Philips Viva Collection HD922020 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Bogaartjes 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer makkelijk in gebruik

Ik weet nog niet helemaal of ik enorm enthousiast of juist sceptisch ben... ik moet erg wennen aan de herrie die het apparaat maakt en de hoeveelheid die je in het apparaat kunt plaatsen... ik weet het dus nog niet.

Gemak van bedienen is super.
uitstraling, fantastisch mooi
Gemakkelijk schoonmaken..

Ja, ik zit nog op de wipwap qua mening.

Pluspunten

• design
  • knapperigheid eten
  • gemak

Minpunten

• herrie
  • hoeveelheid

Nathalie81 26-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte vervanger voor frituur en aanvulling op de oven!

Wat een heerlijke producten komen er uit de airfryer! We zijn begonnen met patat en snacks, dat ging prima en het smaakte goed! In tegenstelling tot gefrituurde patat hebben we ook geen buikpijn gehad! Verder heb ik zalm klaar gemaakt maar ook gevulde champignons en cake!

Allemaal lekker en het werkte makkelijk! Het enigste nadeel vind ik wel, het opruimen... apparaat neemt wel wat ruimte in.

Pluspunten

• geen nare geurtjes
  • hetelucht dus geen frituur

H van Deelen 08-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gezonde levensstijl met Philips Airfryer XL

Wel verdiende Kieskeurig Best Reviewed Maart 2016.
Kookkunsten voor gezonde voeding kan met de Philips Airfryer XL door simpel en prettig gebruiksgemak. Dat alles past helemaal bij onze levensstijl.

airfryer gebruiker 30-06-2016 Product maand in bezit

Gezonder eten

Geen vetten toevoegen aan je eten. Gemakkelijk klaar, zowel vlees als aardappelen. Ook groenten zoals gevulde paprika zijn zeer gemakkelijk in de airfryer te maken.
Verbeterpunten; de kleinere airfryer piept iets harder en langer als hij klaar is, deze horen we bijna niet. Bij de kleinere airfyer zit het mandje vast aan de opvangbak, dat is bij deze niet het geval. Iets wat eigenlijk wel zou moeten; zo kun je na het bereiden van je eten meteen de opvangbak met het mandje in het water laten weken, zodat deze makkelijk schoon gemaakt kan worden. Nu moet je wachten totdat de opvangbak is afgekoeld of je moet ovenwanten gebruiken, erg ongemakkelijk.

Annie 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips air fryer

Super handig die air fryer geen stank meer van frituurvet in huis alleen dat is al heel erg fijn. Verder kan je er veel meer dingen in doen dan ik ooit verwacht had. Ik heb hem nog maar net een week maar heb hem al een aantal keer gebruikt, ben echt super enthousiast had hem eerder moeten hebben!

Piet 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips airfryer xl 9240

Hij is makkelijk in gebruik en je kunt er van alles mee bakken grillen en fijn dat dit een grote versie is je kunt er genoeg in bakken en ook nog eens gezond en makkelijk schoon te maken digitaal display ook ideaal

Coby 18-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop

De Philips airfryer is veelzijdig in gebruik, je kunt er werkelijk vanalles mee! Heerlijk zonder vet, en bijzonder smaakvol iets lekkers op tafel zetten en dat binnen niet al te lange tijd, ik ben er super blij mee!

Franc 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Kat uit de boom kijker overtuigd.

Net als vele andere was ik sceptisch over een airfryer. Hoe is de smaak, is hij in staat net zo krokant te bakken als de ouderwetse frituur en ga zo maar door..

Na vele reviews lezen uiteindelijk de knoop doorgehakt en thuis meteen wat frietjes en snacks gebakken.

En ik ben overtuigd.

Klaas Israel 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Review Philips Airfryer K. Israel

De vormgeving van het apparaat had van mij wat strakker gekund. Tot nu toe heb ik nog niet iets gevonden wat niet gemaakt kan worden met de Airfryer. De airfryer is zeer gebruiksvriendelijk. De duurzaamheid moet nog blijken

Te vrede klant 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super gebruiksvriendelijke Airfryer

Na veel over gehoord te hebben toch zelf maar een Philips Airfryer aangeschaft. Dit is geen verkeerde keuze geweest . De gebruiksvriendelijkheid is super net zoals de producten die je er in klaar maakt.

Mirjam 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, heerlijke gerechten

Heb de Airfryer nu een paar dagen, en ik kan alleen maar zeggen: Had ik dit maar eerder geweten. Makkelijk in gebruik, heerlijke aardappeltjes en geroosterde groentes.

c 28-05-2016 Product paar weken in bezit

airfryer hd9220/20

De airfryer hd9220/20 werkt prima en is makkelijk in gebruik ,mooie vormgeving en prima geprijst .je kan er van alles in doen en het smaakt goed

Tosca 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Tosca's beoordeling Airfryer (verjaardagscadeau)

Ik ben onwijs verrast door mijn man dochters, zoon en schoonzonen met dit toffe cadeau voor mijn verjaardag! Ik ben 51 jaar geworden en een gezonde leefstijl aanhouden vind ik belangrijk (hoe ouder je wordt hoe meer kwaaaltjes erbij komen kijken), daarom past dit product goed in mijn gezonde leefstijl. Ik vind het zeker een aanrader voor een ieder die graag makkelijk en snel zijn eten wilt bereiden, maar tegelijkertijd gezond wilt leven.

Hwjg van meer 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer philips

Topproduct die airfryer, fijn gekocht bij de blokker en goed geholpen. Het invullen van de reischeque was lastig gelukkig goed geholpen bij blokker.

Maartje Verhagen 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

airfryer XL

Geweldig apparaat en gemakkelijk in gebruik. Echt een aanwinst. Ik vind vooral de app van Philips voor de airfryer een klantvriendelijke service. Er staan veel handige recepten in, zodat je meteen met het apparaat aan de slag kan gaan.

Airfryer xl 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Philips airfryer XL

Erg makkelijk in gebruik, te gebruiken voor heel veel gerechten, veel gezonder dan een frituurpan. Erg blij met mijn aankoop

Betty Janssen 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super Airfryer

Mijn zoon had al een Airfryer en was daar heel erg over te spreken. Dus heb ik hem een keer van hem geleend en jawel wij zijn ook super tevreden. Dus hebben we hem meteen gekocht.
Je kunt er veel in klaarmaken en het is super handig in gebruik en ook vlug te reinigen.

Lida van Loo 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer smakelijk en knapperig.

De frieten zijn heerlijk knapperig en de kroketten prachtig bruin en zeer smakelijk. Neem daarbij dat er nauwelijks vet aan te pas komt, dus zeer gezond. De fryer is zo gemakkelijk te hanteren... een kind doet de was.

Moni 15-05-2016 Product half jaar in bezit

Wederom herhaalde aankoop

Philips s' werelds nummer één. Voor bakken, braden en grillen, dat is toch wat wij huisvrouwen allemaal wel willen. Philips een naam met allure, geweldig assortiment en zeker géén dure!

Overeem 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer XL

Zeer handig apperaat maakt erg lekkere frietjes en snacks, niet verwacht dat dit mogelijk was met deze airfryer xl