Philips HD9216 - Reviews

enkele pan
Gezinsgrootte
2-4 personen
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9216 op Kieskeurig.nl.

De Philips Daily Collection HD9216 bereidt niet enkel je frietjes en snacks. Met deze Airfryer kun je namelijk ook gewoon grillen, bakken en braden. Dankzij de Rapid Air-technologie wordt je maaltijd rondom mooi gebakken. Daarbij is het natuurlijk extra fijn dat je tot maar liefst 80 procent minder vet gebruikt dan bij bereiding in een conventionele frituurpan. Ook gebruiksgemak staat centraal bij de Philips Daily Collection HD9216. Zo is er een handige timerfunctie geïntegreerd en kun je de onderdelen van de Airfryer na gebruik gewoon schoonmaken in de vaatwasmachine. En dat is natuurlijk wel zo makkelijk.

Astrid 04-11-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9216

Deze airfryer is makkelijk in gebruik. De losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Patat smaakt anders dan gefrituurd maar wel lekker. Speciale airfryer patat van Aviko gebruikt. Snacks smaken prima en zijn bruin en knapperig. Wel de ovensnacks van Mora genomen. Andere dingen nog niet bereid maar we hebben de airfryer nog maar pas geleden gekocht. En tot nu toe nog geen spijt van. Je ruikt het wel als die aanstaat maar die lucht is niet te vergelijken met een frituurpan. Zet de pan onder de afzuigkap en probleem opgelost!

Pluspunten

• Losse onderdelen in de vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik

Ellen1976 08-06-2018

Fantastisch!!!

Geschreven voor: Philips HD9216

Een Airfryer had ik al veeeeellanger geleeen moeten aanschaffen. Wat een aanvulling op ons gezin. Als alleenstaande moeder is koken wel eens een uitdaging. Met de Airfryer is het zoveel makkelijker. Ontzettend eenvoudig in gebruik en onderhoud. Ik maak er echt alles in, vlees, kip, aardappeltjes, bladerdeeghapjes, gebak, muffins en uiteraard de frietjes met snacks. Alles perfect gebakken en met een heerlijke smaak. Nu ik 15 kg ben afgevallen is heg zo belangrijk om noet e vet te eten en de Airfryer helpt mij daar super bij.

Echt een aanrader.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud
  • Sneller en handiger dan een oven ofcombi oven

Zé de Mello 11-08-2020

Fijne fryer

Geschreven voor: Philips HD9216

Ik kocht dit instapmodel van Philips nadat het instapmodel van Tefal na een maand het leven gaf. De Philips is wel twee keer zo duur. Hij doet zijn werk goed. Hij maakt wel veel lawaai en ik vind de bak als zodanig moeilijk om schoon te maken.
Wel handig is dat je het net los kunt maken van de bak. Dat moet je alleen niet doen als de bak nog warm is en altijd als hij ergens op staat (een snijplank of zo).
Ik bak er vooral frietjes in, van verse aardappelen. Eerst na het snijden een half uur in het water laten liggen, zodat het zetmeel er uit gaat. Daarna goed afdrogen en theelepeltje arachide-olie erbij voor de smaak.
Als je groenten fryedt, dan worden ze snel droog van smaak. Dat los ik op door er toch weer een sloot olijfolie overheen te gooien... Zo zou ik ze anders wokken.

Antonie 27-02-2020

In één woord: Philips!!

Geschreven voor: Philips HD9216

Heb eerder een airfryer gehad van een ander merk die totaal niet beviel. Heb toen een vertrouwd merk gekocht en ben bij de HD9216 uitgekomen. Voor een alleenstaande groot genoeg. Wat een fantastisch apparaat zeg en ik doe er bijna alles mee en het komt er uit zoals het hoort, goudgeel, knapperig, gezond en veel minder vet. het enige wat ik er nog aan toe te voegen heb is: Kijk niet altijd alleen naar de prijs maar ook naar de naam!!!

Pluspunten

• vertrouwd merk, je weet wat je koopt
  • handig in gebruik
  • een sieraad in iedere keuken
  • fantastisch!!

MPDW 20-10-2020

Werkt prima

Geschreven voor: Philips HD9216

Deze airfryerwerkt prima. De bediening is eenvoudig en producten worden goed gaar bij de aangegeven tijd en temperatuur. Nadeel aan de handgreep bij t mandje is dat deze niet aan de mand maar aan de buitenkant vastzit. Even niet opletten, op t knopje drukken en dan ligt t mandje op z’n kop op t aanrecht...

MB 17-05-2020

Makkelijk en snel

Geschreven voor: Philips HD9216

De airfryer is nu een jaar of 3 in gebruik. Wordt regelmatig gebruikt en werkt geheel naar wens. Enige minpunt is dat de bakpan en het mandje al snel niet meer helemaal schoon te krijken waren, ondanks zorgvuldig onderhoud.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel

Minpunten

• Korf en pan niet meer schoon te krijkgen
  • Groot

Triske 27-02-2021

Schoon en eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Philips HD9216

Alles lekker krokant en niet droog, makkelijk onderhoud. Een zilverfolie op het netje leggen houd de pan schoon met bakken met eventueel vet.

ABA! 22-02-2021

Bakken duurt te lang

Geschreven voor: Philips HD9216

De max. temperatuur is 200*C, terwijl sommige van de hiervoor gemaakte producten 220*C vragen.
Ook friet wordt niet erg krokant bij deze temp.

Geheimm! 15-02-2021

Onverwacht goede resultatenDe bereidingsmethode wa

Geschreven voor: Philips HD9216

De bereidingsmethode was voor ons nieuw maar de resultaten zijn verbluffend
Opmerking: de afleesbaarheid van de tijd-instelknop is bedroevend.

Cheffie 19-01-2021

Airfryer wat een uitvinding

Geschreven voor: Philips HD9216

Altijd huiverig naar airfryer omgekeken maar nu ik hem gekregen heb met sinterklaasfeest ben ik helemaal omgeslagen. Wat een heerlijk en eerlijke machine zelfs al aan het denken om over te stappen naar de xxl.

lm99 12-12-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9216

Over het algemeen ben ik erg tevreden over mijn aankoop. Vooral dat het mandje en de bak onderin na het bakken meteen de vaatwasser in kunnen. Was wel anders in de frituurtijd. Min puntjes ook: er is geen signalering als de juiste temperatuur is bereikt, ook het instellen van de tijd gaat doorgaans lastig. Maar goed opletten helpt weer goed. En dan een van de toppunten: de prijs. Dus je krijgt waar voor je geld als je die kleine minpuntjes niet teveel laat meewegen.

kalkema 10-12-2020

Even wennen

Geschreven voor: Philips HD9216

Na de friteuse is het gebruik van de airfryer wel even wennen. Eindresultaat is toch iets anders van smaak. Ook nog achter de juiste bewerkingstijd komen,, dus uitproberen.

Bussel 05-12-2020

totaliteit alles voor onze wensen

Geschreven voor: Philips HD9216

Op zich helemaal 100 punten, maar wat mij tegen valt was, Dat een aanbieding bij Blokker 12-10 een mona precent helemaal niet waar blijkt te zijn . Ik heb daar wel op gereageerd, maar het lijkt mij zo van een dikke opgestoken vinger . met froet

Anoniem 03-11-2020

Heel handig produkt naast reguliere oven.

Geschreven voor: Philips HD9216

Heel handig om snel een kleine hap klaar te maken.
Klein nadeel: In de gebruiksaanwijzing zit een schemaatje waarop de te bakken produkten zijn getekend. Alle tekeningen verwijzen naar die te bakken produkten. Maar wat zijn precies de namen van die produkten?

Barbara vervoorn 13-10-2020

Een hele goede aiirfyer van Philips

Geschreven voor: Philips HD9216

Ik had de airfyer van huismerk blokker maar het beviel me niet want hij is nu al stuk want de la van de airfyer viel er steeds uit met pakken en hij was te groot om op de aanrecht te zetten, en ik kreeg hem niet goed schoon van binnen .
Dus daarom ben ik terug gegaan naar het merk Philips dat bevalt mij gewoon goed.
Genoeg voor 3 personen en als je wil afvallen is dit ook goed .
Dus ik zeg wil een betaalbare airfyer is dit de keus.
Als je graag bakt en even snel dan is airfyer bijvoorbeeld een appeltaartje of muffins heb je zo iets lekkers bij de koffie..
Een uitkomst dus

Pluspunten

• Waar voor je geld
  • Gauw op temperatuur
  • Makkelijk te bedienen

no nonsens 08-09-2020

geen idee

Geschreven voor: Philips HD9216

Prima apparaat. Moet wel een boekje bij wat er allemaal mee kan. Op internet te summier
Welke tijd heeft bv groente enz enz voor 1 pers.nodig.

jan van R 04-09-2020

werkt priem

Geschreven voor: Philips HD9216

van broodjes tegelijkertijd met eieren voor het ontbijt tot kroketten zelfgemaakte frites enz het gaat perfect

Blonkjongen 25-07-2020

Goed resultaat

Geschreven voor: Philips HD9216

Bakken van friet, vlees , vis of zelfs cake, geweldig. Korte opwarmtijd.
Het schoonmaken is een dingetje. Het schoonmaken van het rooster is lastig. Verder niets dan lof.

Bokram07 10-07-2020

Een beste koop

Geschreven voor: Philips HD9216

Aangeschaft omdat mijn vorige Philips airfryer, exact dezelfde, al iets van 7 jaar oud is en ik voor deze prijs graag een reserve in huis heb want ik ben een heel tevreden gebruiker. Je kunt er werkelijk bijna alles aan voedsel in klaarmaken en het komt er smakelijk uit.
Een echte aanrader.
Degene die ik heb gekocht is trouwens zwart!

RvdVelde 28-06-2020

Handig oventje

Geschreven voor: Philips HD9216

Als eenpersoonshuishouden is zo'n klein oventje ideaal. Want de airfryer is meere een oven dan een frituur voor mij. Het is een mooi vormgegeven apparaat waarbij nagedacht is over het onderhoud. Doekje erover en mand e.d. kan in de vaatwasser of zoals ik met de hand afwassen wat ook goed te doen is.