Princess 112536 Multi Grill 4-in-1 - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 112536 Multi Grill 4-in-1 op Kieskeurig.nl.

8,1

BesteProduct.nl 01-08-2017

Princess 112536: Wafel- en tosti-ijzer, bakplaat en grill in één: wat wil je nog meer?

Zoals de naam al zegt, is de 112536 van Princess een echte alleskunner. Hiermee haal je maar liefst 4 apparaten in één in huis. Door middel van de makkelijk verwisselbare platen tover je deze vlakgrill gemakkelijk om in een tosti-ijzer, wafelijzer of een bakplaat. Je kunt voor die laatste optie (de baklplaat en ook de grillplaten) er zelfs voor kiezen om het apparaat helemaal open te klappen waardoor je twee werkoppervlakken krijgt. Zo creëer je een ideaal tafelmodel waar je met meerdere mensen tegelijk je vlees, vis of groente op kunt bereiden. Daarom, en ook al vanwege de respectabele prijs van 69 euro, vind ik dat de 112536 van Princess toch wel een dikke kooptip verdient.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Met dit ene apparaat heb je maar liefst 4 apparaten in één
  • Hiermee creëer je een tosti-ijzer, wafelijzer, vlakgrill en een bakplaat
  • Makkelijk verwisselbare platen, die daardoor tevens heel gemakkelijk schoon te maken zijn
  • Groot werkoppervlak, door dat je het apparaat ook helemaal open kunt klappen
  • Met meerdere mensen tegelijk te gebruiken