Philips Avance Collection HD9247/90 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Hanna 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

strakke vormgeving

Door ervaring van familie tot aanschaf overgegaan. Was de vette bende van de frituurpan een beetje zat. 1ste ervaring is uitstekend. eenvoudig in gebruik/bediening. Resultaat is goed. Frietjes smaken goed. Direct een paar accessoires aangeschaft om nog meer te kunnen doen met de airfryer. Apparaat bied veel mogelijkheden waar ik dan ook veel gebruik van zal maken.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • strakke vormgeving

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Monique 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi

Schitterend vormgegeven en in moderne uitvoering.Past prima in iedere keuken. Het apparaat is makkelijk in gebruik.

Raj 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handig

Super gemakkelijk in gebruik, wat zwaar , maar als hij op zijn plekje staat ( in de hoek van het aanrecht ) gebruik je hem heel veel, niet alleen voor frites , maar voor allerlei gerechten, door het boekje dat erbij zit probeer ik het een en ander uit .

Jan 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groter dan de eerste airfryer

De kleine airfryer was goed voor een 2-persoons huishouden, maar werd te klein, daarom hebben we de XL variant erbij gekocht.

Pluspunten

• Zwart
  • Gratis bakplaat

Katja 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote airfryer

Mooi design, past veel in en geeft weinig geur. Lekker vetvrij koken en lekker snel. Makkelijk in gebruik

Martien de Groot 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer

Ik heb dit product gekozen omdat anderen er zeer tevreden over zijn. Zelf heb ik er nog gene ervaring mee.

Pluspunten

• compact
  • handig

Martien de Groot 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handig apparaat

Het is een fijn apparaat om te gebruiken. Geen frietlucht meer, geen vetspetters op de muur. Zuinig in gebruik.

Pluspunten

• Compact
  • Handig
  • Schoon

Renske 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi groot

Mooi apparaat, veel accessoires beschikbaar. Vanavond de eerste maaltijd hierin.. Heb a veel mooie recepten gevonden die ik dolgraag wil testen.

K0 de Fouw 08-12-2016

Mooie Apparaat - Vet arm bakken - Gratis Bakpan

Mooie Apparaat., Voor vet arm bakken. Voor een goede prijs bij BCC. Ik denk dat ik veel plezier kan van hebben

Bertus 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot gemak

Gezond frituren en gemakkelijk in gebruik. Met bijgeleverd Airfryer receptenboekje een aanwinst in de keuken.

ina sakko 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

air fryer

hij is geweldig.vet vrij friet bakken geweldig eindelijk wat voor mensen die aan de lijn denken.en andere producten die er in kunnen bv kippepoten braadworst en de appeltaart kijken we naar uit.

A. Trinks 08-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Airfryer

We hadden een kleine, hij bevalt ons prima daarom hebben we een xl gekocht. We willen hier nog meer uit halen en uitproberen omdat het een gezonde manier i van eten bereiden.

Mandy 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer

Heerlijk gemaksproduct. Kroketten en patat worden goed knapperig. Qua geluid en stoom vind ik het nog wel meevallen. Werkt vlot en geeft een goed resultaat.

sollie 07-12-2016 Product paar weken in bezit

eenvoudig in gebruik

smaakt goed, lekker knapperig, snel klaar en veel minder vet. Leuk receptenboek erbij met heerlijke producten.

Michael Tanzer 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

Wordt bijna dagelijks gebruikt!

Zelfs mijn kinderen kunnen ermee overweg! Afbakbroodjes fritjes/snacks kip enz enz. Ook zeer handig voor mijn vrouw als ze s'avonds laat thuis komt.

Pluspunten

• Bedieningsgemak

Martin 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

werkt snel en bediend eenvoudig

Het werkt in grote lijnen zoals we verwacht hadden nadat wij het gezien hadden bij bekenden. Bediening is eenvoudig en heel snel op temperatuur . Daarna een zeer snelle afkoeling die wij als zeer prettig ervaren hebben

Antje 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden

Mooi apparaat, Mag gezien worden, veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk, makkelijk te reinigen, wel best prijzig, maar veel beter dan andere apparaten.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Makkelijk te gebruik

Pierre 06-12-2016 Product paar weken in bezit

gemakkelijke bediening

Je kunt met de philips avance airfryer xl alle produkten op een gemakkelijke manier berijden slechts 2 standen hoef je in te stellen dat is de temperatuur en de duur voor de rest gaat alles vanzelf! ben er heel blij mee.

Pluspunten

• bediening
  • snelheid

marleen 06-12-2016 Product paar weken in bezit

alles perfekt,werkt goed,prima

Het is fantastisch om zonder de vetten de producten op te kunnen eten.En het blijft in de keuken ook schoon zonder de vetluchten aan het plafond

Jan Heddema 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Snel en gemakkelijk

Makkelijk en perfect apparaat. Je hebt snel je eten klaar en kunt er van alles in klaar maken. Naast dat je er patat in kunt klaarmaken kun je er ook broodjes in afbakken en vis in klaarmaken.