Princess 112536 - Reviews

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Eefje 29-04-2017 Product paar weken in bezit

Multi inzetbaar

Bij dit apparaat zitten verschillende platen, die eenvoudig te verwisselen zijn. Voorzien van een anti-aanbaklaag, waardoor deze makkelijk schoon te maken zijn. Het apparaat zelf wordt snel warm, dus snel te gebruiken. De vlakke plaat is ideaal om eieren en pannenkoeken te bakken. Er is weinig tot geen olie nodig om te grillen. De grillplaten zijn ook geweldig voor panini's. Door de drie standen ook als tafelgrill te gebruiken. Het heeft een lekbakje om overtollig vet op te vangen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• platen zijn moeilijker op te bergen

Marianne Nijhof 28-04-2017 Product paar weken in bezit

Onhandig in gebruik

De multigrill staat onstabiel, is erg zwaar en niet handig in gebruik. De platen worden niet evenredig warm, waardoor je pannini aan een kant verbrand is en aan de andere niet gaar.

Pluspunten

Minpunten

• Zwaar
  • Defect aan verwarmingsplaten

carla 26-04-2017 Product paar weken in bezit

snel warm

beantwoord zeker aan mijn verwachtingen zeer snel warm de diverse platen zijn makkelijk en snel te verwisselen makkelijk schoon te maken tosti binnen 2 minuten zeer tevreden

Pluspunten

• snel warm
  • makkelijk verwisselbare platen

Kimeulendijk 25-04-2017 Product paar weken in bezit

Multifunctionele contactgrill

Super blij met deze multifunctionele contactgrill. Door de verwisselbare platen kunnen er tosti's, panini's en wafels bereid worden. Door de vlakke en geribbelde plaat is het ook mogelijk om vlees, vis en groente te bereiden. Het zelfs mogelijk om de contactgrill uit te klappen zodat het als tafelgrill gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Verwisselbare platen
  • Te gebruiken als tafelgrill
  • Vaatwasbestendig

Minpunten

• Opbergen

AnneMarie 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Alle 4 super

Toasten én grillen én wafels in één apparaat ! Super! Ook als tafelgrill
En heerlijk compact , heel blij mee

Pluspunten

• Compact
  • Handig
  • 4 ! Functies

Annie 22-04-2017 Product paar weken in bezit

veelzijdig,practisch en ruimtebesparend!

Door de verschillende platen is het apparaat geschikt om allerlei gerechten te maken. Knapperige wafels, heerlijk gegrilde hamburgers en heel smakelijke panini's. De platen zijn eenvoudig te verwisselen en snel schoon te maken door de anti aanbaklaag. Door het handige lekbakje blijft ook de omgeving schoon.

Pluspunten

• veelzijdig in gebruik
  • eenvoudig te reinigen
  • schoon in gebruik
  • warmt snel op

Carolien 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Groot formaat en snel warm.

Mooie, grote grill. Pas enkele dagen in gebruik, maar al heerlijke wafels en tosti's in gebakken. En vis op gegrild. Gaat allemaal moeiteloos. Makkelijk schoon te maken.

Femke 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Grote eenvoudig te bedienen contactgrill

Supermooie en handig te bedienen grote contactgrill. Dit is er tenminste eentje waar je boterhammen normaal in passen als je er een tosti van wilt maken en waar je makkelijk twee schnitzels tegelijk op klaarmaakt. Wordt geleverd met 3 platen (4 mogelijkheden): tosti, grill, wafel en bakplaat. De platen zijn zeer eenvoudig te wisselen en makkelijk schoon te maken. Fijn is dat de temperatuur geregeld kan worden. Mooie vormgeving; echte aanrader.

Pluspunten

• Groot formaat tosti- en grillplaat
  • Platen zijn eenvoudig te wisselen
  • Temperatuur is traploos regelbaar
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk schoon te maken

Slau 05-11-2016 Product paar maanden in bezit

Toppermultifunctioneel en snel warm!

Echt een fijne multifunctionele grill! Zelfs de wafels zijn eenvoudig te bereiden!

Platen zijn eenvoudig te wisselen en hij is snel warm! Een aanrader :D

Pluspunten

• snel warm
  • platen eenvoudig te verwisselen
  • robuust en stevig
  • Eenvoudig reinigbaar

Minpunten

• Platen lastig op te bergen

Maartje 27-10-2016 Product paar weken in bezit

Veelzijdig apparaat

Na een aantal keer gebruikt te hebben deze review. Platen zijn snel warm en ook gemakkelijk schoon te maken. Nog een beetje oefenen met de temperatuur welke traploos instelbaar is.
Makkelijk in gebruik; al eieren en vlees gebakken, tostis gemaakt en wafels gebakken. Verschillende apparaten in 1, jammer dat de platen niet makkelijk op te bergen zijn als 1 geheel.

Pluspunten

• Verschillende functies in 1
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk platen wisselen

Minpunten

• Opbergen van de losse platen

Fiet van Roosmalen 16-10-2016 Product paar weken in bezit

Multifunctionele grill!

Hele handige, multifunctionele grill van Princess. Je kan er tosti's of gewoon op grillen en wafels in bakken op verschillende platen, die er heel makkelijk uit te halen zijn en daardoor tevens makkelijk schoon te maken. Ik gebruik hem eigenlijk uitsluitend voor het grillen van tosti's en hij werkt perfect door de passende tostiplaat. Snel warm, maar ook snel weer afgekoeld. Ook erg fijn dat het apparaat zo licht is, en dus makkelijk te verplaatsen!

Pluspunten

• Licht apparaat
  • Makkelijk schoon te maken