Philips Viva Collection HD9621 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9621 op Kieskeurig.nl.

V. Eijk 04-06-2020

Philips airfryer xxl

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Erg tevreden met de airfryer. Er kan veel in de mand en gebruik ik de airfryer sneller dan de oven en makkelijker schoon te maken.

Airfryer2019 22-01-2020

Niet makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

De instelling van graden is zonder bijlichten met telefoon niet af te lezen.
De tijdklok is niet precies.
Ik zou voor een digitale versie gaan als ik zou mogen ruilen zou ik dat meteen doen.

margonda 17-10-2019

lekkere friet

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

losse roosterbodem is onhandig .is wel makkelijk bij schoonmaken ,maar tijdens gebruik ,is dan heet , als je friet er uit gehaald hebt weer moeilijk in te leggen

snoer is te kort voor ons aanrecht, ik moet altijd verlengsnoer gebruiken . is heeel onhandig .

effe uitzetten om inhoud los te schudden is lastig je moet tijdklok dan weer helemaal terugdraaien en opnieuw instellen .

Lucienne 30-09-2019

Beste aankoop ooit

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Ik stop alles in de air fryer: broccoli 8 minuten, groene asperges 5 minuten, bloemkool. Maar het aller lekkerste is varkensvlees met een vetrandje zoals kassler of buikspek.

JENB 21-09-2018

Omschrijving symbolen

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Helaas kan ik nergens in de omschrijving(en) van Philips vinden wat de betekenissen zijn van de 6 symbolen boven op de Airfryer ter hoogte van het temperatuur instel wieltje zichtbaar zijn.

Alitjeuh 26-07-2018

Zeer aangenaam product om mee te werken!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Heb de airfryer nu al enkele weken en heb deze meermaals gebruikt voor verscheidene dingen in klaar te maken! Altijd zeer goed gelukt! Het is een vlot aangename ervaring! Het toestel is ook eenvoudig om te reinigen! Niet veel geurhinder , in vergelijking met een oven heeft het toestel niet veel warmte af dus ideaal in zomerse temperaturen! Een aangenaam vervang toestel voor de oven! Ik mis ook de friteuse totaal niet! Het oogt ook heel mooi .. dus conclusie! Top toestel een echte aanrader!!

Jaantje 25-07-2018

Fijn apparaat

Heerlijke friet , snack , kippepoten , broodjes
1 nadeel het snoer is aan de korte kant
Bij vorige airfryer was deze langer

Corbotje 12-07-2018

Geen twijfels meer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Een heel belangrijk voordeel vind ik de energie besparing ten opzichte van een traditionele oven.Diverse producten bereid en tot volle tevredenheid.

Jacqueline663 01-07-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Veel mensen in mijn omgeving hebben een Airfryer en zijn daar enthousiast over. Ik had mijn twijfels maar ben toch overstag gegaan. Afgelopen week meerdere gerechten in de Airfryer gemaakt en ik ben om.
Het eten is smakelijk en eenvoudig te bereiden.

franst47 17-06-2018

werkt goed

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

bodem rooster is onhandig, gaat makkelijk los

electra snoer is veel te kort . ik moet verlengsnoer gebruiken . niet iedereen heeft overal stopcontacten in keuken . dit is mi verkeerde zuinigheid van ontwerper .

Vinqy 28-05-2018

Een schot in de roos: gebruiksvriendelijk, lekker krokant!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Lang gewikt en gewogen, maar toch overstag gegaan. En....ik moet zeggen een schot in de roos! Het eten is snel kaar, geen vervelende luchtjes (de afzuigkap kan het beetje makkelijk aan), knapperige frietjes, ook de kroketjes krokant, kortom een aanwinst in de keuken. Weg vet, weg walm, welkom fryer met knapperige friet!!

aegier 16-02-2018

zeer goed

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Ik heb deze nu 14 dagen in mijn bezit daar mijn eerste airfryer steeds een foutmelding aangaf bij het opstarten Geen Philips .Kreeg ik deze aangeboden heb er totaal geen spijt van.

KVG45 20-01-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Had er eerst geen goed gevoel bij het bereiden van de producten
Maar is 100% mee gevallen mijn frituurpan kan bij de afval.
Geen miskoop geweest van de aankoop van de airfryer

Sigrid83 14-06-2017

Handig in gebruik, duurt wat lang

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Ik ben zeer tevreden over de airfryer, snel voorverwarmd en alles komt er zo lekker uit. :) alleen is de bereidingstijd lang en met een gezin van 4 is het moeilijk om frietjes te maken omdat we dan te lang op het volgende baksel moeten wachten.

Lique 13-06-2017

Wat een heerlijk apparaat!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Wat is dit een heerlijke aanvulling op ons kookhuishouden! Met een gezin die graag experimenteert meteen aan de gang gegaan en al de heerlijkste dingen gemaakt. Van de snelle hap tot brood. Hij is hier niet meer weg te denken!

JvanH 12-06-2017

Super !

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Ik was enigzins sceptisch, zag slappe frikadellen en kleurloze kroketten voor me. Maar niets is minder waar. Het smaakt ons allemaal prima!. Krokante frietjes, en ook Krokante bitterballen, kroketten en kaassoufles. Ook de frikadellen zijn niet slap en kleurloos. Het voordeel is dat je huis niet ruikt naar frituur! Ook geen gedoe met mandjes en vet en vet spetters! Het apparaat is zo klaar voor gebruik, alles in het mandje even wachten en ping!!! Je kunt genoeg frietjes kwijt in het mandje voor het gezin dat is heel fijn. Op een verjaardag ook heel makkelijk de bitterballen opwarmen zonder dat je steeds naar de schuur moet en de rest vd avond naar frituur stinkt. Behalve voor frituur hapjes , heb ik er ook heerlijk mager vlees mee gemaakt, geweldig! Ik ben er heel tevreden over!

sharond 12-06-2017

super

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Wat een superding ! Je kan er veel in klaarmaken, groenten, aardappelen, frietjes .. Daarvoor gebruiken wij het toestel het vaakst en werkt heel goed

Kabes 11-06-2017

Onmisbaar

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Ik ben zeer tevreden over de Philips Airfryer. Hij ziet er niet alleen stijlvol uit, maar zorgt ook voor heerlijk eten!

Het apparaat is gemakkelijk te gebruiken, laat geen vieze geurtjes achter en naar mijn mening veel gezonder dan mijn frituurpan.

Het apparaat is veelzijdig in gebruik. Let bij diepvriesproducten erop dat ze ook geschikt zijn voor de airfryer. Daarnaast zijn er veel lekkere recepten op internet te vinden!

De airfryer is onmisbaar geworden in onze keuken (en de frituurpan is inmiddels de deur uit)!

Lschelli 11-06-2017

Beste housewarming present EVER!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Zeer tevreden over de Airfyer, en niet alleen omdat die er zo fraai uitziet! Op een gezonde manier lekkere frietjes, snacks en groenten maken, dit had ik nooit verwacht. Een handleiding had handig geweest, maar met wat zoeken vind je online veel recepten (incl. tutorials van Callum Hann van Masterchef Australia). Het is duidelijk dat lekker koken ook gezond kan!

Castelijntje 11-06-2017

Positief verrast door de Airfryer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9621

Ik stond altijd heel sceptisch tegenover de Airfryer. Ondertussen ben ik positief verrast door de Airfryer. De volgende gerechten heb ik gemaakt: frietjes met snacks, KFC kip en aardappeltjes.
De gerechten zijn minder vet, maar toch heel lekker. En het grootste voordeel......geen stank meer in huis na het bakken van frietjes en snacks.