Philips Viva Collection HD9220 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2342 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Coiny 25-02-2016
  • Product half jaar in bezit

Er rouleren wat onwaarheden over deze friteuse. Je ruikt hem nl wel heel goed. Echt ventileren op de hoogste stand. Voor een gezin met 2 kinderen kun je beter een maat groter nemen. En je kunt absoluut geen kroketten en patat tegelijkertijd erin doen. Verder is de patat heerlijk en kroketten of andere hapjes ook. Let er wel op dat je artikelen voor in de oven koopt. De bereidingswijze is langer dan in een friteuse maar wel veel gezonder. Ik ben er erg blij mee.

F 11-10-2016

Aanwinst in de keuken!

Wat een fijn apparaat! Compact, niet zwaar, weinig geluid en geen (vieze) bakluchtjes..
Wij hebben de Airfryer nu een paar weken in gebruik en zijn er erg enthousiast over. Niet alleen lekkere friet en snacks zijn snel klaar en zonder vieze geurtjes, juist de andere mogelijkheden maken het voor ons een top apparaat.

Bij het bakken van cake hebben we een half pak mix gebruikt en dit ging perfect. Niet lang meer wachten tot de oven voorverwarmd is, erg fijn dat dit met de Airfryer in 3 minuten al klaar is. Brood om te toasten zo in het mandje en ook in no time heerlijk krokant. Vlees bakken en braden zonder al dat onnodige vet, stuk gezonder en erg lekker mals. Maar het leukst vindt ik nog wel om lekker kleine hartige taarten en quiches te maken. Voor ons is de Airfryer inmiddels een dagelijks gebruikte uitkomst in de keuken :-)

Minpunten:
- kort snoer
- Vraag me af of het mandje niet snel los zal komen van de bak, deze constructie komt wat onstabiel over
- Wil je tussendoor iets toevoegen of omdraaien dan blijft hij aan staan en de hete lucht dus in de ruimte sturen, dit is niet echt veilig. Mis daarom echt de mogelijkheid tot pauze
- Mis ook een kijkvenster, sommige baksels zakken in wanneer je tussendoor de bak moet openen.

Al met al zijn wij absoluut tevreden. Voor een gezin zou ik wel grotere versie aanraden.

Bedankt Philips, je maakt van mijn kookstress weer kookplezier met de Airfryer erbij! :-)

Pluspunten

• Super snel opgewarmd
  • Makkelijk in gebruik
  • Geen vieze geurtjes
  • Compact en niet zwaar

Minpunten

• Kort snoer
  • Mis 'pauze' optie
  • Mis kijkvenster
  • Kwetsbare constructie mand/bak

Dion 27-04-2016

Niet verwacht

Ik heb de airfryer nu 2 dagen, vanwege de reviews heb ik gekozen voor die van Philips.

Naast dat hij er mooi uitziet doet hij ook nog eens goed zijn werk, het verbaasde me echt toen ik de eerste snack erin deed en er krokant en warm weer uitkwam, zelfs de smaak word behouden.

Erna een braadworst erin en ook dit zonder problemen in 20 min perfect gaar en lekker!

ik heb maar 1 minpunt en dat is dat de keuken toch wel "stinkt" na het gebruik maar dit komt ook omdat ik nog geen afzuigkap heb.

Monique 08-01-2017

Super

Super apparaat veel plezier aan geen tot weinig reuk , als we frites er in gemaakt hebt. tevns een leuk recepten boekje erbij

Airflyer 29-12-2016

Formaat; goed voor eenpersoonshuishouden

Vooral gekozen omdat het formaat past bij een bij 1 persoonshuishouden. Daarbij geen last meer van de fritespan schoonmaken

Minpunten

• Vrij zwaar,
  • Inhoud klein, af,etingen groot

Ab 16-12-2016

Prima airfryer

Fijn apparaat. Werkt prima. Heerlijk gebraden kip, gebakken aardappelen, krokante frietjes, sate. Makkelijk in te stellen. Makkelijk schoonmaken.

Cynthia 26-11-2016

Mooi product

Heel fijn en er kan echt vanalles in! Van friet tot wortelstamp..... makkelijk schoon te maken en makkelijk op de bergen!

H van Deelen 08-07-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Gezonde levensstijl met Philips Airfryer XL

Wel verdiende Kieskeurig Best Reviewed Maart 2016.
Kookkunsten voor gezonde voeding kan met de Philips Airfryer XL door simpel en prettig gebruiksgemak. Dat alles past helemaal bij onze levensstijl.

Annie 24-06-2016

Philips air fryer

Super handig die air fryer geen stank meer van frituurvet in huis alleen dat is al heel erg fijn. Verder kan je er veel meer dingen in doen dan ik ooit verwacht had. Ik heb hem nog maar net een week maar heb hem al een aantal keer gebruikt, ben echt super enthousiast had hem eerder moeten hebben!

Franc 11-06-2016

Kat uit de boom kijker overtuigd.

Net als vele andere was ik sceptisch over een airfryer. Hoe is de smaak, is hij in staat net zo krokant te bakken als de ouderwetse frituur en ga zo maar door..

Na vele reviews lezen uiteindelijk de knoop doorgehakt en thuis meteen wat frietjes en snacks gebakken.

En ik ben overtuigd.

Danielle 25-04-2016

Top aankoop!

Mijn moeder heeft al een tijdje een airfryer. Ik ga straks op mezelf en daarom heb ik er nu ook zelf een aangeschaft! Je kunt er heel veel gerechten in bereiden, ideaal! Frietjes, broodjes, snacks, kleine pizzaatjes, krieltjes, stukjes kip, etc. Gewoon ideaal! Daarnaast geen nare frituurlucht in je huis die lang blijft hangen. Tevens hoeft er (bijna) geen vet gebruikt te worden waardoor de producten gezonder zijn. Het apparaat ziet er mooi uit qua vormgeving, maar je kunt hem ook zo wegzetten in de kast, hij is niet heel zwaar.
Als je twijfelt, dan zou ik zeggen kopen!

JohanGoe 16-06-2015

Lang geaarzeld, maar ik ben blij gekozen te hebben voor de air fryer. Ik ben nu af van het vette eten en ook het schoonmaken van een frituurpan is verleden tijd.
Heb diverse gerechten geprobeerd en moet nog even uitvinden welke tijd en temperatuur voor mij het beste resultaat geeft.

Ria Heintz 10-01-2017

Airfryer

Goed product vetarme maaltijden en geen luchtjes meer in huis,gemakkelijk in gebruik en goed schoon te houden.

Anoniempje 10-01-2017

Mooi design

Heb het product nog maar net in bezit dus kan nog geen oordeel geven over het gebruik maar het design is in ieder geval erg mooi.

Moni 15-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Wederom herhaalde aankoop

Philips s' werelds nummer één. Voor bakken, braden en grillen, dat is toch wat wij huisvrouwen allemaal wel willen. Philips een naam met allure, geweldig assortiment en zeker géén dure!

Henk 12-04-2016

Top apparaat.

De airfryer direct gebruikt.
Wat een fijn compact apparaat, ideaal voor het snel opwarmen van friet en snacks.
Ik hoef nu niet mijn grote oven telkens aan te zetten, hij is snel opgewarmd dus snel in gebruik.
Het handige receptenboekje gaan we ook snel uit proberen.

Gerrie 22-01-2016

Een mooi apparaat, waarmee je op een korte tijd een heerlijk maaltijd kunt bereiden op een gezonde manier, ik gebruik de airfryer bijna iedere dag

mesutje 15-01-2016
  • Product maand in bezit

Ik wou hem al eerder kopen heb nu spijt dat ik dat niet gedaan heb , Hij is heerlijk in gebruik en lekker makkelijk geen vet meer dus ook gezond

Freek45 23-12-2015

Degelijk apparaat dat zonder poespas prima werkt.
Ovenkroketten komen beter uit de Airfryer dan uit de oven.
Krokant en ook niet uitgedroogd.

Henry45 09-10-2011

De Airfryer voldoet volledig aan mijn verwachtingen m.u.v. een kleine ontwerpfout.

In tegenstelling tot een conventionele friteuse blijft in de airfryer nauwelijks frituur-olie achter na gebruik. Dit is een groot voordeel omdat het altijd weer een onaangename verrassing is als maanden nadat een friteuse gebruikt is je olie of vet aantreft dat, mogelijk maar een of twee keer is gebruikt, maar dat er toch niet fris genoeg uitziet om nog iets in te frituren. Dit maakt frituren onnodig duur en het schoonmaken van een friteuse is in tegenstelling tot de airfryer een erg omslachtig en smerig werkje.

Nu we de airfryer gebruiken bakken we alle producten in olijfolie hetgeen niet alleen een smaakverbetering geeft maar ook beter past in een gezonde levensstijl.

Het enige punt van kritiek dat ik op de airfryer heb is dat de 2 rubberdopjes, welke zich onder de bodem van de pan bevinden na enkele keren gebruik al zijn afgesleten (afgesneden) waardoor de pan over de bodem van de airfryer gaat krassen bij het inzetten en uitnemen. Dit is m.i. de enige onvolkomenheid van dit voortreffelijke product.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl