Philips Avance Collection HD9247 - Reviews

Best Reviewed okt 2017 Philips Avance Collection HD9247
Best Reviewed oktober 2017
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 212 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alexandra Woters 28-08-2017

mooi uiterlijk,

Ik ben heel erg blij met de airfryer maar toch vind ik er best wat minpunten aanzitten na 4 maanden.

Pluspunten

• snel klaar
  • makkelijk in gebruik
  • eten smaakt lekkerder

Minpunten

• frituurmandje niet meer schoon te krijgen
  • vlekken in lekbak
  • spiraal is niet bedekt dus snel vies
  • extra spullen zeer duur
  • geen nieuwe mand of lekbak te bestellen

Swiebertje 31-12-2016

Geen gedoe met frituurvet. Echt een aanrader.

Bij de eerste snackbeurt was het echt even wennen. Er staan nog geen gegevens op de verpakking wat betreft het airfryen zoals bij frituren wel het geval is. Er zit wel een boekje bij met gegevens maar die kloppen niet helemaal. Maar na twee keer proberen waren de patatjes en snacks steeds lekkerder. Alleen al het feit dat er geen frituurvet nodig is is echt een groot pluspunt. Geen gespetter. Geen vet wisselen en wegbrengen. En het veel gezonder. Echt een aanrader. Alles smaakt hetzelfde als met frituren. alleen is het minder vet. Alleen bij de patat even twee of drie lepels olijfolie of andere olie. anders worden ze wat droog. Ik heb er ook spare-ribs in klaargemaakt en die waren heerlijk. Het duurt echter wel wat langer voordat alles klaar is in vergelijking met frituren. Ook is het schoonmaken een fluitje van een cent. het mandje en de bak er onder gewoon even afwassen. Even een doekje door de machine en dan wegzetten in de kast. Geen luchtjes en vettigheid meer. Wel neemt de fryer vooral in de hoogte behoorlijk wat ruimte in, want hij is best groot. Maar dat weegt absoluut niet op tegen de voordelen.

Pluspunten

• Geen frituurvet
  • Minder baklucht in huis
  • Makkelijk schoon te maken.
  • Gezonder dan frituren.

Minpunten

• Nog geen bereidingswijze op verpakkingen
  • Bereiden duurt wat langer
  • Neemt qua hoogte veel ruimte in.

Loes 12-12-2016

Airfryer xl

Geweldig product. Wordt dagelijks gebruikt. Kan hem niet meer missen! Heerlijke vetvrije frites en snacks en worstenbroodjes warmmaken en bakken.

Paul 05-01-2017

Gezond en lekker

Ik heb deze airfryers met de Kerst aan mijn kinderen kado gedaan. Ik had er zelf al één en ben erg te spreken over de smaak van de producten die er uit komen. Het stinkt ook niet zoals een frituurpan en dat het gezonder is dan frituren is ook een belangrijk punt.

Pluspunten

• gezonder dan frituren
  • weinig reuk

Minpunten

• redelijk aan het gewicht

Christa van Amstel 25-01-2017

Erg tevreden!

Broodjes afbakken: gaat super makkelijk, heeeel snel klaar!
Frietjes bakken: ook heerlijk, en is binnen 10 minuten klaar. Mandje is genoeg voor 3/4 man :)
Loempia's/bitterballen: blijven erg bleek, maar de smaak is wel erg goed :)

Pluspunten

• Snel
  • Zonder vet
  • Geen super sterke stank

Minpunten

• Je ruikt toch een beetje een gekke geur

Esther 09-01-2017

Grote inhoud

Ik vind de airfryer handig in gebruik en met schoonmaken.
vind het geweldig dat alles erin kan en 80 % minder vet is.
met de baktijden app erbij wordt koken wel heel erg makkelijk en gezond!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • eten is snel klaar
  • eten smaakt lekker
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet gevonden

Cilia 29-12-2016

Airfryer

Geweldig apparaat. meteen warm. Geen stank bij het bakken van de patat. Patat was knapperig. Gaan we zekere meer gebruiken

wesley 22-12-2016

grote pan

De Airfryer is een welkome aanvulling in de keuken. Persoonlijk vind ik hem niet geschikt voor patat, met een gezin van vier duurt het lang voor de patat klaar is en dan nog is de smaak niet zo lekker, geef mij maar patat uit de friteuse. Ik heb hem vooral gebruikt voor groente en vlees. Daarvoor vind ik het een ideaal apparaat. De Airfryer is een apparaat wat voor veel gerechten zoals gegrilde groente de oven vervangt. Zeker een must-have voor in de keuken.

De Airfryer kun je kopen in zwart of wit en twee verschillende uitvoeringen. Eentje van 220 euro en eentje iets goedkoper namelijk 200 euro. Het enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken is het bakblik. Bij de duurdere wel meegeleverd, bij de andere niet.

Michel 12-12-2016

Frietenpan Plugin&Play

Uit de doos, stekker in het stopcontact en friet bakken!
De smaak is prima. Geen vette, kleffe hap...

Duidelijk, helder display. Design is prachtig, Kortom een aanwinst in onze keuken.

Pluspunten

• Functionaliteit
  • Kwaliteit
  • Value for money

Minpunten

• Kan er geen bedenken

FW 08-11-2016

Handig

Tot nu toe alleen nog maar lekkere gerechten in kunnen maken. Blij met de aanschaf van de airfryer. Jammer dat de cashback zo'n rompslomp en gedoe is.

Marielle 05-11-2016

Airfryer

Heerlijke frietjes zonder olie/vet.
Makkelijk te bedienen en onderdelen kunnen in vaatwasser.
Na slechts 1x gebruikt te hebben al helemaal fan :-)

Tryout 09-11-2017

Snel, makkelijk en eenvoudige bediening

De airfryer heeft mijn verwachtingen overtroffen. Gerechten zijn eenvoudig en snel te bereiden. Bijna geen uitstoot van geurtjes. Ik verkies de airfryer over de oven.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • gerechten zijn snel klaar
  • weinig geur uitstoot
  • geen vet nodig

Annie32 05-11-2017

Mooi veelzijdig apparaat

Mooi apparaat qua vormgeving. Super makkelijk in gebruik, bediening en schoonmaken. Bij geleverd een bakplaat en een bakmandje. De geur die vrij komt bij bereiding is minimaal waardoor hij bij mij in de keuken staat. Je hoeft de airfryer niet voor te verwarmen, al zijn hier op het internet de meningen over verdeeld. Wel vervelend dat als je de spiraal niet goed schoonmaakt (of niet weet dat je dit moet doen) na of tijdens het bakken van bijvoorbeeld hamburgers er echt blauwe rook uit de airfryer komt.
De xl is groot genoeg voor een zak patat en dus 4 personen. Doordat je niet hoeft voor te verwarmen zoals een frituur is het gerecht snel klaar en kan je tijdens het eten de snack in de airfryer doen. Veel producten zijn al geschikt voor de airfryer, ook al te koop bij bijvoorbeeld de Liddle. Een zak voorgebakken broodjes en 4 eieren super makkelijk in 8 minuten op 160 graden klaar en gaar. Top!
Doordat je een extra pan eigenlijk hebt kom ik nu makkelijk uit op mijn gasfornuis. Ik bereid het vlees bijvoorbeeld in de airfryer en de aardappels, jus en groente op het fornuis. Dit scheelt ook in gasverbruik. Voor een borrelhapje bij spontaan bezoek heb je in een handomdraai de hapjes klaar.

Tryout 05-11-2017

Verwachtingen overtroffen

Geeft de Airfryer meerwaarde over mijn oven?
JA!
Het bakken gaat zo veel sneller, makkelijker en zonder omkijken.
Ik gebruik geen of heel weinig olie dus het is gezonder.
Ik was sceptisch maar de philips Airfryer heeft mij overtuigd. Ik raad dit product aan iedereen aan.

Smit 02-11-2017

Fantastisch

Ik ben zo blij met dit product!! Geen vet/olie gebruiken en toch zijn de friet en snacks superlekker. Gezonder alternatief dus
Verder heb ik er wat groente met vlees/vis in gedaan. Ook dit was geslaagd.
Het apparaat is erg makkelijk in gebruik. Let er wel op dat je hem niet onder een keukenkastje zet want die wordt warm en nat.
Ik hoefde de patat en snacks niet eens langer te bakken als de oven maar het resultaat was echt veel beter.
Daarnaast is ie nogal groot. Moest er echt een plek voor maken in de kast. Maar voor een gezin is het wel voldoende van formaat. Niet te groot niet te klein.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Vormgeving
  • Veel mogelijkheden
  • Naar wens in te stellen
  • Zeer eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Bovenkant wordt erg warm
  • Grootte
  • Niet patat en groente tegelijk te bereiden

Mamavanjoshua 01-11-2017

WAUW

Wauw! Wat ben ik verrast met de mogelijkheden van de airfryer. Het eerste dat ik erin maakte waren kwarkbollen. Eerst precies zoals de tijd wat in het recept stond voor de oven, daarna de tijd iets aangepast voor de airfryer en wat zijn ze weer lekker! Inmiddels ook al een omelet gemaakt voor op het werk en ook snacks warm (en knapperig!) gemaakt, waar we heerlijk van gesmuld hebben. Op naar nog meer uitproberen! Inmiddels ook al maaltijden (aardappels, groenten en een zoetzuur sausje bijvoorbeeld) gemaakt. Maar ook krokante kippedijfilet, broodjes en uiteraard ook frietjes en snacks. Ik was enorm verrast door de knapperigheid hiervan. En nu vind ik zelf frietjes ook weer lekker, omdat het niet gemaakt is in vet. Maar zelfs ook eitjes gekookt in deze mooie airfryer.

real_popov 31-10-2017

Geweldig apparaat

Wat meteen opvalt aan de airfryer xl is dat hij er erg luxe uit ziet. Een vrij groot apparaat, maar daar is de bakcapaciteit dan ook naar. Volgens de handleiding kun je ruim een 1200 gram in een keer bereiden. Dit is veel meer dan de gemiddelde airfryer. Het digitale display is erg duidelijk en makkelijk in de bediening. Klein minpuntje is dat het snoer van de airfryer wat kort is waardoor ik hem niet onder de afzuigkap kan plaatsen. Ik vind het zelf niet prettig als het hele huis ruikt naar het voedsel dat bereid wordt. Het opwarmen van het apparaat verloopt snel, maar wel wat lawaaiig. De eerste keer heb ik aardappelschijfjes gebakken in de airfryer. Opvallend is dat Philips voorschrijft olie te gebruiken op het te bakken product wat andere fabrikanten juist afraden. Zeker omdat je tussendoor de inhoud van het mandje een aantal keer op moet schudden waarbij je het mandje dus uit het apparaat moet halen, knoei je met de olie. Dit lekt door het mandje heen en spat in het rond als je schud met het mandje. Wat wel fijn is, is dat het mandje erg licht is en dat dit uitneembaar is terwijl de zogenaamde lekbak in het apparaat blijft zitten. Dit verhoogt het gebruiksgemak. De aardappelschijfjes bereid volgens de aanwijzingen in het bijgeleverde receptenboekje. Na afloop van de baktijd kwamen de aardappelschijfjes erg krokant, luchtig en soms bijna chips achtig uit het apparaat. Misschien zelfs iets te krokant. Wellicht dat ik in het vervolg de baktijd wat naar beneden aanpas om dit te voorkomen. Fijn apparaat, erg gebruiksvriendelijk en een fraai design.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Grote bakcapaciteit
  • Helder leesbaar display
  • Vaatwasbestendig

Minpunten

• Is wat lawaaiig
  • Snoer is wat kort

Carol 30-10-2017

Supergoed!

Supersnel! frietjes, gebakken groenten, kip van alles geprobeerd en werkt echt prima! Het beste is dat je echt minder olie nodig hebt. Zelfs broodjes binnen 5 minuten klaar en lekker bruin. Zeker een aanrader!

Annetk82 29-10-2017

Grote inhoud

Door de grote inhoud (1,2lt) kan er zeker 1 kg patat in. Zelfs een hele kip heeft hij geen moeite mee. Door de programma's is hij makkelijk in gebruik en het gerecht is snel klaar.
Ik ben zeker tevreden

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Grote inhoud

Annetk82 29-10-2017

Top airfryer

Ik kan niet meer zonder.de gerechten zijn heerlijk en super snel klaar. Zeer gebruikersvriendelijk en het design is mooi. Door de grote inhoud kan het hele gezin heerlijk genieten van de gerechten.