Creative Sound Blaster Audigy FX - Reviews

5,7 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

5,7

• Slecht

Mischa 05-02-2016 Product kwartaal in bezit

5,7
Deze kaart gekocht in de winkel om dat mijn onboard geluid chip niet meer goed werkte. Na een week hield hij er mee op. Er kwam geen geluid meer uit. Speakers en aansluitingen gechecked en ook alle instellingen van de kaart en windows(10) geluid instellingen na gekeken. Niets hielp. Dus terug naar de winkel in Leiden waar zij zonder problemen en ook zonder bon niet moeilijk deden. Kreeg gewoon een nieuwe kaart. Deze heb ik nu ongeveer 2 maanden. Vergeleken met mijn onboard chip is deze kaart geweldig kwa sound. Mooie instellingen die het geluid ten goeden kunnen komen Alleen de header voor mijn koptelefoon aansluiting aan de voorkant van mijn kast doet het niet ondanks dat deze aangesloten is aan de kaart, maar dat vond ik geen probleem om dat ik de koptelefoon van de speakers (Logitech X-530 5.1) kan gebruiken. Men moet wel het geluid op Koptelefoon instellen anders is het geluid via de koptelefoon niet om aan te horen. Nu komt er WEER geen geluid uit. Alles weer na gekeken en niets helpt. Ben ik niet gewend van Creative, en kan dus deze kaart NIET aanbevelen.