Trust GXT716 RIZZA RGB LED CHAIR - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT716 RIZZA RGB LED CHAIR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

ErkanLeeuwarden 15-07-2021

Topper

Ik ben de gelukkige geweest om dit product te mogen testen samen met mijn zoon van 9 jaar oud. En wat een goed besluit heb ik genomen om hiervoor te kiezen. We zochten al maanden naar een mooie en fijne stoel toen we het geluk hadden deze te mogen testen. Wat zit hij fijn en rijdt hij soepel. Het is een genot om er zelf naar te kijken. Petje af voor de ontwerper. Mijn zoon is een fanatieke gamer die wekelijks vele uren maakt achter de PS. En wat was hij blij deze te mogen testen. Met een woord fantastische stoel. De neksteun vind ik persoonlijk super. De armsteunen kan je verstellen dus geschikt voor iedereen. En de afstandsbediening is gewoon super. je kan letterlijk alle kleuren van regenboog krijgen en als de kamer dan ook donker is dan lijkt het op een discotheek thuis. Een echte aanrader mocht je nog twijfelen. Wij kopen hem sowieso !

Pluspunten

• Mooi Design
  • Goede kwaliteit
  • Lichtjes

s*******@y******** 03-07-2021

Fancy Gaming stoel

Super mooie stoel waar elke gamer heel trots op zal zijn. De stoel was makkelijk in elkaar te zetten, het vakje voor de powerbank is super handig. De verlichting is fantastisch.
De enige kleine minpuntjes zijn dat de armsteunen staan te ver uit elkaar staan, en de rugleuning nogal recht en niet instelbaar. Maar dat maakt de stoel niet minder comfortabel.
Kortom, top stoel en elke cent die hij kost , helemaal waard.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk te assembleren
  • comfortabel

Minpunten

• rugleuning is niet instelbaar
  • armsteunen ietsje te ver uit elkaar

Saskia1972 21-06-2021

Super coole gaming stoel

Het uitpakken ging eenvoudig. Na het sorteren van de onderdelen was het even zoeken naar de handleiding. Je verwacht een dik boekwerk maar dat viel reuze mee.
Een duidelijke overzichtelijke plaat met plaatjes die voor zich spreken.
Zelfs het gereedschap is mee geleverd. Na ongeveer 20 minuten is de stoel klaar voor gebruik. Eerst de powerbank opladen alvorens de verlichting te kunnen bedienen.
Het opbergvak is niet erg groot en eigenlijk bedoeld voor de powerbank. Deze gaat overigens maar 3 dagen mee. Dit omdat de verlichting altijd een stand-by heeft vanwege de afstandsbediening. De verstelbare armleuningen zijn wat aan de lage kant. Dit had wel iets hoger gemogen.
De stoel zit comfortabel en is volledig verstelbaar. Zowel geschikt voor kinderen als volwassenen. De stoel draait goed en de wielen zijn vrij stroef. Dit komt de gamebeleving juist ten goede. De hoofd en rug steun zijn makkelijk verstelbaar.
Waar de verlichting in zit is van stof en de rest van de stoel van kunstleer. Dit maakt het reinigen van de stoel eenvoudig. De verlichting is door de meegeleverde afstandsbediening volledig naar eigen wens in te stellen. Er zitten wel een aantal leuke voor geprogrammeerde instellingen op.
Kortom zeker een aanrader voor een ieder die lang en vaak achter een beeldscherm zit. Ja ook geschikt voor de thuiswerker en online schoollessen. Alhoewel de verlichting dan natuurlijk niets toevoegt aan het gebruik.

Pluspunten

• Zit lekker
  • Lichteffecten
  • Volledig verstelbaar

Minpunten

• Kleine powerbank
  • Niet geschikt voor zwaarlijvige personen

Wouter 21-06-2021

fijne comfortabele gamestoel

Dit is een fijne en comfortabele stoel. Na even te gezocht te moeten hebben naar de handleiding was het in elkaar zetten van de stoel geen moeilijke opgave.

De stoel word geleverd met 2 kussens. Ik zit zelf graag onderuitgezakt op een stoel, maar door het rugkussen krijg ik hier niet de kans voor. Ik heb besloten hem te laten zitten en na wat gewenning zorgt dit voor een stuk betere houding. Het hoofdkussen kan ik niet bevestigen op de manier hoe het hoort omdat ik te lang ben (1m90), maar dit is makkelijk op te lossen.

De stoel rolt prima en heeft een opbergruimte dat eigenlijk alleen voor de bijgeleverde powerbank is. De verlichting is grappig, maar gebruik ik niet. Als je een game kamer hebt ingericht met meerdere apparatuur dat licht geeft zou dit een leuk extraatje zijn.

Het grote minpunt is dat armsteunen niet tot nauwelijks verstelbaar zijn veel te ver uit elkaar zitten. Hierdoor zijn ze praktisch niet te gebruiken.

Al met al is dit een fijne, comfortabele stoel die zorgt dat je geen last van je rug krijgt.

Pluspunten

• extra kussens
  • zorgt voor goede houding
  • makkelijk te monteren

Minpunten

• armleuningen te ver uit elkaar

KiaraB 21-06-2021

Mooie stoel

De verlichting in de stoel is erg mooi en heel makkelijk, echt binnen een half uur, in elkaar te zetten. Ik zou alleen willen dat ik de stoel nog wat hoger zou kunnen zetten aangezien ik vrij lang ben.

Pluspunten

• Mooie verlichting
  • Snel in elkaar te zetten

Minpunten

• Ruwe arm steunen
  • Beetje laag

StevieF 21-06-2021

prima stoel

Voor de prijs is dit een prima stoel. Hij is comfortabel, makkelijk in elkaar te zetten, en zo lang je niet al te lang bent(ik ben zelf 1,97) zijn er geen problemen met de hoogte. Daarnaast is de RGB verlichting een leuke toevoeging.

Maar niet alles is positief. Zo staan de armsteunen vrij ver uit elkaar, wat niet altijd even prettig zit, en draaien de leuningen ook vrij makkelijk weg. Daarnaast deukt het rugkussen vrij makkelijk plat, waardoor de ondersteuning voor je rug verre van optimaal is.

Op deze paar minpuntjes na is het absoluut een fijne stoel, en zeker als je bijvoorbeeld streamt een aanrader met toevoeging van de verlichting.

Pluspunten

• comfortabel
  • leuke verlichting
  • makkelijk en snel in elkaar

Minpunten

• armleuningen te wijd
  • rugsteun niet optimaal

dannynaumann@hotmail.com 20-06-2021

Super product! Een aanrader

Deze stoel is ontzettend comfortabel en zeer makkelijk in elkaar te zetten. De stoel neemt niet veel ruimte in beslag en is aan te passen op de manier waarop je zelf wilt. Hij zit geweldig en de letverlichting geeft een extra sfeer. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Zit lekker
  • Beste prijs/kwaliteit verhouding
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Mooie letverlichting

s**************@g******** 19-06-2021

Coole stoel

De stoel is makkelijk in elkaar te zetten, we hebben geen ervaring met RGB verlichting en de stekkertjes zien er wat fragiel uit, maar goed het werkte allemaal! Zelf deed de verlichting mij uiteindelijk minder dan ik vooraf had verwacht.

De wieltjes rollen niet heel comfortabel op ons laminaat, het lijkt of ze blokkeren door ontbreken van grip, dat is wel vervelend.
Het zitcomfort is goed, mijn man en ik ervaren beide dat we goed zitten, en houden een dag werken met aansluitend gamen prima vol. Met warme dagen en een korte broek plak je wel vast aan de stoel, wat te verwachten valt met het type bekleding.

Wel jammer dat de armleuningen alleen in hoogte en niet zijwaarts te verstellen zijn. Hierdoor past hij voor mijn gevoel niet helemaal goed waarvoor armleuningen bedoeld zijn.

Pluspunten

• Lichtjes zijn leuk
  • Zit lekker

Minpunten

• Wieltjes rollen niet altijd even lekker

MankM 18-06-2021

Goede gamestoel

De stoel kan makkelijk in elkaar gezet worden zonder daarvoor gestudeerd te hebben. Wat betreft de ergonomie is dit niet de beste stoel ooit. Zeker ook niet de slechtste, hij voldoet redelijk. De hoogte is makkelijk in te stellen op de juiste hoogte. De rugleuning is ook goed in te stellen, de meegeleverde kussens voor de onderrug en nek zijn een echte aanvulling.

De armleuningen zijn echter niet in breedte in te stellen, op een paar centimeter na dan. De bovenkant van de armleuning roteert echter wel. Maar desondanks staan de armleuningen voor mij te ver uit elkaar.

De lichten in de zitting zijn een leuke vinding maar ook niet meer dan dat. Er zijn een hoop verschillende voor ingestelde kleurpatronen die aangezet kunnen worden maar voor mij is persoonlijk geen meerwaarde.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar te zetten
  • Kussens voor onderrug/nek

Minpunten

• Armleuning qua breedte nauwelijks in te stellen

Groyby 18-06-2021

Zeer fijne gaming stoel

Samengevat de hele prettige stoel voor meerdere uren vermaak met als leuke bonus de RGB verlichting

Na levering van de stoel en het openen van de doos vond ik het verpakken wel wat matig alles zo los in de doos op elkaar wel netjes in plastic maar had ik iets meer van verwacht voor deze prijs ivm. Eventuele schade.

Na het uitpakken de stoel in elkaar gezet wat zeer gemakkelijk is met een duidelijk handleiding en ook een goede stevige inbus sleutel hoedje een keer niet je eigen gebruiken.

Na het in elkaar zetten in gebruik genomen natuurlijk eerst even de verlichting getest en dit ziet er geweldig uit alle basiskleuren aanwezig die je vast kunt zetten of laten wisselen,daarnaast nog vele patronen van meerdere kleuren aanwezig en naar smaak in te stellen op snelheid en felheid. Veel mooier dan verwacht.

Daarna maar even gaan gamen voor de gebruikerstest. Wat opvalt is dat de stoel lekker ruim en stevig is ik zelf 195m had er prima de ruimte op om nog vrij te bewegen en geen moment het gevoel gehad dat de stoel me niet zou houden of bij lig stand zou om vallen.

De stoel is op vele manieren in te stellen voor een goede zitpositie, rugleuning kan kantelen tot lig stand aan toe, de zitting kun je iets omhoog of omlaag kantelen, deze kun je ook vastzetten of los laten zodat je een beetje kan schommelen tijdens het zitten. En de armleuningen zijn in hoogte verstelbaar en draaibaar.

Wel vond ik na een aantal uren de zitting wat stevig aanvoelen dit zou naar mijn idee iets zachter en dikker mogen, maar verder zit de stoel erg fijn goede ruggensteun mede door de meegeleverde kussens voor rug en nek.

Alles bij elkaar een hele fijne stoel met genoeg mogelijkheden ook voor de grotere personen

Pluspunten

• Stevig
  • Goede kwaliteit
  • RGB verlichting

Minpunten

• Zitting wat hard

KellySlokker 17-06-2021

Luxe gaming stoel met mooie verlichting

Ik was toe aan een nieuwe gaming stoel. Deze stoel sprak mij aan door de leuke verlichting en het materiaal. De stoel was eenvoudig om in elkaar te zetten, dat was zo gebeurd. Het design van de stoel is erg mooi en door de verlichting komt dat nog beter tot zijn recht. Wel vindt ik de zit kussen wat aan de harde kant, die had wel wat zachter gemogen. Voor de rest is de stoel perfect naar wens.

Pluspunten

• Gemakkelijk in elkaar te zetten
  • Luxe RGB led verlichting

Minpunten

• Zit kussen wat minder zacht