Hitachi ML 140EA - Reviews

460 cm.
Inhoud opvangbak
0 liter
3 kW

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Roland 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

MISKOOP

Deze HITACHI bleek een miskoop. Met de maaier zelf is niets mis. Grasopvangbak bleek echter volledig verbogen in de doos. Onbruikbaar want past niet meer. Zat gepropt in de verpakking. Kan gebeuren dus contact gezocht met HITACHI Nederland. Dan val je terug in 1950: 'U kunt de hele machine (42 kg!) opsturen dan gaan wij de klacht onderzoeken.' Hallo, mijn gras groeit ondertussen gewoon door hoor. Ik heb geen fotolijstje gekocht! Foto's opgestuurd en gevraagd om gewoon de opvangbak te ruilen. Kan niet. HITACHI blijft bij een Oost-Duitse serviceniveau: geen. Komende weken eens kijken wat ze daar in Chiyoda Japan van vinden. Waarschijnlijk hebben ze daar al gehoord van modern omgaan met je klanten en dit soort dingen snel en simpel oplossen. Mijn advies ondertussen: koop een ander merk grasmaaier. Zelf ga ik ook een andere kopen want HITACHI heeft ook niet begrepen dat het mij alles behalve om het geld gaat.

Pluspunten

• Maait prima
  • Sterke aandrijving en motor

Minpunten

• Verpakking prutswerk met schade
  • Kwetsbaar dun
  • Slechte service (geen)