Creative Sound Blaster X-Fi Go! Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Creative Sound Blaster X-Fi Go! Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Jeffrey.V 17-06-2012

Uitgang van me Vaio was kopgegaan naar een val en dit was de simpelste oplossing.
Ik heb er een Creative 5.1 set op geprobeerd en mijn Sony mdr 7520 pro hoofdtelfoon, en het klinkt uitstekend.
Kortom;
Makkelijk.snel en goed

Ace Firestorm 15-02-2012

Deze externe geluidskaart gekocht omdat de onboard poort kapot was gegaan nadat ik over het snoer gestruikeld was (dom ja).

Ik hoopte op zelfs nog een verbetering van de geluidskwaliteit maar dit heb ik nog niet kunnen horen.

In linux is de kwaliteit nagenoeg gelijk (getest met oude versterker+speaker en Sennheiser cx870).

Maar in windows is de geluidskwaliteit ronduit slecht. Allereerst moet ik het volume op 11/100 zetten om niet het idee te krijgen dat mijn oortjes opgeblazen worden, en nu nogsteeds stoort de bass enorm, goed te horen bij bijvoorbeeld acoustische muziek.

Al verschillende instellingen met de equalizer geprobeerd, maar waar het nou aan ligt geen idee. Voorlopig is het allemaal maar matig.

Verder is het apparaatje op zich prima, simpel, redelijke bouwkwaliteit, alleen een lelijk blauw ledje.