Philips HD4417 - Reviews

2000 watt
Opties
anti-slip voetjes
Anti-slip voetjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD4417 op Kieskeurig.nl.

Mathijs57 13-08-2019

Uitstekende grillplaat

Geschreven voor: Philips HD4417

Omdat de grillplaat perfect bakt /grillt en heel handig in gebruik is, hebben we meteen een 2e besteld, alleen al vanwege het gemak van het grillen en het schoonmaken van de plaat. We hebben onze grote gasbarbeque meteen aan de kant gezet, ook mede door het energieverbruik is deze grillplaat een heel goed alternatief.

W van der Meer 23-12-2016

Nog steeds zeer tevreden

Geschreven voor: Philips HD4417

Na enkele maanden van zeer regelmatig gebruik nog steeds net zo tevreden als in het begin. Dit is een bijzonder handig apparaat. Je kunt hem ook op tafel zetten met een schaal grilleerbare etenswaar ernaast en dan kan iedereen zelf zijn eten bereiden. Denk aan ui, paprika, champignons, courgette in schijfjes, vegburgers en natuurlijk allerlei vlees en vis.

Pluspunten

• Snel warm
  • Behoorlijk heet, maar regelbaar
  • Compact
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Schoonmaken kost wat tijd

W van der Meer 04-09-2016

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips HD4417

Prima apparaat. Wordt snel warm, grilleert mooi. Is gemakkelijk schoon te houden en kan op z'n kant wordt opgeborgen. Ik kocht hem via internet voor 54 €, maar dat was wel een aanbieding. Een beetje een goede grillpan voor mijn keramische kookplaat kost bijna net zo veel, is minder gauw warm en kan gemakkelijk kromtrekken. Het schoonmaken kost wel wat meer tijd dan een grillpan. Er bestaat ook een grotere versie met een vlak gedeelte (4419/20); niet veel duurder en voor sommige producten is een vlak deel misschien handig. Kwestie van smaak (en beschikbare ruimte).

Pluspunten

• Snel warm
  • Niet duur
  • Mooi resultaat
  • Goed op te bergen

Minpunten

• Schoonmaken vergt tijd

Pienter 07-08-2015

Uitstekend doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Philips HD4417

Handig in het gebruik. reageert snel en goed ook in een wat groter gezelschap te gebruiken om dat het prima te bedienen is.

EaudPau 12-10-2011

Redelijke tafelgrill

Geschreven voor: Philips HD4417

Het is best een aardige tafelgrill, maar het gebruik van de waterbak is niet handig. Als deze met water is gevuld, is de grill niet meer makkelijk te verplaatsen zonder water te morsen. En dat is ook het geval, als je klaar bent met grillen. Morsen, morsen, morsen. Daarnaast kost het veel tijd (en experimenteren) om de juiste temperatuur te vinden om een perfect gegrild stukje vlees of vis te krijgen.

Lucash1 09-10-2011

super apperaat handig, goed, en mooie styling

Geschreven voor: Philips HD4417

\Het apperaat is super handig om mee te nemen, werkt heel goed, hij doet wat je verwacht wat hij doet!Hij ziet er ook nog eens goed uit..

WJG20 04-09-2011

Functioneel en snel hanteerbaar

Geschreven voor: Philips HD4417

Deze tafelgrill, semi als grapje gevraagd voor mijn verjaardag, niet denkende er veel gebruik van te zullen maken. Het tegenovergestelde is echter waar. Met veel plezier maak ik veel gebruik van deze grill. Ook omdat je er goed groente op kunt grillen. Gelukkig bakt de grill niet aan.