Espressions EP8200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Espressions EP8200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

m&m 13-07-2017

Espressions EP8200 contactgrill

Geschreven voor: Espressions EP8200

Ik vind de anti aanbaklaag slecht. Ondanks voorzichtig gebruik behoorlijk beschadigd met als gevolg dat alles plakt. Duurt lang eer alles klaar is. Ik had hiervoor een tefal contactgrill. Daar kan dit merk helaas niet aan tippen. Ook het bochtige patroon op de bakplaat vind ik lastiger met schoonmaken. Nee ik beveel dit product niet aan. gezien de prijs had ik er absoluut meer van verwacht.

navi2008 25-11-2014
Geschreven voor: Espressions EP8200

Apparaat maakt belofte niet waar. Grill wordt niet heet genoeg waardoor hamburgers eerder gekookt worden dan gegrild. Ook tosties veranderen in taaie, bleke gedrochten. De antiaanbaklaag op bakplaten is ook van matige kwaliteit, ondanks voorzichtig schoonweken.
Grill is teruggestuurd naar fabrikant waar de zekering is vervangen(???) Helaas bleven de resultaten hetzelfde.
Door de geweldige service van fonQ heb ik het apparaat om mogen ruilen voor een Tefal GC6010XL. Een verschil van dag en nacht. Nu opeens weer knapperige tosties en gegrild vlees met mooie bruine grillrandjes.Ook het roosteren van groente (bijv. uien) gaat nu geweldig.

Cheyenne2004 04-03-2014
Geschreven voor: Espressions EP8200

Als het apparaat het doet is het echt een geweldige aanwinst. Wij maken (maakten) er vooral tosti's mee en hebben er 1 keer hamburgers op gebakken. Ging super. Maar nu, na 1 maand begon hij telkens met opwarmen te roken, terwijl hij elke keer na gebruik goed schoongemaakt is. De laatste keer stond het hele huis in no time blauw van de rook en is het apparaat definitief overleden :(....hij mocht niet ouder worden dan 7 weken :(