Black & Decker BEBLV300-QS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Black & Decker BEBLV300-QS op Kieskeurig.nl.

7,6

Hunter 23-03-2019

GEWELDENAAR

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

Ja de titel geweldenaar! Ongelooflijk, wat heeft deze machine een power! Het in elkaar zetten was zo gebeurd. Een beetje moeilijker gaat het als je moet ombouwen van blazen naar zuigen. Maar als je dit eenmaal onder de knie hebt, dan is het gewoon een genot. Ik was reeds in het bezit van een bladblazer, maar deze heb ik gelijk met pensioen gestuurd. De grote opvangzak is ook een genot, Uiteraard moet je net als bij andere bladzuigers erom denken, dat als je gaat zuigen met natte bladeren, dit wel eens vast gaat zitten, maar dat is normaal. Gewoon even wat droger weer afwachten en in no time heb je je tuin opgeruimd. Ik ben helemaal om ik vind het een super machine en kan het alleen maar iedereen aanraden!!

Pluspunten

• blaaskracht
  • zuigkracht
  • grote opslag ruimte

Minpunten

• beetje moeite met omkoppelen
  • wel wat lawaaig

Naomihoogendijk 23-03-2019

Fijn

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

Fijn product. Fijne blaas en zuigkracht. Makkelijk ingebruik. Je tuin ziet er weer spik en span uit. Erg fijn dat het gelijk de bladeren klein maakt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Fijn

Minpunten

• Zwaar
  • Moeilijk de verschillende opzet stukken

Dion 20-03-2019

Genot in de tuin

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

Vanaf het eerste moment dat ik met deze bladblazer/zuiger aan de slag ben gegaan is het een verademing. Het schoonkrijgen van je tuin, gaat zo soepel en de opzet stukken zijn ma wat oefen vrij handig te wisselen. Zo kan je mooi beide functies combineren. Als je een slechte rug hebt is het wel een vrij zware klus om je tuin te doen. Het enige nadeel is dat je een lang verlengsnoer nodig hebt. Houdt daar we rekening. Maar als alle spullen aangeschaft zijn, een prima toevoeging!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Tijdswinst
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Gewicht
  • Handzaamheid

Elian 13-03-2019

Super

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

Ik heb nog nooit eerder een bladblazer nodig gehad maar sinds kort heb ik een tuin met grote bomen waar veel blad vanaf valt. Ik zag er eerst erg tegenop om deze bladeren steeds op te moeten ruimen, maar met deze bladruimer is het een piece of cake. Veel blaaskracht, zuigfunctie ook super! en de zak die het blad opvangt werkt prettig, en hij is handelbaar. Dus wat mij betreft een prima investering.

Pluspunten

• handelbaar
  • werkt makkelijk

Bassnootje 10-03-2019

Makkelijk te hanteren en krachtige tuinruimer

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

Ik ben in de gelegenheid om de Black en Decker BEBLV300-QS te testen en ik was erg benieuwd of hij beter zou bevallen als de huidige tuinruimer die ik al jaren gebruik. Ik moet zeggen dat ik blij verrast was. Het duurde even voordat ik door had hoe alles in elkaar gezet was en hoe de beveiligingen werkte. Wat een zuigkracht! Alle bladeren en beukennootjes worden opgezogen en nog eens fijn versnippert. De opvangzak die op je rug hangt is groot, dus het duurt erg lang voordat hij vol zit want er gaat veel in. Je hebt er geen last van op je rug. Het gewicht van de zak hangt dus niet aan de tuinruimer. Daardoor is hij erg handelbaar en licht in gebruik. Het ombouwen naar een bladblazer vergt enige handelingen, vooral door de onhandige beveiligingen en klik systemen. Je komt eigenlijk 1 hand te kort. Zeker voor verbetering vatbaar.
De tuinruimer blaast als een orkaan en het is gemakkelijk om alles bij elkaar te blazen. Dit kan dus zonder de opvangzak.
Al met al een hele fijne en krachtige tuinruimer met een grote capaciteit opvangzak.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Grote blaaskracht
  • Versnipperd goed
  • Grote en makkelijk te legen opvangzak
  • Licht in gebruik

Minpunten

• Onhandig te bedienen aan/uit schakelaar
  • Moeilijk en stroef om te bouwen blaas - zuig
  • Onhandige vergrendelingen, moeilijk te openen

Robbie de vrolijke tuinman 09-03-2019

blazen, zuigen, vernipperen en klaar!

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

Ik testte de BLACK+DECKER BEBLV300-QS 3IN1 krachtige tuinbladblazer/-zuiger/-versnipperaar
Het begint goed. Mooi apparaat in stevige doos.
Hoewel de gebruiksaanwijzing beter kan en tekst ontbreekt moet je het met de plaatjes doen en die zijn niet allemaal even duidelijk zeker als het gaat om de ontgrendeling van de blaaspijp want het staafje waarmee je dat moet doen zit geplakt aan de zuigmond!
Dus eer je die hebt gevonden....
Dan maar aan de slag als alles zit. Hij blaast prima en heeft voldoende kracht om ook nat blad te verplaatsen. Bovendien is de mond smal en kom je dus eenvoudig overal bij.
Het dragen van de machine is met de zuigmond gemonteerd en de opvangzak voor het versnipperde afval op je rug aangenaam eenvoudig.
Het opzuigen van je weggeblazen tuinafval is een ander verhaal.
Ik neem aan dat het met droog blad prima zal gaan maar nu is het blad in mijn tuin te nat om makkelijk te worden opgezogen en versnipperd.
De Black en Decker BEBLV300-QS is dus best een goede machine maar niet geschikt voor de nattigheid.
Toch voor de prijs een best goede machine die je natuurlijk niet mag vergelijken met de grote professionele machines.
Al met al een aanrader voor de wat luiere tuinier (ik dus!)

Pluspunten

• blazen
  • versnipperd afval in makkelijke opvangzak

Minpunten

• zuigkracht

Steph Ackerley 05-03-2019

Je beste vriend in de tuin!

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

Wij hebben thuis een grote achtertuin en een kleine voortuin. Voor onze achtertuin is het echt een hoop werk om alles af te gaan en schoon te maken, dorre resten en bladeren te verwijderen en het ook nog wekelijks bijhouden. Met dit apparaat halveer je absoluut de tijd die je besteed om je tuin op te knappen.
Voor de voortuin gebruik ik toch liever 'handwerk' omdat het met een groot apparaat best een onding wordt. Dus voor het precieze werk met de hand, voor de grote oppervlakten met dit prachtig apparaat. Wij zijn fan!

Wij hebben in ieder geval genoten tot nu toe van het gemak wat dit product ons brengt en geen ongemakken ervaren, het apparaat werkt naar behoren en is zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Aanpasbare zuigkracht
  • Grote zak dus minder vaak legen

Minpunten

• Kort snoer, geen verlengsnoer bijgeleverd

R2M 05-03-2019

Niet genoeg zuigkracht, wel prima bladblazer

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

Vol enthousiasme dit artikel in bezit gekregen. Met een redelijk grote tuin is een hulpje altijd handig. De versnipperfunctie werkte dan ook op het begin prima. Helaas liep deze na enige tijd vast, misschien door natte bladeren had ik bedacht. Met moeite heel het apparaat uit elkaar gehaald, schoon gemaakt en weer in elkaar gezet. Een paar dagen later (zonnige dagen wel te verstaan) nog een poging ondernomen om de drogere bladeren op te zuigen, maar helaas. Opnieuw een vastloper en dat maakte de teleurstelling compleet. De blaasfunctie werkt dan weer wel prima, maar dat was voor mij niet de voornaamste reden van mijn enthousiasme. Helaas.

Pluspunten

• Prima design
  • Goede blaasfunctie

Minpunten

• Slechte zuigfunctie
  • Loopt snel vast
  • Moeilijk uit elkaar te halen

Patricia 04-03-2019

niet wat ik er van verwachten

Geschreven voor: Black & Decker BEBLV300-QS

De BLACK en DECKER 3IN1 tuinruimer het leek me ideaal, vooral omdat ik een boom in de tuin heb staan die twee keer per jaar bloemen geeft en na een week ze los laat en de hele tuin er mee bezaaid.
Het klonk fantastisch een 3 in 1 apparaat het weg blazen van bladeren het opzuigen en het direct versnipperen door de versnipperings moter.
Het weg blazen van de bladeren zowel nat als droog werkt inderdaad perfect.
Maar tot mijn grote teleurstelling zuigt het apparaat de bladeren alleen goed op als ze droog zijn.
Want bij natte bladeren zit hij erg snel verstopt en dan moet hij weer helemaal uit elkaar gehaald worden voor je verder kan.
De versnipperings moter werkt wel weer heel goed.
Het is ook erg handig dat het allemaal word opgevangen in de grote zak die je op je rug kan mee dragen.
Het apparaat maakt erg veel lawaai en dat bij de 1e stand van het apparaat bij de 2e is het nog erger.

Pluspunten

• Grote rugzak
  • blaas kracht

Minpunten

• zuig kracht natte bladeren