Philips Daily Collection HD9216 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
beige, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9216 op Kieskeurig.nl.

De Philips Daily Collection HD9216 heeft gemak en design hoog in het vaandel staan. De Airfryer is met zijn vermogen van 1425 watt in staat om tot wel 0,8 kg frietjes klaar te maken. Dankzij de Rapid Air-technologie behoren ook grillen, braden en bakken tot de mogelijkheden. Extra handig is dat je de programma’s eenvoudig van te voren in kunt stellen. En dankzij het unieke ontwerp van de pan, bak je met de super hete lucht tot wel 90 procent minder vet dan met een normale friteuse. Ook is het natuurlijk mooi meegenomen dat diverse onderdelen vaatwasbestendig zijn.

Ellen1976 08-06-2018

Fantastisch!!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Een Airfryer had ik al veeeeellanger geleeen moeten aanschaffen. Wat een aanvulling op ons gezin. Als alleenstaande moeder is koken wel eens een uitdaging. Met de Airfryer is het zoveel makkelijker. Ontzettend eenvoudig in gebruik en onderhoud. Ik maak er echt alles in, vlees, kip, aardappeltjes, bladerdeeghapjes, gebak, muffins en uiteraard de frietjes met snacks. Alles perfect gebakken en met een heerlijke smaak. Nu ik 15 kg ben afgevallen is heg zo belangrijk om noet e vet te eten en de Airfryer helpt mij daar super bij.

Echt een aanrader.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud
  • Sneller en handiger dan een oven ofcombi oven

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag op het aanrecht

Astrid 04-11-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Deze airfryer is makkelijk in gebruik. De losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Patat smaakt anders dan gefrituurd maar wel lekker. Speciale airfryer patat van Aviko gebruikt. Snacks smaken prima en zijn bruin en knapperig. Wel de ovensnacks van Mora genomen. Andere dingen nog niet bereid maar we hebben de airfryer nog maar pas geleden gekocht. En tot nu toe nog geen spijt van. Je ruikt het wel als die aanstaat maar die lucht is niet te vergelijken met een frituurpan. Zet de pan onder de afzuigkap en probleem opgelost!

Pluspunten

• Losse onderdelen in de vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik

Antonie 27-02-2020

In één woord: Philips!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Heb eerder een airfryer gehad van een ander merk die totaal niet beviel. Heb toen een vertrouwd merk gekocht en ben bij de HD9216 uitgekomen. Voor een alleenstaande groot genoeg. Wat een fantastisch apparaat zeg en ik doe er bijna alles mee en het komt er uit zoals het hoort, goudgeel, knapperig, gezond en veel minder vet. het enige wat ik er nog aan toe te voegen heb is: Kijk niet altijd alleen naar de prijs maar ook naar de naam!!!

Pluspunten

• vertrouwd merk, je weet wat je koopt
  • handig in gebruik
  • een sieraad in iedere keuken
  • fantastisch!!

Minpunten

• heb ik nog niet gevonden

Bokram07 10-07-2020

Een beste koop

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Aangeschaft omdat mijn vorige Philips airfryer, exact dezelfde, al iets van 7 jaar oud is en ik voor deze prijs graag een reserve in huis heb want ik ben een heel tevreden gebruiker. Je kunt er werkelijk bijna alles aan voedsel in klaarmaken en het komt er smakelijk uit.
Een echte aanrader.
Degene die ik heb gekocht is trouwens zwart!
Oorspronkelijk gepost op philips.com

RvdVelde 28-06-2020

Handig oventje

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Als eenpersoonshuishouden is zo'n klein oventje ideaal. Want de airfryer is meere een oven dan een frituur voor mij. Het is een mooi vormgegeven apparaat waarbij nagedacht is over het onderhoud. Doekje erover en mand e.d. kan in de vaatwasser of zoals ik met de hand afwassen wat ook goed te doen is.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

MB 17-05-2020

Makkelijk en snel

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

De airfryer is nu een jaar of 3 in gebruik. Wordt regelmatig gebruikt en werkt geheel naar wens. Enige minpunt is dat de bakpan en het mandje al snel niet meer helemaal schoon te krijken waren, ondanks zorgvuldig onderhoud.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel

Minpunten

• Korf en pan niet meer schoon te krijkgen
  • Groot

Daddles 29-12-2017

Prima Airfryer

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9216

Heb deze fryer een poosje en er van alles in gebakken en gegrild snacks, frites en vis en alles is net zo lekker als uit de snackbar. Maar wel veel minder vet. Weinig geurtjes en super makkelijk schoonmaker. Is voor kleinere hoeveelheden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijk schoonmaken
  • Redelijk stil
  • Alles lukt