Bosch MFQ36460 - Reviews

Uitwerpknop
Mixer afneembaar

Sas 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne mixer!

Ik heb de mixer nu pas 1 keer gebruikt, maar vind het nu al heel erg fijn. Ik kocht het, omdat ik veel positieve beoordelingen erover heb gelezen. Ik ben er heel blij mee!
Het maakt inderdaad niet al teveel geluid, voelt fijn en licht aan en doet wat het moet doen. Ik heb zin om vaker te gaan bakken! ^.^

Julia 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te onderhouden mixer met ruime kom.

Dit apparaat is makkelijk in gebruik en fijn om achteraf goed schoon te krijgen. Voor de 'amateurkok' een prima mixer en tevens is de losse mixer ontzettend handig voor snel bijv. slagroom kloppen. ik vind de ruime kom ook een pre.

Bosch EgroMixx MFQ36460 Zeer tevreden 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden over het product.

Het werkt heel stil.
Het heeft veel W.
Makkelijk om te gebruiken en past goed bij elke hand.
Makkelijk om schoon te maken.
Het is licht.

Els 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch handmixer MFQ36460

Van het merk Bosch heb ik veel producten in huis, dus was het niet zo vreemd toen mijn handmixer stuk was mijn keuze op de Bosch handmixer MFQ36460 viel. Een goede keuze gemaakt! Gelijk de product uitgeprobeerd, mijn conclusie: Een Product die doet wat die moet doen! Aangezien ik een kleine keuken heb past de formaat ook uitstekend bij. Je hebt bij het mixen je handen vrij zodat je ondertussen aan iets anders kan doen. Toppie een aanrader die Bosch handmixer MFQ36460.

Angelique 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne handmixer met kom voor gemakkelijk mixen

Stil, draaiende kom is fijn, op de hoogste stand pakt het apparaat ook de randen in de kom, dit moet je even weten. Prima resultaat, en je hebt de handen vrij.

H Bongers 11-06-2016 Product paar weken in bezit

Een apparaat wat het zelf bakkken makkelijk maakt

Ik ben ben niet zo jong meer, en vond het beslag maken zwaar werk.
maar met dit apparaat is het een fluitje van een cent. super handig in gebruik, en zo weer schoon.

J 09-06-2016 Product maand in bezit

bosch mixer met kom

gebruiksvriendelijke mixer met kom , je hoeft de mixer niet steeds vast te houden , makkelijk om er wat bij te doen en fijn voor mensen met zere? handen.

Petra 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Efficiënte handmixer

Oude handmixer was defect na 20 jaar. Tijd voor een nieuwe. Ik wilde niet zo gek veel uitgeven, maar wel wel meer nieuwe snufjes dan die op het oude exemplaar zaten. Deze voldeed aan mijn wensen. Het feit dat je de mixer vast kan zetten en kan activeren en dan zelf wat anders kan doen maakt hem efficiënt. Je hebt letterlijk je handen vrij. Ook handig met een recept, waarbij je telkens langzaam een ingrediënt moet toevoegen. Ik ben tevreden.

RINEKE 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Handige hulp in de keuken

Na 33 jaar trouwe dienst is mijn huidige handmixer (een Philips) aan vervanging toe.
Op internet rondgekeken en daarbij werd de Bosch MFQ36460 heel goed beoordeeld.
En inderdaad;de aankoop heeft zich al goed bewezen en scoort daarbij hoog op mijn lijst van wensen, gebruiksgemak en mogelijkheden.
Met veel plezier en gebruiksgemak zal de "Boss(ch)"! menig taart- en cakebeslag gaan maken.

Anne 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

handjes over!

Ik wilde heel graag zelf een taart maken, maar zag behoorlijk op tegen het langdurig romig kloppen van beslag en boter. Bij deze mixer kan ik kiezen of ik hem zelf vasthoud en klop of dat ik hem in zijn standaard zet en hem laat kloppen. Perfect! Net als de taart die ik heb gebakken ;-)
Daarbij is het geheel lekker licht, dus ik kan hem ook makkelijk in een kast wegzetten en weer pakken wanneer ik hem nodig heb.

Menkveld 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke stille mixer

Nu een paar dagen in gebruik. Als eerste valt mij op dat de mixer stil is in vergelijking met onze oude mixer. Ook de kom en houder komen goed van pas. Al met al ben ik tevreden met deze aankoop. Kwam na aankoop er achter dat hij ook als staafmixer gebruikt kan worden, ik weet alleen zo niet of deze accesoires los erbij gekocht kunnen worden?

jeroen 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

superhandig

uitstekende krachtige mixer met draaikom waardoor je veel gemak en tijdswinst realiseert. hele handige bediening met 5 standen en een manuele knop. prima apparaat!

Rengelink 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima mixer

Deze mixer lijkt bijna een complete keukenmachine, zoveel mogelijkheden voor zo weinig geld, PRIMA
Bijna te mooi om waar te zijn, maar dat is meestal een negatieve reactie, iets negatiefs heb ik nog niet ontdekt!!

ML 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mixer met kom

7,3
Eenvoudige maar degelijke mixer met kom. Prima voor eenvoudig gebruik van kneden en mixen. Kneedt zelfs de zwaardere deegsoorten prima.

bojossammamma 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

verademing

Na jaren met een gewone handmixer te hebben gewerkt is deze staande mixer een verademing: 2 handen vrij tijdens het mixen, geen gespetter, geen herrie: een aanrader

Jan den Bakker 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar fijn

Lang gezocht naar een klein en goed app. voor het mengen van deeg en andere soorten van beslag. Gevonden en meteen opgehaald en in gebruik genomen. Wat een power en toch nog zo stil, dit gaat helemaal goed komen.

PHIL 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

MULTIFUNCTIONELE EN ZEER GEBRUIKSVRIENDELIJK BOSCH MIXER!

NA AANKOOP VAN DE BOSCH MFQ36460 HEEFT MIJN VROUW DE MIXER GELIJK GEBRUIKT VOOR HET MAKEN VAN CAKE. MEDE DOOR DE STANDAARD EN DE BIJGELEVERDE KOM OM TE MIXEN, WAS ER TIJDENS HET HANDSFREE MIXEN GENOEG TIJD OM ALLE ANDERE DINGEN VOOR TE BEREIDEN. HET RESULTAAT WAS EEN ZEER LUCHTIG EN SMEUIG BESLAG WAARDOOR WE LATER OP DE DAG VAN EEN HEERLIJKE CAKE KONDEN GENIETEN! OOK ZIJN ALLE ONDERDELEN MAKKELIJK TE REINIGEN EN AFWASMACHINEBESTENDIG WAARDOOR ALLES SNEL WAS SCHOONGEMAAKT EN OPGERUIMD. DE MIXER IS LICHT VAN GEWICHT EN MAAKT WEINIG LAWAAI! WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN MET DEZE AANKOOP!

Willeke 07-05-2016 Product paar weken in bezit

Een top-mixer!

Een goede mixer voor een goede prijs. Mixer is degelijk uitgevoerd en voor allerhande keukenklusjes inzetbaar d.m.v. zijn krachtige motor.

Simone 02-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Mixer

Doet wat het moet doen. compacte en handzame mixer die zowel los (in de hand) als via onderstel te gebruiken is

Letti 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

Zojuist ontvangen en gebruikt, doet het prima!
Loopt mooi op toeren, handig op de standaard en niet zwaar in de hand! € 10,00 retour is een mooie actie, al met al geen duur apparaat!