De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust 19527 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hinse.Rot 26-05-2014
Geschreven voor: Trust 19527

Goed item.

Al is de 1e keer gebruik niet erg handig/duidelijk beschreven.

Als je HDMI kabel wilt koppelen moet je als deze in je toestel zit. Deze opnieuw opstarten. Hierna werkt HDMI perfect en hoef je de keren daarna niet opnieuw op te starten maar kan dit gewoon werken. Dit komt door het MHL adaptertje wat erbij zit.

Trust wist dit zelf niet (tenminste ze gaven niet mee als tip, heb dit via internet voor andere MHL kabels)
KD2014 23-08-2014

Ik heb net ook de Connection Kit binnengekregen, maar ik krijg geen beeld op mijn Samsung tv waarvan ik vermoed dat die niet MHL-ondersteund is. Je aanwijzing lijkt waardevol maar ik begrijp niet helemaal wat je schrijft. Wat moet je opnieuw opstarten?

Ik heb de bijgeleverde MHL-adapter tussen mijn tablet en de micro-USB van de adapter gekoppeld (in serie) maar nog steeds geen beeld.

Kun je misschien nog eens uitleggen wat je bedoelt? Dank!

christa5 27-05-2014

Hey Hinse,
Ik ga het nu nog een keer proberen. Moet alleen weer opnieuw een adapter kopen, want de eerste heb ik terug gebracht. In ieder geval, bedankt voor de tip.

christa5 17-04-2014
Geschreven voor: Trust 19527

Voor mij een waardeloos product. Heb deze bij Dixons gekocht om mijn Samsung tab 3 10.1 aan de tv te koppelen. Alles geprobeerd maar hij kan de hdmi poort van de tv niet openen. Terug naar Dixons, daar uitgeprobeerd ook met een andere kit, maar ook daar werkte het niet. Misschien iemand bij wie het wel gelukt is? Laat het mij weten.
MariekevanderWal 23-04-2014

Hi Christa, vervelend dat je zulke problemen ondervindt met de Trust TV Connection Kit! Misschien kan ik helpen.

Heb je zowel de bijgeleverde converter als de power adapter gebruikt en goed aangesloten? Het zou eventueel ook aan een defect van de HDMI-kabel kunnen liggen. Heb je al een ander geprobeerd?

christa5 24-04-2014

Hallo Marieke, heb alles geprobeerd. 3 verschillende hdmi kabels en zelfs de verkoper bij Dixons lukte het niet. Hij heeft mij toen het geld terug gegeven.

Hinse.Rot 26-05-2014

Hey Christa,

Weet niet of je het item nog hebt.
Maar je moet je toestel opnieuw opstarten als je alles hebt aangekoppeld! Dan werkt het. En Niet alleen Dixons weet het niet Trust wist ook niet.