Philips Avance Collection HD9247 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Swiebertje 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Geen gedoe met frituurvet. Echt een aanrader.

Bij de eerste snackbeurt was het echt even wennen. Er staan nog geen gegevens op de verpakking wat betreft het airfryen zoals bij frituren wel het geval is. Er zit wel een boekje bij met gegevens maar die kloppen niet helemaal. Maar na twee keer proberen waren de patatjes en snacks steeds lekkerder. Alleen al het feit dat er geen frituurvet nodig is is echt een groot pluspunt. Geen gespetter. Geen vet wisselen en wegbrengen. En het veel gezonder. Echt een aanrader. Alles smaakt hetzelfde als met frituren. alleen is het minder vet. Alleen bij de patat even twee of drie lepels olijfolie of andere olie. anders worden ze wat droog. Ik heb er ook spare-ribs in klaargemaakt en die waren heerlijk. Het duurt echter wel wat langer voordat alles klaar is in vergelijking met frituren. Ook is het schoonmaken een fluitje van een cent. het mandje en de bak er onder gewoon even afwassen. Even een doekje door de machine en dan wegzetten in de kast. Geen luchtjes en vettigheid meer. Wel neemt de fryer vooral in de hoogte behoorlijk wat ruimte in, want hij is best groot. Maar dat weegt absoluut niet op tegen de voordelen.

Pluspunten

• Geen frituurvet
  • Minder baklucht in huis
  • Makkelijk schoon te maken.
  • Gezonder dan frituren.

Minpunten

• Nog geen bereidingswijze op verpakkingen
  • Bereiden duurt wat langer
  • Neemt qua hoogte veel ruimte in.

wesley 22-12-2016

grote pan

De Airfryer is een welkome aanvulling in de keuken. Persoonlijk vind ik hem niet geschikt voor patat, met een gezin van vier duurt het lang voor de patat klaar is en dan nog is de smaak niet zo lekker, geef mij maar patat uit de friteuse. Ik heb hem vooral gebruikt voor groente en vlees. Daarvoor vind ik het een ideaal apparaat. De Airfryer is een apparaat wat voor veel gerechten zoals gegrilde groente de oven vervangt. Zeker een must-have voor in de keuken.

De Airfryer kun je kopen in zwart of wit en twee verschillende uitvoeringen. Eentje van 220 euro en eentje iets goedkoper namelijk 200 euro. Het enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken is het bakblik. Bij de duurdere wel meegeleverd, bij de andere niet.

Loes 12-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Airfryer xl

Geweldig product. Wordt dagelijks gebruikt. Kan hem niet meer missen! Heerlijke vetvrije frites en snacks en worstenbroodjes warmmaken en bakken.

Michel 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Frietenpan Plugin&Play

Uit de doos, stekker in het stopcontact en friet bakken!
De smaak is prima. Geen vette, kleffe hap...

Duidelijk, helder display. Design is prachtig, Kortom een aanwinst in onze keuken.

Pluspunten

• Functionaliteit
  • Kwaliteit
  • Value for money

Minpunten

• Kan er geen bedenken

FW 08-11-2016

Handig

Tot nu toe alleen nog maar lekkere gerechten in kunnen maken. Blij met de aanschaf van de airfryer. Jammer dat de cashback zo'n rompslomp en gedoe is.

Marielle 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer

Heerlijke frietjes zonder olie/vet.
Makkelijk te bedienen en onderdelen kunnen in vaatwasser.
Na slechts 1x gebruikt te hebben al helemaal fan :-)

Gradus Bakker 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Deze airfryer is een geweldige aanwinst in de keuken

Geweldig product en zeer veelzijdig in gebruik , voor zowel vleesprodukten , aardappelprodukten, brood afbakken en vis gaat ook geweldig. echt een aanrader.

Louis 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Top frietjes

Onze eerste ervaringen met de AirFryer. Wat een topding. Gewoon gesneden aardappels erin, heel klein beetje olijfolie, aan zetten, en 20 min later zitten zelfs de kinderen te smullen van gezonde kost. Top!

Pluspunten

• Lade zit op rail
  • Bakken zonder frituurvet

Minpunten

• Kort snoer

Levi 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Ideaal voor elke keuken!

Aangeschaft omdat iedereen om me heen er een wilde hebben en ik moet zeggen, hij bevalt uitstekend! Niet alleen voor frietjes maar ook voor vlees en andere (hartige) hapjes.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Snel warm

W. Strik 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Apparaat funcioneert uitstekend

Ergonomisch steekt het apparaat zeer goed in elkaar; de bakresultaten zijn heel goed. De producten zijn knapperig. Het display geeft goede informatie, waardoor je steeds weet hoe de stand van zaken is.

Pluspunten

• Bakresultaten
  • Snel
  • kwaliteit display

Minpunten

• Neemt nogal wat ruimte in op het aanrecht

Truus Poulsen 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Reukvrij en minder vet in het voedsel

Ik vind dit product super fijn, niet alleen de geuren in huus verdwijnen maar je voedsel kun je ook op een andere manier bereiden. Ook zit er minder vet in door gebruik van de airfryer

Pluspunten

• Geen vet
  • Reukvrij
  • Makkelijk onderhoud

Minpunten

• Duurt lang

Niels 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Gezonde manier

Gezonde manier om ongezond te eten, zeker met kinderen in huis. Eten is echt minder vet en eten heeft daardoor ook meer zijn eigen smaak.

Esther 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote inhoud

Ik vind de airfryer handig in gebruik en met schoonmaken.
vind het geweldig dat alles erin kan en 80 % minder vet is.
met de baktijden app erbij wordt koken wel heel erg makkelijk en gezond!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • eten is snel klaar
  • eten smaakt lekker
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet gevonden

Marthe 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere snacks, makkelijk en snel

Mooi product. Eerste ervaringen zijn goed. We hebben wel snacks speciaal voor de Airfryer. De snacks zijn lekker en doen zeker niet onder voor de frituur.

Pascalle 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Airfryer: geweldige uitvinding

Handig in gebruik. Geen moeilijke toetscombinaties. Snel op temperatuur. Recepten overal te krijgen via internet of de handige app. Baktijden zijn richtlijnen. Gewoon uitproberen. Nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Handig
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

JohanP 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijk krokant.

Deze Airfryer is een fantastische vervanger voor een frituurpan. De producten zijn krokant, lekker en snel bereid.

Paul 05-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gezond en lekker

Ik heb deze airfryers met de Kerst aan mijn kinderen kado gedaan. Ik had er zelf al één en ben erg te spreken over de smaak van de producten die er uit komen. Het stinkt ook niet zoals een frituurpan en dat het gezonder is dan frituren is ook een belangrijk punt.

Pluspunten

• gezonder dan frituren
  • weinig reuk

Minpunten

• redelijk aan het gewicht

Willem 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Gebruikersgemak

De Philips Airfryer gekozen vanwege de uitgebreide mogelijkheden. Zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding en is al na zeer korte tijd een aanvulling in de keuken.

Pluspunten

• Gebruikersgemak

Gerrit 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote inhoud

Prima product. Geen vet meer nodig. Goed voor de gezondheid. Voor 1 persoon meer als genoeg. Komt geen geur vanaf.

Pluspunten

• minder vet

sonja 04-01-2017 Product paar weken in bezit

airfryer xl

makkelijk en snel gerechten bereiden . veel sneller als in de oven . makkelijk schoon te maken. geen geurtjes

Pluspunten

• geen geurtjes
  • snel