Robomow RC304 - Reviews

zelfrijdend

5,8

Boeve 17-02-2018

slechte service

Na 2 seizoenen te hebben gemaaid kregen we te maken met reparatiekosten van € 300,00.
Een plastic tandwieltje versleten en een nieuw printbord. Volgens de brochure is de maaier vervaardigd van kwaliteitsmaterialen, maar na 2 seizoenen dergelijke kosten betwijfel ik dat. De dealer wilde ons niet tegemoetkomen en een manager van Robomow zou contact met ons opnemen. Nooit gedaan! Dus voor ons geen Robomow meer.

Pluspunten

• maait wel stil

Minpunten

• duurzaamheid
  • maait de kantjes niet ,ong. 15 cm

W.moesbergen 03-08-2017

Robomow rc304 u

Heb eerst een worx landroid 106s gekocht. Grote problemen met installatie omdat hij alleen via wifi en mijn Telefoon te bedienen is. heb hem Ingeruild voor de Robomow Rc 304 U. Wat een bedienings Gemak. de handleiding is heel goed en de instructies Zijn makkelijk te Volgen en uit te voeren. ik bedien hem met de hand, wanneer ik het nodig vind wanneer hij Moët maaien . De randen pakt hij niet helemaal mee. Ben erg te redden.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Pakt hoeken niet helemaal mee
  • Parkt de randen niet helemaal

Cor D 10-05-2016
  • Product jaar of meer in bezit

blijft vaak staan

5,5
ons grasveld speciaal laten aanleggen oa met een rand tegels eromheen. bij een nat grasveld, bij kuiltjes en randjes slippen de wielen vaak. Kan niet zonder toezicht, moet vaak een duwtje krijgen als de wielen staan te slippen.