Cuisinart GR4NE - Reviews

Regelbare thermostaat
Uitneembare grillplaten
Anti-aanbaklaag

Maeflower 16-02-2012 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze grill al meer dan een jaar. Gekocht nadat ik hem aan mijn studerende broer cadeau gedaan had. Hij woonde samen met vrienden in een anti-kraakwoning met een slechtwerkend fornuis en heeft eigenlijk veel van zijn maaltijden op deze grill gemaakt. Aangezien zowel hij en zijn vrienden zo enthousiast waren heb ik hem ook aangeschaft. Nooit spijt van gehad. Ik maak er de heerlijkste tost's en panini's mee. Zelfs een keer met gladde platen uitgerust en opengeklapt op tafel gezet tijdens een etentje toen ons gourmetstel het begaf. Werkte prima!

janniels 19-12-2011 Product half jaar in bezit

Na een probleem met een constructiefout in de grill
opgestuurd en met 2 dagen weer thuis.warme douche voor
service van de importeur dit maak je niet vaak mee.
niet moeilijk doen gelijk een nieuwe klasse!!

Marcel_76 03-08-2011 Product kwartaal in bezit

Hebben het product een aantal maanden in huis, het is zeer gemakkelijk in gebruik. De verwisselbare platen zijn een uitkomst helemaal de planca platen voor het grillen van vis. Makkelijk schoon te maken en te houden, willen echt niets anders meer.

knik 66 31-01-2011 Product maand in bezit

wat een prachtig aparaat is dit.2 grill platen erbij en 2 gladde platen.deze zijn makkelijk te verwisselen en schoon temaken.de platen zijn van zeer goed kwaliteit.beter dan die van tefal en noem maar op.heb er al van alles op klaar gemaakt en alles ging super.veel mogelijkheden en niks blijft aan de platen plakken.hij is wat duurder dan de andere vlakgrillen maar je hebt een duidelijk stuk kwaliteit op je aanrecht staan.in de knoppen zitten controlle lampjes die netjes aangeven als de platen op tempratuur zijn.beslist een aanrader en makkelijk in bediening

XiniX020 28-11-2010 Product paar weken in bezit

Sinds kort de trotse bezitter van dit schitterende apparaat.Schitterend design in RVS-retrolook. Hij voelt zwaar en deglijk aan, ook de gietaluminium anti-aanbakplaten (2 x grill en 2 x gladde platen)en ook de knoppen. Er zijn 2 thermostaten: 1 voor de Grillversie dus gesloten en 1 voor de BBQ-stand dus 180c opengeklapt waardoor je een enorm grill-oppervlak krijgt. Verder snel op temperatuur en de platen worden in no-time echt bloedheet. De platen zijn uitneembaar en met elkaar te combineren. De bovenste grill is niet op bepaalde hoogte's vast te zetten maar dat vind ik niet echt een probleem, het is tenslotte een contactgrill hè. Voedsel is heel snel bereid, een verse hamburger of een lekkere snee wit brood met daarop een dikke laag pittig gekruid rundergehakt met uien klaar in 3 minuten, tosti's, stokbrood, carbonade's, steak alles komt er perfect uit. Vlees schroeit snel dicht waardoor de sappen in het vlees blijven. Ook fijn dat op tafel als BBQ te gebruiken is. Er staat een foutje bij de specificatie's want hij heeft nl. wel controlelampjes voor "op temperatuur". Zowel op de thermostaat van de Grill als die v/d BBQ. Er worden ook 2 vetopvangbakjes en een getande spatel bij geleverd voor het schoonschrapen v/d grillplaten. Kortom een geweldige aankoop en nog gezond ook want je hoeft totaal geen olie, boter of vet te gebruiken want niets bakt aan of blijft plakken. Ik heb hem mooi in het zicht staan want het is een sieraad in de keuken. Niet twijfelen: kopen dat ding ! ! !

NinaN 31-12-2008 Product paar dagen in bezit

De grill van cuisinart is echt een hele goede grill! We hadden er eerst een van philips, maar die bakplaten werden snel slecht. Ten opzichte van de philips is de cuisinart een betere koop. De voordelen van Cuisinart: het kantelmechanisme, je kan de grill recht naar beneden laten zakken. De grill wordt heel heet en is dus ook heel geschikt om vlees te grillen. Je krijgt er vlakke bakplaten bij voor bijvoorbeeld het grillen van vis. De bakplaten bakken tot nu toe niet aan. De grill ziet er heel degelijk uit en is gemakkelijk schoon te maken. De bakplaten kunnen in de vaatwasser, ook dat is erg handig.