Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9216 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Philips Daily Collection HD9216 bereidt niet enkel je frietjes en snacks. Met deze Airfryer kun je namelijk ook gewoon grillen, bakken en braden. Dankzij de Rapid Air-technologie wordt je maaltijd rondom mooi gebakken. Daarbij is het natuurlijk extra fijn dat je tot maar liefst 80 procent minder vet gebruikt dan bij bereiding in een conventionele frituurpan. Ook gebruiksgemak staat centraal bij de Philips Daily Collection HD9216. Zo is er een handige timerfunctie geïntegreerd en kun je de onderdelen van de Airfryer na gebruik gewoon schoonmaken in de vaatwasmachine. En dat is natuurlijk wel zo makkelijk.

Nadar 02-03-2022

Embellit ma vie

Geschreven voor: Philips HD9216

Permet d'obtenir du poulet super croustillant, par contre difficile de voir ce que l'on peut commander en complément sans se tromper sur le site.

Zeeuwin 12-07-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips HD9216

Pas geleden mijn tweede Airfryer aangeschaft omdat de eerste helemaal versleten was door zeer regelmatig gebruik. De Airfryer is makkelijk te bedienen en te onderhouden.
Je kan er in bakken, braden, grillen en frituren. Binnen korte tijd heb je een smakelijke maaltijd op tafel.

p**s@c**o.nl 26-05-2021

deze airfrayer voldoet goed maar is zeer slecht schoon te houden ;heeft iemand een oplossing hiervoor?
hij wordt hier veelvuldig gebruikt!

Wispelwijk 27-04-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips HD9216

Ben alleen en door de airfryer ben ik andere dingen gaan eten, het is snel gaar en nog gezond ook. Je hoeft geen boter of olie toe te voegen

Peeters B. 16-04-2021

Klein en krachtig

Geschreven voor: Philips HD9216

Deze airfryer is klein en onopvallend in het keukenbeeld, maar hij doet precies wat hij moet. Voor ons gezin van drie (soms vier), is de inhoud precies groot genoeg. Maar zelfs als er grote honger is, zijn er snel frietjes bij gebakken. Het bakken gaat meestal sneller dan aangegeven. Ik maak regelmatig frietjes van zoete aardappel, en ze komen steeds krokant uit de machine. Naast (gewone of zoete aardappel) frietjes, bakt deze machine ook kroketjes, bitterballen, vlees, vis, ... Hij heeft ook de mogelijkheid om brood en cakes te bakken, maar die heb ik nog niet getest. Philips heeft een handige app, die je kooktips en gerechten aanbiedt die passen bij jouw model airfryer. Ook nog een pluspunt: de machine blijft aan de buitenkant koud. De machine is eenvoudig, heeft geen digitaal display of andere moderne snufjes, maar dat mis ik niet. Gewoon de juiste temperatuur instellen, klokje opzetten en even wachten. Stevig materiaal, dat kan worden schoongemaakt in de vaatwasmachine. Ben ook blij met de witte kleur, die is minder 'aanwezig'. Dat is natuurlijk maar een detail.

Triske 27-02-2021

Schoon en eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Philips HD9216

Alles lekker krokant en niet droog, makkelijk onderhoud. Een zilverfolie op het netje leggen houd de pan schoon met bakken met eventueel vet.

ABA! 22-02-2021

Bakken duurt te lang

Geschreven voor: Philips HD9216

De max. temperatuur is 200*C, terwijl sommige van de hiervoor gemaakte producten 220*C vragen.
Ook friet wordt niet erg krokant bij deze temp.

Geheimm! 15-02-2021

Onverwacht goede resultatenDe bereidingsmethode wa

Geschreven voor: Philips HD9216

De bereidingsmethode was voor ons nieuw maar de resultaten zijn verbluffend
Opmerking: de afleesbaarheid van de tijd-instelknop is bedroevend.

Cheffie 19-01-2021

Airfryer wat een uitvinding

Geschreven voor: Philips HD9216

Altijd huiverig naar airfryer omgekeken maar nu ik hem gekregen heb met sinterklaasfeest ben ik helemaal omgeslagen. Wat een heerlijk en eerlijke machine zelfs al aan het denken om over te stappen naar de xxl.

Bussel 05-12-2020

totaliteit alles voor onze wensen

Geschreven voor: Philips HD9216

Op zich helemaal 100 punten, maar wat mij tegen valt was, Dat een aanbieding bij Blokker 12-10 een mona precent helemaal niet waar blijkt te zijn . Ik heb daar wel op gereageerd, maar het lijkt mij zo van een dikke opgestoken vinger . met froet

MPDW 20-10-2020

Werkt prima

Geschreven voor: Philips HD9216

Deze airfryerwerkt prima. De bediening is eenvoudig en producten worden goed gaar bij de aangegeven tijd en temperatuur. Nadeel aan de handgreep bij t mandje is dat deze niet aan de mand maar aan de buitenkant vastzit. Even niet opletten, op t knopje drukken en dan ligt t mandje op z’n kop op t aanrecht...

Barbara vervoorn 13-10-2020

Een hele goede aiirfyer van Philips

Geschreven voor: Philips HD9216

Ik had de airfyer van huismerk blokker maar het beviel me niet want hij is nu al stuk want de la van de airfyer viel er steeds uit met pakken en hij was te groot om op de aanrecht te zetten, en ik kreeg hem niet goed schoon van binnen .
Dus daarom ben ik terug gegaan naar het merk Philips dat bevalt mij gewoon goed.
Genoeg voor 3 personen en als je wil afvallen is dit ook goed .
Dus ik zeg wil een betaalbare airfyer is dit de keus.
Als je graag bakt en even snel dan is airfyer bijvoorbeeld een appeltaartje of muffins heb je zo iets lekkers bij de koffie..
Een uitkomst dus

Pluspunten

• Waar voor je geld
  • Gauw op temperatuur
  • Makkelijk te bedienen

no nonsens 08-09-2020

geen idee

Geschreven voor: Philips HD9216

Prima apparaat. Moet wel een boekje bij wat er allemaal mee kan. Op internet te summier
Welke tijd heeft bv groente enz enz voor 1 pers.nodig.

jan van R 04-09-2020

werkt priem

Geschreven voor: Philips HD9216

van broodjes tegelijkertijd met eieren voor het ontbijt tot kroketten zelfgemaakte frites enz het gaat perfect

Zé de Mello 11-08-2020

Fijne fryer

Geschreven voor: Philips HD9216

Ik kocht dit instapmodel van Philips nadat het instapmodel van Tefal na een maand het leven gaf. De Philips is wel twee keer zo duur. Hij doet zijn werk goed. Hij maakt wel veel lawaai en ik vind de bak als zodanig moeilijk om schoon te maken.
Wel handig is dat je het net los kunt maken van de bak. Dat moet je alleen niet doen als de bak nog warm is en altijd als hij ergens op staat (een snijplank of zo).
Ik bak er vooral frietjes in, van verse aardappelen. Eerst na het snijden een half uur in het water laten liggen, zodat het zetmeel er uit gaat. Daarna goed afdrogen en theelepeltje arachide-olie erbij voor de smaak.
Als je groenten fryedt, dan worden ze snel droog van smaak. Dat los ik op door er toch weer een sloot olijfolie overheen te gooien... Zo zou ik ze anders wokken.

Blonkjongen 25-07-2020

Goed resultaat

Geschreven voor: Philips HD9216

Bakken van friet, vlees , vis of zelfs cake, geweldig. Korte opwarmtijd.
Het schoonmaken is een dingetje. Het schoonmaken van het rooster is lastig. Verder niets dan lof.

Bokram07 10-07-2020

Een beste koop

Geschreven voor: Philips HD9216

Aangeschaft omdat mijn vorige Philips airfryer, exact dezelfde, al iets van 7 jaar oud is en ik voor deze prijs graag een reserve in huis heb want ik ben een heel tevreden gebruiker. Je kunt er werkelijk bijna alles aan voedsel in klaarmaken en het komt er smakelijk uit.
Een echte aanrader.
Degene die ik heb gekocht is trouwens zwart!

RvdVelde 28-06-2020

Handig oventje

Geschreven voor: Philips HD9216

Als eenpersoonshuishouden is zo'n klein oventje ideaal. Want de airfryer is meere een oven dan een frituur voor mij. Het is een mooi vormgegeven apparaat waarbij nagedacht is over het onderhoud. Doekje erover en mand e.d. kan in de vaatwasser of zoals ik met de hand afwassen wat ook goed te doen is.

Anoniem 19-06-2020

Goede Kwalitei

Geschreven voor: Philips HD9216

Wij hebben deze destijds gekocht en er was toen geen grotere al die jaren hebben wij er veel plezier van gehad en hebben nu besloten de xxl te kopen

Alfarin 10-06-2020

Heerlijke airfryer

Geschreven voor: Philips HD9216

Ziet er mooi uit. Makkelijk schoon te maken en werkt uitstekend. Heerlijke frietjes en kroketjes etc.
Ik ben er superblij mee.