Princess 112536 - Reviews

Carolien 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Groot formaat en snel warm.

Mooie, grote grill. Pas enkele dagen in gebruik, maar al heerlijke wafels en tosti's in gebakken. En vis op gegrild. Gaat allemaal moeiteloos. Makkelijk schoon te maken.

Femke 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Grote eenvoudig te bedienen contactgrill

Supermooie en handig te bedienen grote contactgrill. Dit is er tenminste eentje waar je boterhammen normaal in passen als je er een tosti van wilt maken en waar je makkelijk twee schnitzels tegelijk op klaarmaakt. Wordt geleverd met 3 platen (4 mogelijkheden): tosti, grill, wafel en bakplaat. De platen zijn zeer eenvoudig te wisselen en makkelijk schoon te maken. Fijn is dat de temperatuur geregeld kan worden. Mooie vormgeving; echte aanrader.

Pluspunten

• Groot formaat tosti- en grillplaat
  • Platen zijn eenvoudig te wisselen
  • Temperatuur is traploos regelbaar
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk schoon te maken

Slau 05-11-2016 Product paar maanden in bezit

Toppermultifunctioneel en snel warm!

Echt een fijne multifunctionele grill! Zelfs de wafels zijn eenvoudig te bereiden!

Platen zijn eenvoudig te wisselen en hij is snel warm! Een aanrader :D

Pluspunten

• snel warm
  • platen eenvoudig te verwisselen
  • robuust en stevig
  • Eenvoudig reinigbaar

Minpunten

• Platen lastig op te bergen

Maartje 27-10-2016 Product paar weken in bezit

Veelzijdig apparaat

Na een aantal keer gebruikt te hebben deze review. Platen zijn snel warm en ook gemakkelijk schoon te maken. Nog een beetje oefenen met de temperatuur welke traploos instelbaar is.
Makkelijk in gebruik; al eieren en vlees gebakken, tostis gemaakt en wafels gebakken. Verschillende apparaten in 1, jammer dat de platen niet makkelijk op te bergen zijn als 1 geheel.

Pluspunten

• Verschillende functies in 1
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk platen wisselen

Minpunten

• Opbergen van de losse platen

Fiet van Roosmalen 16-10-2016 Product paar weken in bezit

Multifunctionele grill!

Hele handige, multifunctionele grill van Princess. Je kan er tosti's of gewoon op grillen en wafels in bakken op verschillende platen, die er heel makkelijk uit te halen zijn en daardoor tevens makkelijk schoon te maken. Ik gebruik hem eigenlijk uitsluitend voor het grillen van tosti's en hij werkt perfect door de passende tostiplaat. Snel warm, maar ook snel weer afgekoeld. Ook erg fijn dat het apparaat zo licht is, en dus makkelijk te verplaatsen!

Pluspunten

• Licht apparaat
  • Makkelijk schoon te maken