Philips Daily Collection HD9216 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
beige, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9216 op Kieskeurig.nl.

Astrid 04-11-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Deze airfryer is makkelijk in gebruik. De losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Patat smaakt anders dan gefrituurd maar wel lekker. Speciale airfryer patat van Aviko gebruikt. Snacks smaken prima en zijn bruin en knapperig. Wel de ovensnacks van Mora genomen. Andere dingen nog niet bereid maar we hebben de airfryer nog maar pas geleden gekocht. En tot nu toe nog geen spijt van. Je ruikt het wel als die aanstaat maar die lucht is niet te vergelijken met een frituurpan. Zet de pan onder de afzuigkap en probleem opgelost!

Pluspunten

• Losse onderdelen in de vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik

Ellen1976 08-06-2018

Fantastisch!!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Een Airfryer had ik al veeeeellanger geleeen moeten aanschaffen. Wat een aanvulling op ons gezin. Als alleenstaande moeder is koken wel eens een uitdaging. Met de Airfryer is het zoveel makkelijker. Ontzettend eenvoudig in gebruik en onderhoud. Ik maak er echt alles in, vlees, kip, aardappeltjes, bladerdeeghapjes, gebak, muffins en uiteraard de frietjes met snacks. Alles perfect gebakken en met een heerlijke smaak. Nu ik 15 kg ben afgevallen is heg zo belangrijk om noet e vet te eten en de Airfryer helpt mij daar super bij.

Echt een aanrader.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud
  • Sneller en handiger dan een oven ofcombi oven

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag op het aanrecht

Daddles 29-12-2017

Prima Airfryer

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Heb deze fryer een poosje en er van alles in gebakken en gegrild snacks, frites en vis en alles is net zo lekker als uit de snackbar. Maar wel veel minder vet. Weinig geurtjes en super makkelijk schoonmaker. Is voor kleinere hoeveelheden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijk schoonmaken
  • Redelijk stil
  • Alles lukt

Minpunten