Tefal Heteluchtfriteuse - Fry Delight FX1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Heteluchtfriteuse - Fry Delight FX1000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Jan van der Kooi 11-01-2018

Prima airfryer voor schappelijke prijs

Wij zijn met 2 personen daarom is deze Tefal groot genoeg. Werkt immens simpel temperatuur en tijd instellen is alles. Zeer tevreden voor een koopje.

Pluspunten

• Lekker krokant
  • Werkt sneller dan gedacht
  • Hoeft voor veel produkten geen vet in

Minpunten

• geen

A.G.BUURMANS 29-12-2017

Bedrijfsgemak

Produkt is makkelijk en eenvoudig in bediening produceert geen geurtjes. Korte opwarmtijd,bakt div. Producten in korte tijd

Pluspunten

• Snel
  • Geen geurtjes

Sabine van Acquoij 18-11-2017

Ik heb deze Tefal Airfryer voor vier weken getest. Je moet het zien als een klein oventje en je hoeft er geen tot weinig olie of iets anders bij te doen. Het heeft een mooie vorm en oogt erg luxe. De bediening van de Airfryer is erg simpel en je weet zo wat je moet doen, zonder handleiding te gebruiken. Er staan zelfs plaatjes bij, dus het wordt erg makkelijk gemaakt.
De Tefal Delight FX1000 is ideaal voor patat en snacks met een krokant korstje, wat met een oven toch niet zo goed lukt. Ik ben thuis alleen, dus voor mij is de "grootte" perfect. Maar ben je met meer personen in een huishouden, dan volstaat deze niet en zal je moeten gaan kijken voor een die wat groter is. Het is wel zelf een beetje puzzelen hoe lang het voedsel erin moet. Ik heb bijvoorbeeld kippenpootjes erin gedaan en merkte dat bij een grote hoeveelheid het wat langzamer gaat, maar dit is logisch en zie ik niet als een minpunt.
De prijs/kwaliteit verhouding vind ik prima, maar ik denk dat als ik echt de keus zou hebben de Airfryer niet zou kopen en voor een oven zou gaan kijken. Want deze hebben wel echt dezelfde functie.

Pluspunten

• Vrijwel geen olie

Minpunten

• Geluid
  • Klein

RvK 16-11-2017

Divers in gebruik

We wilden de airfryer graag uitproberen, door alle goede verhalen die we van anderen gehoord hebben. Het apparaat an sich heeft een mooi en strak design en is compact opgezet ten opzichte van een frietpan. Wel vind ik het wat groot voor dagelijks gebruik. Het is voor divers gebruik waardoor het al snel op het aanrecht blijft staan. Daarvoor vind ik het apparaat te groot en staat het al snel in de weg.

Pluspunten

• divers in gebruik
  • mooi design

Minpunten

• groot voor dagelijks gebruik
  • klein mandje

Dennis van Scherpenzeel 15-11-2017

Topproduct

Ik heb dit product nu 2 weken in mijn bezit.
Wij gebruiken hem vooral voor de frituurhapjes, alleen nu kan dat zonder vet en nare luchtjes in huis.
Hij word snel warm en de snacks en frietjes zijn snel klaar. Het reinigen naderhand is simpel...bij kleine verontreiniging voldoet een keukendoekje en bij iets grotere verontreiniging gaat de hele bak in de vaatwasser.
Binnenkort willen we ook andere recepten, die overigens goed verkrijgbaar zijn op internet, gaan proberen. Voor het bakken van taarten en of cakes moet er een aparte bak worden bijgekocht.

Pluspunten

• Bakt krokant zonder vet of nare geurtjes
  • Makkelijk te reinigen
  • Werkt snel

Minpunten

• Wellicht wat weinig inhoud
  • Lawaai

Eva 06-11-2017

Prima apparaat maar geen vervanging van frituur

De airfryer is zo’n ding wat je ineens overal om je heen ziet en van iedereen over hoort. Met verschillende verhalen, sommige heel positief en andere minder, was ik erg benieuwd geworden naar dit product. Ik had de verwachting dat de airfryer niet alleen een vervanging van de frituur kan zijn maar je er ook veel andere dingen mee kan zoals bakken en braden. Én misschien wel het belangrijkste, het zou een stuk minder ongezond zijn dan de normale frituur en geen vieze frituurlucht geven.

Het eerste wat opvalt aan de airfryer is het design. Het product ziet er netjes uit en heeft twee duidelijke knoppen voor de temperatuur en de tijd. Erg fijn is dat de knop voor de temperatuur niet alleen het aantal graden aangeeft maar ook pictogrammen van het soort eten dat op die temperatuur bereid moet worden.

Ik heb verschillende dingen gemaakt in de Tefal airfryer, airfryer patatjes en bitterballen maar ook dingen die niet speciaal voor de airfryer zijn zoals gefrituurde garnaaltjes, donuts en bladerdeeg appelflappen. Ik merkte dat het apparaat erg makkelijk in gebruik is en de producten speciaal voor de airfryer lekker knapperig zijn en geen extra olie nodig hebben. Helaas merkte ik ook dat de andere dingen die ik heb gemaakt niet zo lekker waren als uit de frituur of uit de oven en ook erg lang nodig hadden om te garen.

Uiteindelijk zou ik de Tefal airfryer niet aanbevelen aan vrienden omdat ik vind dat het weinig toegevoegde waarde heeft naast een oven. Het is geen vervanging van de frituur en de speciale air fryer patat bijvoorbeeld kan net zo goed uit de oven worden gemaakt.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Mooi apparaat

Minpunten

• vervangt geen oven of frituur
  • resultaat valt tegen

LoisK 06-11-2017

Krokante patat en snacks uit de Tefal Fry Delight FX1000

Ik ben dol op patat, maar elke keer frituren… Dat zie ik niet zo zitten. Ovenfrites komen wel in de buurt, maar halen het niet bij ongezonde variant. Ik had al veel positieve verhalen gehoord over verschillende heteluchtfriteuses en uiteindelijk heb ik dan gekozen voor de Tefal Delight FX1000. Ik was in het begin best sceptisch, want worden de producten wel echt net zo lekker als uit de frituur. En daar kan ik kort over zijn: JA! Ik gebruik dit product vooral voor patat of snacks, want ondanks dat ik er ook zoetigheden in kan maken, vind ik daar het bakje te klein voor. De patat is echt goed knapperig en de snacks, zoals loempia’s en kaassouffles smaken net zoals uit de frituur. Het apparaat is niet overdreven groot, maar je moet er wel de ruimte voor hebben en het moet dicht bij een stopcontact staan, want helaas is de kabel niet zo lang. Hij is niet zwaar, dus verplaatsen kan gemakkelijk. Met de korte en makkelijke gebruiksaanwijzing ben je binnen no-time een kenner in het gebruik van dit Tefal apparaat. Erg fijn is dat het mandje en de opvangbak allebei in de vaatwasser kunnen. Nadeel is wel dat je de timer niet terug kan zetten, mocht je iets te ver hebben gedraaid. Maar dat is echt maar een klein puntje, want het gebruik is verder hartstikke makkelijk. Ik zou dit aanraden voor product zeker aanraden voor kleine huishoudens, met z’n tweeën is dit product precies groot genoeg.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Kort kabel
  • Niet heel erg groot bakje

Anthon 06-11-2017

Eindelijk ook een airfryer

Iedereen hoor je er over dus ook wij (gezin met 4 personen) aan de airfryer. Geen nare luchtjes meer in huis en dat vet.... niet meer in huis! Meeste zijn vrij kostbaar maar deze Tefal valt mee. Gezien ook dat je geen vet hoeftvte kopen en wat te denken van vet vervangen en schoonmaken. Klein nadeel is wel dat je duurdere snacks moet kopen voor in de oven. Qua tijd maakt het is uit. Airfryer kost net iets meer tijd en het is even zoeken naar de juiste temparatuur voor de snacks. Eerste frite kwam er ook goed uit.

Pluspunten

• Grote
  • Makkelijk schoon
  • Geen vet

Minpunten

• Kost iets meer tijd

Eva 04-11-2017

Superfijne airfryer!

Frituren heeft me nooit zo getrokken vanwege de geurtjes en het vet, maar met deze airfryer van Tefal Fry Delight ben ik helemaal om. In mijn omgeving had ik al meerdere mensen gehoord over de airfryer en dat je er zo veel mee kon. En nu heb ik dit zelf kunnen ervaren. Ik ben begonnen met 'basic' kroketten en partymix. Op internet lees je dat je voor de airfryer beter ovensnacks of speciale airfryer snacks kunt halen. Maar die zijn juist veel duurder dan de gewone frituursnacks. Dus was ik eigenwijs en kocht de gewone betaalbare frituursnacks. En ook deze werken super lekker krokant en bruin in de airfryer! Ook frietjes doen het er goed in: Heerlijk knapperig en niet vet en op die manier zelfs gezonder dan zelf gebakken aardappeltjes! Komende week wil ik er ook cupcakes er in maken. Want naast frituren kan deze airfryer ook bakken, braden en zelfs koken. Op internet staan veel recepten die je hierin op weg helpen, als beginnende airfryer. En ook tabellen met baktijden. Ik ben echt enorm enthousiast!

Pluspunten

• Mooi en compact design
  • Niet zwaar en gemakkelijk te verplaatsen
  • Snel op temperatuur
  • Heerlijk knapperige snacks

Minpunten

• Timer is eenmaal gezet niet terug te zetten
  • Knop van de temperatuur oogt wat goedkoop

Daniëlle vs 03-11-2017

Ik heb dit product mogen testen en was erg enthousiast. Toen de airfryer binnen kwam was het mooi en stevig verpakt. Toen wij het product uit de doos haalde zag het er op het eerste gezicht mooi uit, maar klein. Let er dus op dat je het product niet koopt als je een groot gezin hebt of veel mensen tegelijkertijd wilt laten eten. De patat moest ook redelijk lang in de airfryer (we hadden speciale airfryer patat gekocht en de airfryer op de goede temperatuur gezet). Pas er ook op dat de zijkanten erg warm worden en je deze niet kan vastpakken. Als je het eten uit het mandje wilt halen let er dan op dat het mandje geen “stop’’ heeft en de onderkant er dus uit kan vallen (niet erg prettig als dat op je tenen valt). De patatjes waren over het algemeen slap en niet knapperig, de geur bleef ook erg lang hangen (ongeveer 2 dagen). Over het algemeen was mijn ervaring niet geheel positief, prijs kwaliteit verhouding is oké.

Pluspunten

• Snoer is kort en kan opgebergt worden.

Minpunten

• Erg klein.

Ivettte 26-09-2017

inhoud valt een beetje tegen

Deze airfryer biedt voor zijn geld heel wat positieve dingen, de frietjes (we hadden bij de supermarkt speciale airfryerfriet gekocht) waren prima te eten, je hebt echt het gevoel gezond bezig te zijn, en toch frietjes kunnen eten, ideaal toch?! Ik heb bij de bibliotheek een boek met recepten geleend, alleen is het lastig om bv een passende bakvorm te vinden die in het mandje past. Maar goed, de afbakbroodjes (die ik normaal in de oven doe) waren heerlijk! Dus voor de kleine dingen is deze airfryer perfect, maar als je er veel in wilt gaan bakken dan betwijfel ik of deze wel de juiste keuze is. Ik had achteraf liever een grotere willen hebben,...de volgende dan maar....

Pluspunten

• snel
  • heel makkelijk in gebruik

Minpunten

• kleine inhoud
  • geen receptenboek erbij

Gerard van der Steen 14-09-2017

Heerlijke vlaamse frieten

Een Airfryer, wie wil er nu geen machine die onze snacks en patat gezond op tafel zet. Dat wil toch iedereen. Daarom heb ik de Tefal Fry Delight FX1000 in huis gehaald.

Deze airfryer ziet er goed uit en heeft een luxe look. Het gebruik is erg makkelijk en zal juist daarom in iedere keuken prima zijn functie vervullen.

Met deze airfryer in huis heb ik gedaan wat ieder mens zou doen. Ik heb normale patat gebruikt en daarna patat speciaal voor airfryer machines. Ik geef eerlijk toe dat de Vlaamse frieten die bedoeld zijn voor een airfryer prima smaken hoewel ik daarvan dacht dat dit wel een uitdaging zou zijn omdat het van die dikke frieten zijn. De Tefal Fry Delight FX1000 is prima in staat om deze Vlaamse frieten smakelijk te bereiden. De standaard patat dat normaal in de frituur gaat geeft een minder resultaat, maar die zijn ook voor de frituur bedoeld. De snacks zoals bitterballen bami hapjes en snacks die hierop lijken zijn prima te bereiden in de Tefal Fry Delight FX1000. Frikandellen zijn een uitdaging, maar met een beetje toegevoegde olie geeft een beter resultaat .Even oppassen dus dat ze niet droog uit de airfryer komen.
Zoals aangegeven is de bereiding met deze airfryer een uiterst gemakkelijke manier om je favoriete snacks en friet op tafel te zetten.

Wel een beetje opletten want de lade wordt goed warm en zodra de snacks klaar zijn is het verstandig de lade op een onderzetter te zetten.

Onze vrienden zijn enthousiast als er weer een borrel en een hapje wordt gecombineerd, Maw , de Tefal Fry Delight FX1000 kon weer aan de slag voor de inwendige mens en onze vrienden zijn er blij mee.

Ik heb ook ff via mijn Toon gecontroleerd hoe het verbruik is en deze machine heeft duidelijk minder stroom nodig dan een frituurpan en dat is dan weer handig voor de eindafrekening.

Al met al ben ik tevreden over deze airfryer want mijn favoriete snacks komen gezonder, energiezuiniger en smaakvol op tafel.

Pluspunten

• prima friet en bitterballen

Minpunten

• lade wordt goed warm/heet

Josè 10-09-2017

ideaal voor kleine huishoudens

Heb de Tefal fry delight nu 3 weken en al geprobeerd , en over het algemeen tevreden .
Het eten is snel klaar doordat het apparaat snel warm is .
vooral erg handig voor voorgebakkenbroodjes af te bakken , maar ook voor gerechten met krieltjes of wedges te bereiden . Visstcks waren lekker krokant , alleen bleven die helaas wat aan het rooster van het mandje plakken .
Dit rooster/ mandje was moeilijk schoon te krijgen vond ik , de bak eromheen was wel gemakkelijk te reinigen. Voor gezinnen van groter dan 3 personen is hij niet zo handig , dan is hij erg klein. voor je gezin dan allemaal patat hebben ben je een uur verder . De snackjes vielen ons tegen .

Pluspunten

• Snel warm
  • eten smaakt lekker
  • ziet er mooi uit
  • aardappeltjes snel mooi krokant gebakkenzonder vet

Minpunten

• klein
  • mandje moeilijk schoon te maken

Sasha 05-09-2017

Gezonde frituurvariant

De Tefal Fry Delight is een compact en gebruiksvriendelijk apparaat waarmee je met geen of weinig olie je voedsel kan klaarmaken. Klinkt goed toch? Dat dachten wij dus ook vandaar dat we voor dit apparaat hebben gekozen. Nu nog de test. We zijn er dus mee aan de slag gegaan en hebben er heerlijke friet en vis in klaar gemaakt. Zowel friet als vis waren overheerlijk krokant en mooi van kleur en lekker van structuur. Hiernaast een enorm pluspunt; er kwam tijdens het bakken zo goed als geen baklucht vrij!! Heerlijk!! Vooral omdat wij nog geen afzuiger in onze keuken hebben. We hebben het apparaat nog maar een week en zijn er nu al erg blij mee. Behalve dat je met het apparaat dus boven verwachting lekker eten mee kan bereiden wat gezonder is doordat je geen olie of vet hoeft toe te voegen, smaakt het eten daarnaast ook nog eens erg lekker en laat het apparaat dus weinig luchtjes vrij. Mijn friteuse gaat wat mij betreft de deur uit.
Het enige nadeel wat mij betreft is het schoonmaken van het mandje als je dat met de hand moet doen. Wij hebben namelijk nog geen vaatwasser. Hiernaast moet je even opletten dat jet het knopje niet indrukt als je de bak eruit haalt omdat anders de bak er onderuit valt.

Pluspunten

• reukloos
  • bakt krokant

Minpunten

• schoonmaken mandje

Ronald van der Ark 04-09-2017

Zeer tevreden

Ik heb de airfryer nu een week in huis en hij bevalt me prima. Om te beginnen: ik ben een totale leek op het gebied van frituren. De belangrijkste redenen om nooit frituurpan aan te schaffen waren de frituurlucht en de vette ongezonde olie. De Tefal airfryer biedt een oplossing hiervoor.
De bijgeleverde instructie van de airfryer is erg summier. Sommige plaatjes zijn op meerdere manieren te interpreteren. Gelukkig biedt de gedownloade handleiding uitkomst en blijkt het gebruik heel erg simpel.
Het apparaat is strak vormgegeven en staat mooi op het aanrecht. Handig is dat je de snoer achterin weg kan stoppen. Ik heb er voor een feestje een aantal ovenkroketten van Mora in gebakken, zonder olie. Het resultaat was zeer smakelijk. Ze waren mooi bruin en heerlijk krokant en knapperig. Het is wel aan te raden om ze halverwege even te draaien om verbranden te voorkomen. Per keer kunnen er vier kroketten in.
Zoals verwacht levert het nauwelijks vieze luchtjes op. Pluspunt is verder dat de airfryer makkelijk schoon te maken is. tot nu toe dus erg tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Lekker resultaat

Minpunten

• Nog geen.

Dionne 02-09-2017

Het geld dubbel en dwars waard!

De fry delight is erg gemakkelijk en veilig in gebruik. Je gebruikt er helemaal geen olie bij, dus het is erg gezond. Sommige producten worden daardoor ook wat droog, zoals krieltjes. Hierdoor doe ik er zelf wat extra mayonaise bij, waardoor het niet meer zoveel gezonder is dan bakken in boter. Wel was het super gemakkelijk, want ik hoefde er niet naar om te kijken en niet bang te zijn dat het aan zou branden. Zolang je tussendoor een keertje schudt, gaat het prima. Tot nu toe was alles uit de fry delight erg smaakvol. In de handleiding staat op een pagina ‘getekend’ hoe lang bepaalde producten moeten bakken, en op hoe veel graden. Erg gemakkelijk. Wel mis ik een boekje o.i.d. met recepten of ideeën.
Verder mis ik een knopje of indicatie voor het voorverwarmen, en kan hier verder ook niets over vinden. Misschien hoeft hij niet eens voorverwarmd te worden? Hoe dan ook, deze informatie miste ik. Het design met de timerknop vinden wij persoonlijk wat ouderwets en onpraktisch.

Pluspunten

• Makkelijk en veilig
  • Gezond eten

Minpunten

• 'Ouderwetse' timerknop
  • Korte handleiding

Inca35 02-09-2017

voldoet prima

Heb dit apparaat nu een week in bezit en tot nu toe voldoet hij ons prima. Je kunt er erg veel mee doen; opwarmen, bakken, grillen en braden. Het is natuurlijk veel gezonder om te kokkerellen zonder (of heel weinig) olie of boter. Groot voordeel vind ik ook dat het weinig tijd in beslag neemt. Een broodje in de fry Delight opwarmen zo snel dat wanneer ik dit in de oven had moeten doen, was de oven nog aan het voorverwarmen terwijl ik nu al van mijn warme broodje aan het genieten ben. Hij is voor een heel gezin wat aan de kleine kant maar daar moet je dan rekening mee houden dat je bv meerdere porties friet achter elkaar gaat frituren. Heb er ook gepaneerde kipfilet in gebakken dat ging prima en was ook snel klaar. Ondanks dat ze er wat minder bruin uitzien is de smaak prima en ook zeker knapperig. Het misstaat niet op het aanrecht dus wij laten hem gewoon staan en gebruiken hem nu ook veel vaker dan hiervoor de airfryer. Wij zijn dan ook met zijn 2en en dan is het formaat prima. Groot verschil met de airfryer is dat je hier wel halverwege de tijd even het mandje moet husselen en de airfryer draaide automatisch continu rond. Door dat ronddraaien gingen sommige frieten echter wel kapot dus beide heeft zijn voor- en nadelen. Bak en mandje kunnen in de vaatwasser wat ook erg makkelijk is. Wij zijn tevreden met de fry Delight.

Pluspunten

• geen tot weinig olie nodig
  • produkten snel klaar
  • veelzijdig apparaat
  • onderdelen kunnen in vaatwasser

Minpunten

• geen kijkvenster
  • je moet het mandje tussendoor husselen

theilya52 16-08-2017

Fantastisch apparaat

Dit product is mijn beste koop van de afgelopen 14 jaar. Ik ben er zo blij mee dat ik er twee in gebruik heb en mijn gasfornuis en ovens nauwelijks meer gebruik. Geen spatten meer op je gasfornuis en bijna alles heeft een betere smaak en is gewoon lekker !!!

Pluspunten

• compact
  • gebruiksgemak
  • lekker
  • geen vetspatten op je fornuis

Minpunten

• iets wat lawaai

Bernard Bonte 14-04-2017

Gezond frituren

We eten heel graag zelfgemaakte frietjes van aardappelen die we bij de boer zelf op het erf halen.Omdat frituren niet echt gezond is, wilden we de fryer eens proberen. Het vraagt een aanpassing en de smaak is anders, ook moet je wat meer tijd voorzien, maar we zien het als een gezond smakelijk alternatief om eens vaker frietjes te eten. Een geslaagde aankoop dus

Rob 07-01-2017

Na een uur zijn de frikandellen bijna bruin. Met vier personen weinig inhoud. Patat is na een uur net aan opgewarmd, handleiding TE summier, kortom: MISKOOP. Snap de goeie reviews niet.

Theswan 05-12-2016

Mooi apparaat

Wat gelijk opvalt is de dunne gebruiksaanwijzing met veel duidelijke plaatjes en weinig tekst en de mooie en strakke vormgeving van het apparaat. Hoe lang bepaalde producten in de Air Fryer moeten en bij welke temperatuur is goed aangegeven. Kookboekjes voor recepten zijn te vinden op internet op de site van Tefal. De site is http://www.tefal.nl/Elektrisch-Koken/Heteluchtfriteuses/Fry-Delight-FX1000-heteluchtfriteuse/p/7211002316.
Gebruik van de Air Fryer. Wij hebben zelf een hetelucht oven en frituurpan dus kunnen goed vergelijken. Wat opvalt is de snelheid van warm worden t.o.v. de conventionele heteluchtoven en frituurpan. Dat was naast het gebruik van weinig vet een belangrijke reden om dit apparaat te gebruiken. In gebruik maakt het apparaat weinig herrie en ruikt niet. De behuizing wordt warm en aan de achterzijde zelfs heet. Het apparaat bestaat verder uit een buiten- en binnenbak. De binnenbak kun je vullen met het eten wat je wilt bereiden. Het is handig dat de buiten- en binnenbak samen in en uit het apparaat kunnen worden gehaald in verband met de hitte na bereiden. Tevens zorgt dit ook voor gemakkelijk schoonmaken met de hand of in de vaatwasser.
Wij hebben patat en kroketten bereid. Bij de diepvriespatat hoef je geen vet toe te voegen. De patat is daardoor niet vettig en droog. Bij andere hoeveelheden dan genoemd in de gebruiksaanwijzing moet je wel goed op de tijd letten en deze aanpassen. De diepvrieskroketten bestemd voor de frituur worden aan de buitenzijde niet egaal bruin, maar zijn wel gaar. Het bereiden duurt langer dan in de frituurpan. De conventionele heteluchtoven is geen concurrentie. De Fry Delight gaat veel sneller. Alleen met grote hoeveelheden wint de conventionele heteluchtoven.
Wij hebben ook donuts gemaakt met het recept van de Tefal site. Hoewel de donuts gaar waren en lekker van smaak, leken ze absoluut niet op de foto uit het receptenboekje.

Ik zou het product zeker aanraden voor het snel bereiden van snacks.

Pluspunten

• Snelheid
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing
  • Gebruik van geen tot weinig vet
  • Gemakkelijk schoonmaken

Minpunten

• Kleine binnenbak voor 4 personen
  • Terugdraaien van timer is niet mogelijk

Eric 10-12-2016

In de gewone handleiding die op de site staat waar je naar verwijst, staat "Opmerking: U kunt het apparaat tevens handmatig uitschakelen. Om dit te doen, draai de timerknop naar 0."
En hoewel je wel wat weerstand moet overwinnen, dit werkt gewoon.

Alice 04-12-2016

Na twee weken de Tefal fry Delight heteluchtfriteuse kan ik niet meer zonder.
Heel lang lopen dubben of ik het bedrag hiervoor uit wilde geven. Maar nu hij eenmaal in de keuken staat heel erg tevreden. Het is wel weer een groot apparaat op je aanrecht maar het scheelt veel tijd en is stukken gezonder. Normaal voor een broodje kroket eerst de oven voorverwarmen en dan de krokketen erin. De fry Delight is na drie minuten warm en de krokketen zijn veel lekkerder en krokanter dan in de oven. Inmiddels ook de gebakken camembert geprobeerd, voor de smaak iedereen 1 uit de oven en 1 uit de fry Delight....het antwoord was unaniem: fry Delight! Als je van lekkere snacks houdt maar niet te vet wil eten is dit een goede oplossing.

Pluspunten

• geen vet
  • geen luchtjes
  • krokanter dan uit de oven

Minpunten

• weer een groot apparaat erbij
  • kort snoer

Ieksie 02-12-2016

Net compact apparaat

Tefal is toch een degelijk en bekend merk daarbij is het een mooi compact apparaat zonder veel luxe wat nog op het aanrecht of in een keukenkastje past. De bediening is uitermate simpel en dus zeer gebruiksvriendelijk . Enige minpunt in gebruik is dat de lade er bij het omschudden van de patat helemaal uit moet en deze is weg heet wij hebben de houten snijplank ervoor gezet zodat daar de bak op kon staan. De tijdsduur os weg afhankelijk van het product patat hebben we er langer in moeten doen en vaker omschudden ander heb je veel slappe witte patat. Frikadellen eerst lage temp en dan nog even hoog afbakken . Het is een apparaat dat enige ervaring verreist maar bij elk gebruik gaat het weer beter

Pluspunten

• Geen stank
  • Formaat
  • Genoeg inhoud voor zeker 3 personen
  • Kan in vaatwasser

Minpunten

• Veel omschudden nodig
  • Lade is erg heet

Yolanda 20-10-2016

Compact. Makkelijk bediening

Ik ben voor de airfryer gegaan omdat ik gezonder wilde eten. Hij is compact en makkelijk te bedienen. Hij heeft een zeer modern en mooi disign. Makkelijk schoon te houden. Het eten uit de fryer is lekkerder. Heeft meer smaak. Ik maak er alles in friet aardappels vlees en vis de groenten heb ik niet geprobeerd.

Pluspunten

• Alles in korte tijd gaar

SabrinaZ 17-10-2016

SInds een week heb ik deze super airfryer in huis.
Wij zijn er enorm blij mee! Geen vieze onprettige luchtjes meer in huis.
Ik heb 2 dochters en ik wil graag dat ze gezond eten. Natuurlijk houden ze ook van een frietje. Het fijne is dat met een airfryer en een stuk minder vet aan te pas komt en dus een stuk gezonder is.
Ook is het enorm makkelijk. Je doet je eten erin, de kinderen gaan douche of wat dan ook, en ondertussen wordt het eten klaar gemaakt. Het scheelt enorm in tijd,
Dus de pluspunten voor mij zijn : Gezonder en Tijd

Pluspunten

• gezond
  • tijd besparend