Tefal HANDMIXER 450 - Reviews

Uitwerpknop
Mixer afneembaar

6,4

v 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

De mixer in totaal plm 50 keer gebruikt. Vooral voor beslag.
De kunststof tandwielen in de aandrijving zijn nu versleten en de mixer mixt niet meer.

RobM112 05-09-2015 Product jaar of meer in bezit

5,3
De kunststof delen de mixer (van de gardes en de deeghaken) zijn zeer zwak. Twee maanden na afloop van de garantie braken de kunststof delen die in de mixer geklopt moeten worden. Op enige coulance van Tefal hoefden we niet te rekenen. Een nieuwe set gardes gekocht. Na ruim een jaar zijn deze opnieuw kapot. Voor ons dus geen Tefal mixer meer.

Sientje-69 29-01-2014 Product jaar of meer in bezit

6,7
Ik was heel tevreden over de mixer, tot dat 1 van de gardes brak. Het plastic scheurde wat de garde aan de steel bevestigd. Ik had de mixer bijna een jaar in bezit toen dit gebeurde, via de winkel kreeg ik geen garantie meer en moest direct met Tefal contact opnemen. De klantenservice beloofde nieuwe gardes op te sturen, helaas nooit de garde mogen ontvangen. Ook niet nadat ik nog een keer contact met ze heb opgenomen. Met de mixer is niets mis, helaas had ik een "maandag" model van de garde. Volgens de klanten service mag je met de gardes geen cakebeslag mixen ?? Hoe moet je het dan luchtig kloppen?

FastRider 04-08-2012 Product paar dagen in bezit

Toevallig vorig weekend op kieskeurig aan het "sneupen" geweest voor een handmixer (na het overlijden van mijn 20 jaar oude reactor handmixer) en ben toen deze tefal ook tegengekomen en trok toen al mijn aandacht aangezien ik nogal een redelijke tefal fan ben.
Maar ach je weet hoe het gaat je wacht toch maar weer even de aanbieding folders af die je elke week met pakken in je brievenbus krijgt tot ik toevallig vandaag in de action was en daar allerlei keukenapparatuur lag van tefal en ja hoor ook deze handmixer en nog wel voor een bedrag van 15,95- Euro dus je begrijpt wel ik heb er meteen eentje meegenomen en bij terugkomst meteen maar weer eens even een lekkere cake ben gaan bakken want ja ik had tenslotte weer een mixer :-)
Nou mensen de vorige review is zeer zeker waar wat een monster mixer is dit en je kunt zeer zeker merken dat er een 450 watt motor in zit want hij is werkelijk oersterk en mixt zelfs op stand 1 nog keurig door.
Kortom ik heb alle vertrouwen in deze tefal mixer en zeg nou zelf voor 16 euro kun je toch geen buil vallen lijkt mij.
Ik vermoed dat hij nog heel veel werk voor mij gaat verzetten :-)

marcel beuting 02-07-2012 Product paar weken in bezit

Na diverse handmixers in de loop der jaren versleten te hebben, viel mijn oog - via de goed leesbare site - op de Tefal HT 4101 Prep'line 450W.
In tegenstelling tot handmixers van andere bekende merken als "M" of "T" met gemiddeld slechts 175W is dit apparaat een verademing.
Het apparaat is veel krachtiger, werkt beter en sneller en dat voor een prijs die een fractie duurder is dan de instapmodellen van andere merken.
Doen! Goedkoop blijft ook hier duurkoop.