Tefal Contactgrill XL Comfort GC6010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Contactgrill XL Comfort GC6010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A.Dierk. 29-03-2014

De pannini`s tosti`s , of een lekker gegrild stukje vlees of groente met deze contactgril smaakt het gewoon super lekker !!! gewoon een top product !!

yvonne_t 19-02-2014

Ik heb er met name tosti's op gemaakt. Meestal gaat dat heel goed, maar doordat de bovenkant best zwaar is, worden de boterhammen soms een beetje plat. Ook worstjes gaat goed, al vond ik de hoogste (aanbevolen) stand wel erg heet, de worstjes werden snel zwart. Op een lagere stand zou het perfect moeten werken. Al met al een goed apparaat. Van de degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen. Het oogt degelijk maar ik denk dat pas na enkele maanden iets gezegd kan worden over de degelijkheid.

Masja K 26-11-2013

Heel blij met deze grill. Meteen na ontvangst heeft mijn vriend de heerlijkste grillbroodjes klaargemaakt als brunch. Maar ook gegrilde groente en vis is heel eenvoudig te bereiden. Met kerst gaan we met vrienden een avondje grillen, ipv ingewikkelde kerstdiners. Makkelijk in gebruik, Supersnel en eenvoudig schoon te maken, en heel eenvoudig gezond eten op tafel!

H. Schiferli 20-11-2013

Wat kan er niet op dit apparaat klaar gemaakt worden? Ik zou het niet weten. Makkelijk en simpel, gezond en bovenal erg lekker. Ik heb er nu alleen nog maar vlees, courgettes en aubergines op gedaan, ben al helemaal verkocht. Schoonmaken geen enkel punt, de platen haal je er simpel af. Kind kan de (af)was doen.

zwan75 18-11-2013

wat een ideaal apparaat, 3 verschillende functies, de grill heb ik nu 1 keer gebruikt om er een tosti mee te maken, dit ging prima, het voordeel was ook dat ik nu gelijk meerdere broodjes ertussen kon doen, waardoor iedereen tegelijk zijn tosti kreeg en ik in 1 keer klaar was.
de barbequefunctie hebben we ook gebruikt, ging prima, door het grill oppervlak werd alles moooi gelijk gaar, een nadeel is dat het erg gaat stinken in de kamer door de rook, maar we zouden hem ook buiten kunnen gebruiken.
een ander nadeel vind ik dat als hij opengeklapt op tafel staat, hij veel ruimte in beslag neemt.
de ovenfunctie heb ik nog niet gebruikt,die hoop ik aankomende week te gaan proberen.

dvdl1980 16-11-2013

De grill ziet er mooi, degelijk en functioneel uit. Het past in elk huishouden en de grootte van de gril vind ik ideaal. Meestal is een grill net te klein als je voor meerdere personen bijv. een tosti wil maken, maar hierop passen meerdere tosti’s zodat iedereen tegelijkertijd een tosti kan eten.
Dit geldt ook uiteraard voor de andere grillproducten.

Verder is het een multifunctioneel apparaat doordat ik niet alleen kan grillen maar ook een barbecue en ovenfunctie heb. Vooral de barbecue functie scheelt weer extra apparaat in huis.
Ook hier geldt weer dat de grootte van het apparaat ideaal is voor als je met meerdere personen bent.

De ovenfunctie is erg handig omdat het veel tijd scheelt met voorverwarmen. Uiteraard heb ik -gelet op het weer- het apparaat nu binnen gebruikt maar het lijkt me enorm gezellig om bijv. buiten te zitten, pizza’s eronder te doen en dan niet steeds naar binnen te hoeven gaan om te kijken of de pizza’s niet aanbranden. Je kan gezellig met zijn allen aan tafel dan blijven zitten.

Ook de barbecue functie is ideaal, weg met die vieze houtskoolgeur en rompslomp. Wij hebben het al binnen geprobeerd en tot volle tevredenheid, de gezelligheid van de barbecue heb je maar het voorgenoemde ongemak van de traditionele barbecue niet.

De gebruiksvriendelijkheid is groot, met vele variaties en meteen duidelijk hoe te gebruiken.
En mocht er onduidelijkheid zijn dan is het begeleidend informatieboekje ook makkelijk te lezen.
Daarnaast is het schoonmaken een fluitje van een cent. De platen zijn makkelijk af te halen en vaatwas bestendig en passen ook in de vaatwasser ondanks het feit dat het grote bakplaten betreft.

Door de anti aanbakplaten scheelt het enorm in vetgebruik en er is een verwijderbaar opvangbakje bij voor het vet wat uit de producten komt. Ook dit is makkelijk te reinigen.

Als laatste wil ik nog opmerken dat de warmte goed verdeeld wordt waardoor je gelijkmatig resultaat krijgt. Kortom een absolute aanrader voor elk soort huishouden.

Lisettevb 12-11-2013

De grill ziet er goed uit, is makkelijk in het gebruik en maakt ook nog gezonde gerechten door het bakje wat het vet opvangt. Daarnaast is ie makkelijk schoon te maken omdat de grillplaten handig losgaan en zo de afwasmachine in kunnen. Alle soorten gerechten kunnen worden gemaakt: tosti van Turks brood, vlees, pizza of gebruik hem om lekker te gourmetten. Ideaal! Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Aat Oosterhof 14-05-2013

Deze Tefal GC6010 is een geweldige machine. Een ruime contactgril met alle drie de standen voor optimaal toepassings- en gebruikersgemak.
Maar wel erg moeilijk leverbaar is de praktijkervaring.
Via Kieskeurig bij Aximax voor een scherpe gekocht en dit bedrijf staat voor wat ze op de webshop aanbieden. Webshop bestelling probleemloos en levering volgens de aangegeven webshop. Er zijn andere ervaringen.
Vlees op de contactgril smaakt heerlijk lekker. Hoeveel vet er uit een standaard hamburger komt daar schrik je van. Vetopvangbak laat het goed zien.
Deze Tefal is snel op temperatuur. Vlees - Brood - Vis - Groente je maakt ze in een paar minuten smakelijk en gelukkig goed voor de gezondheid.
Een broodje vlees met vers gegrilde groente smaakt naar meer.
Deze Tefal GC6010 is een bewust ervaren aanrader en Aximax is een webshop zonder valse pretenties maar een gedegen organisatie.

T V 16-09-2011

top apparaat
snel op temperatuur
schroeit vlees/vis snel dicht.
perfect resultaat binnen enkele minuten.

goede anti aanbaklaag makkelijk schoon te maken