• Test panel 8.2 okt 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 112536 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

l*********@g******** 05-11-2021

Klikken maar!

Geschreven voor: Princess 112536

Een topprodukt! Makkelijk in gebruik. De onderdelen zijn goed schoon te maken en te houden en easy te verwijderen, met een kliksysteem.

Pluspunten

• Makkelijk verwisselbare onderdelen
  • Goed warm

Minpunten

• Groot

M*******@g******** 26-10-2021

Fijne alles in 1 grill

Geschreven voor: Princess 112536

Ik heb deze grill nu een aantal weken in gebruik en ben erg tevreden over het resultaat. Het is erg handig dat je de verschillende platen kunt verwisselen om zo wafels/tosti's te maken maar ook te kunnen grillen of bakken. Het apparaat wordt snel warm waardoor je niet lang hoeft te wachten.

We hebben zelf nu al een keer wafels en tosti’s gemaakt en het resultaat was perfect. De warmte wordt verspreid over het gehele oppervlakte waardoor je een mooi bakresultaat krijgt.

Het enige nadeel vind ik dat het bij het opbergen veel ruimte inneemt.

Pluspunten

• Veel verschillende bakplaten
  • Snel warm

Minpunten

• Formaat

EvelienH 27-09-2021

Ziet er leuk uit, maar praktisch toch minder

Geschreven voor: Princess 112536

Nadat ik eerst een kapotte multigrill ontvangen had, nu wel een heel product ontvangen. Bij de vorige waren de scharnieren, die van plastic zijn, aan beide kanten gebroken.
Ik heb inmiddels een aantal keer tosti's (ham/kaas) met de grillplaten gebakken. Voor een goed resultaat moet je de temperatuur op zijn hoogst zetten, anders is wel de kaas gesmolten maar krijg je geen mooi kleurtje op het brood. Heb bewust de grillplaten gebruikt omdat de boterhammen niet de juiste vorm hadden voor de (grote) schelp vorm. Aan de achterkant zit een 'lekbakje', maar kruimels hierin vegen is toch best lastig. Ik dacht hem zo handig schoon te vegen.
Apparaat voelt ondanks al het plastic toch nog behoorlijk zwaar aan.
Wel handig dat je de bovenste plaat een stukje aan de achterkant kunt optillen. Bedoelt om beide platen plat te leggen bij het inleggen van de platen, maar ook handig om je vlees/tosti niet scheef door de druk eruit te laten komen.
Vraag mij wel af of na veelvuldig gebruik de platen er nog stevig in blijven hangen. Aan de draaikant zitten twee haakjes en dan links en rechts elk een enkel klemmetje. De voorkant heeft dus niks.

Pluspunten

• Groot oppervlak (behalve wafel)

Minpunten

• Stroomverbruik
  • Veel plastic (kwetsbaar)
  • Zwaar

Ptr 17-09-2021

niet zo'n goede kwaliteit voor redelijk hoge prijs

Geschreven voor: Princess 112536

Ik heb deze multi grill mogen testen en bij het uitpakken was het prettig om te zien dat de grill er goed uitzag maar voelde wel enigzins licht en wat gammel aan.
Veel keuze in platen. Ook erg plezierig.

Mijn eerste gebruik:
Ik had het heel graag anders gezien maar die viel erg tegen.
Rechtsachteraan zit een draaiknop voor de instelling van de temperatuur. Geen natuurlijk plaats om het apparaat te bedienen want het is bijna niet te leen of je moet met je hoofd op het aanrecht gaan liggen en dat is ook zo wat. Ook zwart op zwart maakt het niet prettig.
Voor mijn eerste gebruik ben ik panini's gaan maken met behulp van de grillplaten.
Grillplaten erin. dit is op zich eenvoudig maar de klemmetjes waar de platen achter vast zitten voelen aan alsof ze ieder moment kunnen afbreken. Tijdens het gebruik zijn de platen er ook enkele keren uitgevalen. Terwijl ze er goed in zaten maar je kan ze gewoon niet stevig genoeg bevestigen.
Dit is wel een teleurstelling maar met heel voorzichtig doen is het toch gelukt.
Ik vond zelf wel (uit ervaring met eigen grill) dat het 'grillen' vrij langzaam ging. Op een gegeven moment op de allerhoogste stand gedraaid voor een beter resultaat. Ik had het idee dat de platen gewoon niet geod contact maken met de verwarmingselementen.

Na deze domper heb ik nog geprobeerd om de wafelplaten te gaan gebruiken (hiervoor wilde ik vooral graag testen :-)) Maar daar had ik hetzelfde euvel.
Ook hier op verschillende manieren de platen proberen te bevestigen. Helaas.

Tot mijn teleurstelling ben ik dus na 2 keer testen gestopt. Testen, uitproberen etc is leuk maar het moet wel veilig blijven.

Al met al geen aanrader. Sorry Princess

Pluspunten

• hoe het apparaat er uit ziet

Minpunten

• gammel
  • waar de knop zit om hoger te zetten
  • prijs
  • algemeen gebruiksgemak

h*******@o********** 16-09-2021

ziet er leuk uit. Dat is het wel eigenlijk

Geschreven voor: Princess 112536

De grill, uiterlijk een mooi apparaat al zeg ik het zelf. Echter viel het gebruik mij heel erg tegen.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• gebruik
  • plaats instelling van temperatuur

Maro 14-09-2021

Fijne grill en zo schoon.

Geschreven voor: Princess 112536

Deze multi-grill doet wat het moet doen. En meer, echt multi dus. De beloofde 4-in-1 zit hem in de vier verschillende bakplaten. Waarvan er een aan twee kanten gebruikt kan worden. De grill, de bakplaat, dan heb je een plaat voor tosti’s en als laatste een plaat voor wafels. Wij hebben de multi-grill nu een aantal weken kunnen uitproberen. En het bevalt goed. Het is snel op temperatuur, dus je hoeft niet lang te wachten voordat je kunt beginnen met bereiden. Het is best een groot apparaat, wat voor wanneer je een wat kleiner aanrecht hebt misschien wat onhandig is. Daarentegen is het wel fijn zodat je veel bak/grill/ bereidings-oppervlakte hebt. Wij zaten wel een beetje met, waar laat ik die losse platen nu weer. De platen zitten wel wat los in de grill, voordeel hiervan is dat je ze zo wel gemakkelijk verwisselen kunt. We hebben trouwens geen nadeel bevonden aan het wat los zitten van de platen. Tijdens het bereiden heb je er geen hinder van, het valt alleen op dat ze niet helemaal vast zitten. Het snoer is niet super lang, maar voor ons lang genoeg. Jammer dat het persé aan één kant maar gebruikt kan worden. Nu moet je net het stopcontact aan die kant hebben. Ook kun je het snoer niet na gebruik onder het toestel wikkelen in een, wat je wel eens ziet, daarvoor bestemde “houder”. Dit is zeker geen super probleem, maar het valt gewoon op. Het toestel kan gewoon aan of uit, d.m.v. van het in of uit het stopcontact zijn van de stekker. De temperatuurregelaar voelt wat losjes aan, dus tijdens het draaien heb je geen gevoel van standen. Je moet een beetje op je gevoel draaien, dit is echt een beetje al doende leert men. Er staat geen graden verwijzing bij of een oplopende getallen reeks. Van bijvoorbeeld stand 0 tot en met 5. Maar dit alles neemt niet weg dat het een fijne grill is. Wat is deze echt veelzijdig. We hebben heerlijke wafels gemaakt. Wel de bakplaten heel ietsje ingevet, maar de wafels kwamen, hup, zo los en makkelijk de vorm uit. Dit is super fijn. Ook met het grillen van vlees en groenten, merk je dat de anti-aanbaklaag zijn werk goed doet. Heel fijn. Met het grillen hebben wij helemaal geen vet of boter gebruikt, dus echt lekker gezond. Ook lekker veel verschillende tosti’s gemaakt. We zijn er gek op. De kaas smelt lekker snel en het broodje wordt mooi bruin en lekker knapperig. De bakplaat hebben wij zelfs nog gebruikt als warmhouder. Dus niet alleen handig voor gourmet, uitjes bakken of een eitje. Wat ik al zei, echt multi inzetbaar. En ook nog eens zo schoon, heel belangrijk ook. Tijdens bijvoorbeeld het gourmetten klap je het apparaat helemaal open en zet het zo op tafel. Zo kan iedereen er goed en gemakkelijk bij. Eigenlijk zijn er drie verschillende posities, helemaal open, dicht, dat ook de bovenkant op het voedsel rust en je kunt de bovenkant ook iets boven het voedsel laten rusten, zodat het het eten niet raakt. maar wel kan aanwarmen. Al met al een fijn apparaat, voor tosti’s, wafels, vlees, groente, lekkere panini's of andere broodjes, eindeloos te variëren. We zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • zo schoon
  • apart lekbakje
  • vier verschillende platen

Minpunten

• de losse platen, qua opbergen

Frosty70 13-09-2021

Perfecte grill

Geschreven voor: Princess 112536

Wij hebben de grill nu een aantal weken kunnen testen en wij zijn zeer tevreden over de werking van de grill. De temperatuur is goed in te stellen met de draaiknop maar wat wij wel misten was een aan en uit knop, je moet dus de stekker in en uit het stop contact halen om het apparaat aan of echt uit te zetten dit is een beetje onhandig vinden wij. De grill is lekker groot en voor het bereiden van het eten is dit natuurlijk super, helaas is het qua kast ruimte om op te bergen iets minder handig ook omdat je het apparaat niet op de zijkant kan neerzetten. De aparte bakplaten zijn ook handig in gebruik voor bijvoorbeeld het bakken van een hamburger of een stukje vis, het is dus echt een Multi Grill. Je kan het apparaat ook helemaal open op tafel zetten en met zijn allen aan tafel grillen wat natuurlijk altijd heel gezellig is. Ook de aparte ijzers voor de wafels zijn erg handig om heerlijke Luikse wafels te bakken. Al met al zeker een aanrader deze Multi Grill.

• Goeie temperatuursregeling

Minpunten

• Geen aan/uitknop

DJansen 13-09-2021

Fijne multigrill

Geschreven voor: Princess 112536

Deze multigrill heeft veel functionaliteiten en kan voor diverse doeleinden worden gebruikt. Dit zorgt ervoor dat je minder apparaten hoeft aan te schaffen. De platen voor de grillplaat, tosti-ijzer en het wafelijzer zijn eenvoudig in het apparaat te klikken. Ze zitten echter niet muurvast, er zit wat speling, maar dit zorgt niet voor ongemak. Na gebruik kun je ze schoonmaken in het apparaat (het handigst is als je hem dan helemaal open klapt) of je haalt ze er na het afkoelen uit en maakt ze dan schoon. De ijzers hebben een antiaanbaklaag, waardoor etensresten niet aankoeken en eenvoudig te verwijderen zijn.
Wij hebben verschillende wafelrecepten uitgeprobeerd, diverse tosti’s gemaakt en groente, vlees en kaas op de grillplaat gebakken. Je kunt de temperatuur met een draaiknop instellen en door middel van een lampje kun je zien of het apparaat op temperatuur is. de temperatuurknop is echter niet voorzien van graden Celsius, dit doe je op gevoel / je kijkt tussendoor even of het niet te snel of te langzaam gaat. De tosti’s, wafels en groente komen er lekker warm en knapperig uit, precies zoals wij het graag willen!
Het apparaat heeft voldoende vermogen. Hij warmt snel op en zorgt voor een snelle garing van de producten. In vergelijking met een ander tostiapparaat, vinden wij dit apparaat snel.

Pluspunten

• vermogen
  • diversiteit
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• kort snoer

Jooproo1 11-09-2021

Lekker grillen en snel opruimen!

Geschreven voor: Princess 112536

Ik gebruik de Tefal-multigrill nu enkele weken. Het apparaat is groter dan ik had verwacht, maar dit zie ik enkel als een positief punt. De meegeleverde platen zijn makkelijk te verwisselen en het is logisch hoe je die vastklikt. De platen bakken (nog) niet aan, en zijn makkelijk schoon te maken met een doekje en warm water. De platen zijn ruim, met name voor het maken van tosti's ben ik dit wel anders gewend, maar ook grote boterhammen passen er zeer gemakkelijk op. Het was wel even zoeken hoe je de platen opruimt. Een handig opruimsysteem zou dan ook geen overbodige luxe zijn, omdat je ze liever niet op elkaar wilt leggen natuurlijk, vanwege de anti-aanbaklaag.
Wat handig is, is de temperatuur draaiknop. Hiermee kan je hem wat harder laten gaan, of wat minder hard. Onhandig is dat er geen verdeling staat met bijvoorbeeld het aantal graden, waardoor je proefondervindelijk moet ontdekken wanneer je hem hoe warm zet. Een ander minpunt is dat het snoer vrij kort is, waardoor je vaak met een verlengsnoer zal moeten werken, als je niet direct in 75cm van het apparaat een stopcontact hebt. Samengevat ben ik erg blij met deze multifunctionele grill en heeft hij mijn verwachtingen waargemaakt.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Kort snoer
  • Temperatuurregeling onduidelijk

Patrick 10-09-2021

Uitbreiding voor in de keuken

Geschreven voor: Princess 112536

Wij hebben deze Multi Grill nu een paar weken in ons bezit om deze uitgebreid te testen.
En wat ons het allereerste opviel was het formaat, deze is verrassend groot, iets wat niet per se een nadelig iets is, maar voor de wat kleinere keukens misschien als onhandig kan worden ervaren.
Het voordeel van het grote formaat is natuurlijk dat er meer eten op de platen past, bijvoorbeeld handig voor het maken van de tosti’s.
Doordat het een multi grill is, en er dus meerdere bakplaten bijzitten moet je ook deze nog apart opbergen, dat vonden we wel beetje onhandig. Hier hadden wij liever een opbergvak voor gezien onder de grill bijvoorbeeld.
Dus iets om rekening mee te houden, alles bij elkaar neemt het apparaat veel ruimte in beslag.

Helaas zit er geen aan/uit knop, en moet je dus telkens de stekker gebruiken.
Onze oplossing hiervoor is een simpele stekker te halen met schakelaar erop.

Doordat er verschillende losse bakplaten bij zitten, en deze los te maken zijn van het apparaat, is het schoonmaken erg simpel.
Nadat de gebruikte plaat afgekoeld is, even in de wasbak of eventueel in de vaatwasser en hij is weer schoon.
En voor het vet zit er ook een soort afvoerbakje op, dus schoonmaken is kinderspel.

Wat betreft de verschillende platen, en dus de mogelijkheid om meer te maken dan een simpele tosti ijzer.
Ideaal, je kan er echt van alles op bakken en maken, en de temperatuur kun je met de knop aan de zijkant bepalen.
Je hoeft gelukkig niet lang te wachten, het is best wel een krachtpatser en daardoor snel op temperatuur merkte we.

Wij hebben heerlijke wafels gemaakt, zelfgemaakte hamburgers, en heerlijke wraps en panini’s.
Uiteraard ook simpele tosti’s, en daar komt het grote formaat dan weer van pas.
De kwaliteit is uitstekend, en het eten wat we erop maken smaakt perfect.

Wij zijn erg tevreden, en het voelt nu al als een onmisbaar product voor in de keuken.

Pluspunten

• Meerdere platen
  • Makkelijk te reinigen
  • Temperatuur regelbaar met knop
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• formaat
  • geen aan / uit knop
  • korte snoer

Miranda Freeke 09-09-2021

Solide, makkelijk schoon en een vooruitgang in eten bereiden

Geschreven voor: Princess 112536

Heb deze 4 in 1 grill van Princess mogen testen. Bij het uitpakken valt als eerste het formaat op, het apparaat is vrij groot. En er zitten 3 paar platen bij, waarvan 1 paar dubbelzijdig gebruikt kan worden. Helaas zitten deze platen er wel los bij en niet in een laatje, hoesje of een andere opbergmogelijkheid om het bij elkaar te houden. De platen zijn erg eenvoudig op het apparaat te installeren, 2 klemmetjes houden iedere plaat op zijn plek. Het snoer blijkt vervolgens wel enigszins aan de krappe kant te zijn, wat het wat lastiger maakt om het toch al grote apparaat een plek te geven in de keuken.

Bij het aanzetten blijkt dat de temperatuur goed op gang komt. Door de grote van het apparaat en daarmee ook het handvat is het wel veilig en makkelijk te bedienen. Met 1 hand kan je hem openen, maar ook helemaal openklappen. Wij hebben een aantal verschillende etenswaren klaargemaakt;

- Wafels; voor wafels is het prettig als je een apparaat hebt wat enigszins krachtig is, goed warm wordt daardoor en dat lukt wel met de 1500 watt die dit apparaat levert. Wafels kwamen er keurig uit!
- Tosti’s; in dit geval kwam het formaat van het apparaat tot zijn recht, geen korstjes afsnijden of broodjes snijden cq proppen om het te laten passen, perfect formaat voor tosti’s.
- Hamburgers; uiteraard de gril functie getest, hier zijn we helemaal blij mee, mooie knapperige grilstrepen en goed gaar vlees, wat een feest!
- Bakplaat; de laatste functie; met het openklappen en het op tafel neerzetten heb je een bakplaat groot genoeg om met het gezin eventueel op te “steengrillen” of andere gerechten op te maken.
Erg fijn was dat we voor alles zelf de temperatuur konden regelen.

Wat ook een leuke en handige verrassing is is het opvangbakje voor vet ed, of knoeisters. Deze kan je los halen en daardoor heel makkelijk schoonmaken. Naast dat de platen in de vaatwasser afgewassen kunnen worden, maakt het dat dit apparaat erg makkelijk schoon te maken is. Daarmee ben ik erg blij, vooral als ik kijk naar mijn oude, kleine tosti apparaat waarbij dit allemaal niet kon!

Het apparaat is wat aan de grote kant, het snoer naar verhouding te klein, maar het comfort en gemak wat het daardoor brengt maakt dat meer dan goed. Een solide apparaat met een mooi uiterlijk, waarmee bereidingen van bepaalde soorten voedsel makkelijk, leuker en zeer zeker ook smaakvoller wordt!

Pluspunten

• Makkelijk platen bevestigen
  • Makkelijk schoonmaken
  • Apart morsbakje
  • Goede temperatuurregeling
  • Alle platen werken goed

Minpunten

• Kort snoer

Jannine 07-09-2021

Fijne 4-in-1 grill

Geschreven voor: Princess 112536

De Princess 112536 is een erg fijne multi grill 4-in-1! Deze multi grill heeft 4 verschillende platen. De platen zijn erg makkelijk te verwisselen van tosti-ijzer, wafelijzer, grill en bakplaat. Dit is makkelijk te doen door 2 klipjes aan de zijkant van plaat. De platen zijn erg makkelijk schoon te maken door ze los te maken van het ijzer en eenvoudig te reinigen in een sopje.

Het is erg fijn dat dit apparaat snel op temperatuur is. Zo kan je snel even een tosti maken. Binnen een paar minuten heb je wat lekkers op je bord liggen. De fijne anti aanbak laag zorgt ervoor dat niets aankoekt aan het ijzer. Ook zit er aan de zijkant van het ijzer een draaiknop voor de temperatuur. Zo is de temperatuur erg makkelijk te regelen.

Bij de multi grill word ook een bakje geleverd waar het vocht van de grill en de bakplaat in kan lopen. Erg makkelijk, zodat niet alles onder het vocht loopt.

Het nadeel van deze grill is dat hij erg groot is. Een voordeel natuurlijk dat je dan ook veel ruimte hebt op de plaat, maar je moet er wel de ruimte voor hebben om hem op te bergen.

Ondanks dat ik het persoonlijk een grote grill vind is het echt een aanrader!

Pluspunten

• snel warm
  • temperatuur regelbaar
  • platen makkelijk te wisselen
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Aan de grote kant

BobT25 06-09-2021

Makkelijk en snel klaar

Geschreven voor: Princess 112536

Ik ben heel tevreden over de 4 in 1 multi grill van Princess.
Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe grill waarmee je meer kon doen dan alleen een tosti maken.
Deze grill heeft het allemaal, vooral de wafelvorm is heel geliefd bij mijn kinderen.
Ik zelf gebruik hem erg graag als tafel grill/gourmet. Het handige vet opvangbakje vangt het teveel aan vet op en is makkelijk te verwijderen.

De grill is erg groot en zelf vind ik het wel een  dingetje om de platen op te bergen.
De grill mist een aan/uit knop dus is het wel handig steeds de stekker eruit te halen.
Een klem om hem dicht te houden was ook fijn geweest voor het opbergen.

Verder is hij makkelijk schoon te maken en is het bereide eten gewoon goed!

Pluspunten

• Veel opties
  • Groot
  • Snel klaar

Minpunten

• Geen aan/uit knop
  • Geen klem om vast te zetten

Elisa14 06-09-2021

Fijne grill

Geschreven voor: Princess 112536

Ik heb de grill nu een tijdje in huis om te mogen testen.

De grill is vrij groot maar ook erg stevig. De verschillende platen zijn erg makkelijk te bevestigen en klik je zo vast.
De platen zijn hierdoor erg makkelijk schoon te maken.

Het fijne aan deze grill is dat hij meerdere platen heeft. Ik zelf ben gek op het maken van pannini's en mijn man is gek op de tafelgrill stand. Ook voor mijn kinderen die gek zijn op wafels is het ideaal want het kan allemaal met deze grill. Een snelle tosti of ei is ook zo klaar.

De grill moet even voorverwarmen maar maakt het eten op een snelle manier gaar.
De warmte is in te stellen met de draaiknop bevestigd aan de zijkant.
Er zit een opvang bakje bij om vet op te vangen voor de tafelgrill stand.

Ik ben heel erg tevreden over deze multifunctionele grill!

Pluspunten

• Groot genoeg
  • Makkelijk schoon te maken

Linda2308 06-09-2021

Geweldige multifunctionele grill

Geschreven voor: Princess 112536

Wat zeer opvallend is aan deze grill, is dat je er een diversiteit aan gerechten in kunt bereiden. Panini’s, tosti’s, wafels, vlees, vis, gevogelte, etc. Je kunt zelf kiezen welke plaat je wilt gebruiken. Je kunt de plaat met ribbels gebruiken voor dat mooie gegrilde effect op je ingredienten. Maar voor mensen die daar niet van houden is er ook de gladde bakplaat beschikbaar. Ook kun je met deze gladde bakplaat onder andere eitjes bakken, en lekkere pannenkoeken maken. Verder heb je speciale platen waar je wafels mee kunt maken. Met deze platen maak je de lekkerste krokante wafels. En je hebt ook twee speciale platen waar je tosti’s mee kunt maken. De vormen hiervan zijn groot genoeg dat er ook grote boterhammen in passen. Dus je hoeft geen boterhammen op maat te gaan snijden omdat je tosti-vorm te klein is.
Deze grill heeft een vermogen van 1500 Watt, dus hij warmt snel op. Hij is voorzien van een regelbare thermostaat, waardoor je zelf de temperatuur kunt reguleren. Ook heeft de grill een in hoogte verstelbaar deksel, waardoor ook goed gevulde panini’s in de grill passen. Alle platen zijn gemaakt van hoogwaardig aluminium, en voorzien van een anti-aanbaklaag, dus je hoeft niet veel olie te gebruiken. Als je graag eens een avond wilt gourmetten met het gezin, dan kan de grill makkelijk opengeklapt worden, en als gourmetplaat gebruikt worden.
De grill is zeer gemakkelijk schoon te maken, want de platen zijn vaatwasserbestendig. En er zit een speciaal opvangbakje bij voor vet/vocht, zodat je aanrecht mooi schoon blijft. Ook dit bakje mag gewoon in de vaatwasser. Verder heeft de grill cool-touch handgrepen, en is hij voorzien van een mooi RVS design.

Pluspunten

• Verschillende bakplaten
  • Kan in vaatwasser
  • Word snel warm
  • Makkelijk schoon te maken

Sijmen 19-10-2020

Prima grill

Geschreven voor: Princess 112536

Ik wilde een multifunctionele grill, die makkelijk schoon te maken en houden is. Deze voldoet aan beide wensen. De platen zijn makkelijk te wisselen en doordat ze vaatwasmachine bestendig zijn makkelijk te onderhouden.

Pluspunten

• Vaatwasmachine bestendige platen
  • Makkelijk te wisselen tussen platen
  • Snel warm
  • Prima prijs voor 4 toepassingen

Minpunten

• Geen warmte indicator
  • Groot qua opbergen

stephaniebosmans 15-10-2020

veelzijdig in gebruik door de verwisselbare platen

Geschreven voor: Princess 112536

het toestel is handig in gebruik, doordat men kan werken met verwisselbare platen , heb je eigenlijk meerdere toestellen in 1, waardoor je ook weer plaats bespaard in je kast het toestel is overigens verticaal te plaatsen in je kast waardoor het ook nog eens minder plaats in neemt! !die verwisselbare platen zorgen er trouwens ook voor dat het heel eenvoudig is om het toestel te reinigen. het toestel is snel op temperatuur, en ziet er ook nog eens heel kwaliteitsvol uit! ik gebruik het veel vaker dan ik verwacht had! een absolute aanrader

Pluspunten

• verwisselbare platen, dus multifuntioneel
  • makkelijk te reinigen
  • groot grill oppervlak
  • verticaal op te bergen in de kast

claudia 29-10-2018

Veelzijdig apparaat,

Geschreven voor: Princess 112536

Fijne grill, vooral de wafelplaten worden bij mij veel gebruikt! Handvat is alleen iets te groot om makkelijk vast te houden als de grill dicht is en je deze rechtop zet en vast wil houden. Snoer had ook iets langer gemogen maar volgens mij is dit bij al dit soort producten te kort! Fijne temperatuurregelaar en platen zijn makkelijk te vervangen en schoon te maken!

Pluspunten

• Vervangbare platen
  • Temperatuurregelaar

Minpunten

• Te groot handvat
  • snoer had langer gemogen

Cyn 18-07-2018
  • Product gekregen

Geschreven voor: Princess 112536

Gekregen met kerst afgelopen jaar intussen al aan de 2e grill... en ook daar het zelfde probleem.

1e grill kwamen ringetjes uit en scheurde het hengsel aan de rechterkant, nieuwe grill ontvangen na een klein halfjaartje weer het hengsel gescheurd!!

Nu ga ik een andere grill kopen!

Pluspunten

• De verwisselbare platen

Minpunten

• Ringetjes vallen eruit
  • Hengsel gescheurd

Eefje 29-04-2017

Multi inzetbaar

Geschreven voor: Princess 112536

Bij dit apparaat zitten verschillende platen, die eenvoudig te verwisselen zijn. Voorzien van een anti-aanbaklaag, waardoor deze makkelijk schoon te maken zijn. Het apparaat zelf wordt snel warm, dus snel te gebruiken. De vlakke plaat is ideaal om eieren en pannenkoeken te bakken. Er is weinig tot geen olie nodig om te grillen. De grillplaten zijn ook geweldig voor panini's. Door de drie standen ook als tafelgrill te gebruiken. Het heeft een lekbakje om overtollig vet op te vangen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• platen zijn moeilijker op te bergen

Marianne Nijhof 28-04-2017

Onhandig in gebruik

Geschreven voor: Princess 112536

De multigrill staat onstabiel, is erg zwaar en niet handig in gebruik. De platen worden niet evenredig warm, waardoor je pannini aan een kant verbrand is en aan de andere niet gaar.

Pluspunten

Minpunten

• Zwaar
  • Defect aan verwarmingsplaten

carla 26-04-2017

snel warm

Geschreven voor: Princess 112536

beantwoord zeker aan mijn verwachtingen zeer snel warm de diverse platen zijn makkelijk en snel te verwisselen makkelijk schoon te maken tosti binnen 2 minuten zeer tevreden

Pluspunten

• snel warm
  • makkelijk verwisselbare platen

Kimeulendijk 25-04-2017

Multifunctionele contactgrill

Geschreven voor: Princess 112536

Super blij met deze multifunctionele contactgrill. Door de verwisselbare platen kunnen er tosti's, panini's en wafels bereid worden. Door de vlakke en geribbelde plaat is het ook mogelijk om vlees, vis en groente te bereiden. Het zelfs mogelijk om de contactgrill uit te klappen zodat het als tafelgrill gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Verwisselbare platen
  • Te gebruiken als tafelgrill
  • Vaatwasbestendig

Minpunten

• Opbergen

AnneMarie 24-04-2017

Alle 4 super

Toasten én grillen én wafels in één apparaat ! Super! Ook als tafelgrill
En heerlijk compact , heel blij mee

Pluspunten

• Compact
  • Handig
  • 4 ! Functies

Annie 22-04-2017

veelzijdig,practisch en ruimtebesparend!

Geschreven voor: Princess 112536

Door de verschillende platen is het apparaat geschikt om allerlei gerechten te maken. Knapperige wafels, heerlijk gegrilde hamburgers en heel smakelijke panini's. De platen zijn eenvoudig te verwisselen en snel schoon te maken door de anti aanbaklaag. Door het handige lekbakje blijft ook de omgeving schoon.

Pluspunten

• veelzijdig in gebruik
  • eenvoudig te reinigen
  • schoon in gebruik
  • warmt snel op