Philips USB-accu DLP3600U/10 - Reviews

Type/soort
Powerbanks
Accu capaciteit
3600 mAh

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips USB-accu DLP3600U/10 op Kieskeurig.nl.

RobBan 21-09-2016

Beperkt bruikbaar, dus niet universeel.

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Werkt wel op smartphones van enkele jaren geleden (2013/2014) maar voor de huidige moderne smartphones niet bruikbaar. Oude (2014) smartphone met een 100% volle Philips accu lader werkt prima. Nieuwe smartphone (2016) weer met een 100% volle Philips accu lader helaas maar van 10% tot 15%. Hierna is de Philips accu lader leeg,

MennovdKrift 22-06-2016

Goede power bank

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Ik had deze power bank voor mijn verjaardag gekregen als cadeau en hij werkt prima.

ik heb geen ervaring met andere power banks maar ik moet zeggen dat ik dik tevreden ben met de power bank.

Maurice1981 23-03-2016

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Powerbank voldoet aan de verwachtingen.
Het probleem wat mensen melden dat de powerbank uitvalt na een paar seconden komt door de bijgeleverde kabel. Deze is niet geschikt voor hogere capaciteit telefoons. Probleem had ik ook :)

ToonB 03-03-2016

Niet overal bruikbaar

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Ik wou het gebruiken voor een USB ledlampje.
Dit verbruikt blijkbaar zo weinig stroom, dat hij uit zichzelf uitschakelt.
Jammer, andere (merken) accu's blijven stroom leveren, ongeacht het verbruik.
Hebben de andere Philips accu's ook dit euvel ??

Whoncehead 23-01-2016

Werkt op sommige telefoons.

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Deze lader heb ik nu net geen twee jaar, en op mijn telefoon deed hij het altijd goed. Aan de telefoon van mijn vrienden werkte hij nooit maar dat vond ik niet zo erg want dan hoefde ik hem niet uit te lenen op bijvoorbeeld festivals waarna ik hem dan zelf nodig zo hebben maar hij dan al leeg kon zijn. Maar nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht en nu doet hij het bij deze ook niet. Netals die toen bij mijn vrienden doet gaat hij voor 3 seconden aan, dan gaan de bolletjes knipperen en dan valt hij weer uit. Erg jammer want hij is niet goedkoop en je zou wel verwachten dat hij het gewoon op elke telefoon zou moeten doen..

pindakaasje2 12-11-2015

Laad 5 seconde op en valt dan uit

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

De externe oplader heb ik gisteren gekocht bij de AH.
Maar nu al laat die meer goed op, heb hem vanacht in het stopcontact gehad waardoor die nu dus vol is.
MAar als ik hem aan mijn telefoon aansluit laad die 5 seconde op en vervolgens valt het apparaat uit..

Truusharry 08-06-2015

valt steeds uit blijft niet aan.

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

In december 2013 gekocht en bedoeld voor op de camping.
Half jaar niet gebruikt en nu valt het apparaat steeds uit als ik mijn telefoon wil opladen. Baal hier van.

IlvyG 08-12-2014

Fijne noodaccu!

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Ik heb hem tegenwoordig altijd bij me, dit compacte apparaatje wat gemakkelijk in je tas past. Het is een beetje aan de zware kant, maar zeer gemakkelijk in gebruik. Mijn telefoon (HTC One) kan er ongeveer 1,5 keer mee opgeladen worden, terwijl ik Facebook en WhatsApp gebruik.

Bovendien zijn de 4 stippen zeer handig, om te zien hoeveel energie het apparaatje zelf nog heeft!

JS95 04-12-2014

Doet wat het moet doen en ben tevreden met het product.

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Ik heb de oplader nu een aantal weken in mijn bezit. Het apparaat werkt goed en laadt je telefoon op zoals het hoort. Ik heb er geen problemen mee gehad en ben er erg tevreden mee. Hij is wat aan de grote kant, maar je kunt daardoor je telefoon wel 2x opladen.

Ka27 02-12-2014

Handig voor onderweg

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Super handig om gewoon altijd in je tas te hebben. Kan mijn iphone 5 er ongeveer 2 keer mee opladen. Zeker als je een lange dag van huis bent is het erg handig als je onderweg toch gewoon even je telefoon kan opladen.

SophieVermeulen 05-08-2014

Een musthave voor een ieder wiens telefoon heilig is. Klein, mooi design, zeer handig en prettig in gebruik en ideaal voor in de tas. Nooit meer een lege telefoon..! :-)

dejong87 31-12-2013

Ideaal voor onderweg

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Ik heb de Philips DLP3600 nu twee weken in gebruikt en hij bevalt mij meer dan prima. Makkelijk in gebruik (1knop), een accuraat indicator lampje en de capaciteit van 3600u is ook uitstekend. Hierdoor kan ik mijn telefoon bijna 2x volledig opladen.

Angela78 16-12-2013

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Ik ben zeer te spreken over deze accu ik gebruik hem voor mn mobieletelefoon en kan die ongeveer 3 a 4 keer volladen met deze accu ideaal !
Heb hem al aanbevolen aan meerdere vrienden :)

Leoku 06-11-2013

Kweettutnognie

Geschreven voor: Philips USB-accu DLP3600U/10

Heb het apparaat nog niet gebruikt, ben nu aanhet opladen.
Een deugdelijke gebruiksaanwijzing ontbreekt. Wel iets van een Quickstart, kleine grijze lettertjes op een witte achtergrond. Wat het knipperen van een van de lampjes betekent is dus raden.