Espressions EP8200 - Reviews

Anti-aanbaklaag

• Slecht

navi2008 25-11-2014 Product jaar of meer in bezit

4,3
Apparaat maakt belofte niet waar. Grill wordt niet heet genoeg waardoor hamburgers eerder gekookt worden dan gegrild. Ook tosties veranderen in taaie, bleke gedrochten. De antiaanbaklaag op bakplaten is ook van matige kwaliteit, ondanks voorzichtig schoonweken.
Grill is teruggestuurd naar fabrikant waar de zekering is vervangen(???) Helaas bleven de resultaten hetzelfde.
Door de geweldige service van fonQ heb ik het apparaat om mogen ruilen voor een Tefal GC6010XL. Een verschil van dag en nacht. Nu opeens weer knapperige tosties en gegrild vlees met mooie bruine grillrandjes.Ook het roosteren van groente (bijv. uien) gaat nu geweldig.

Cheyenne2004 04-03-2014 Product maand in bezit

Als het apparaat het doet is het echt een geweldige aanwinst. Wij maken (maakten) er vooral tosti's mee en hebben er 1 keer hamburgers op gebakken. Ging super. Maar nu, na 1 maand begon hij telkens met opwarmen te roken, terwijl hij elke keer na gebruik goed schoongemaakt is. De laatste keer stond het hele huis in no time blauw van de rook en is het apparaat definitief overleden :(....hij mocht niet ouder worden dan 7 weken :(