De slagroom is werkelijk perfect.

harmixer10 26-11-2014 Product half jaar in bezit

gebruikersvriendelijke machine met meerder gebruiksmogelijkheden, bescheiden geluidsnivo, krachtige motor.
nadeel: na 8 maanden af en toe te hebben gebruikt heeft de aandrijving (tandwieloverbrenging) het begeven.