Magimix 11598 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zilver, zwart

G. de Rooij 18-04-2012 Product half jaar in bezit

Geweldige friteuse!!! Goed afgewerkt, zonder verborgen scherpe randjes. Prima schoon te houden. En werkt uitstekend. 't Apparaat is snel op temperatuur en belangrijker: het houdt de temperatuur van de olie tijdens het frituren ook op de juiste hoogte. Ik gebruik ḿ vooral voor het bakken van zelfgemaakte kroketten. Deze frituren het mooist op 170 tot 175 graden. Dit is prima instelbaar bij de Magimix Pro 350F.
Kortom: niet goedkope maar erg goede friteuse die kwalitatief en in gebruik ver boven de Chinese meuk van de Blokker, Marskramer e.d. uitsteekt!

Ronald_1961 10-12-2011 Product paar dagen in bezit

Ongeveer 6 maanden in bezit.
Hiervoor een princess gehad welke een regelrechte ramp was, iedere keer als ik de mantel schoonmaakte zat ik onder de krassen en sneetjes vanwege de slechte afwerking, de mantel was aan de onderkant messcherp! Kreeg voor mijn verjaardag deze pan van Magimix, niet goedkoop maar super in gebruik.Met het deksel op de pan frituren en toch heel krokante frites. Je stopt bij opbergen het snoer onderin een vakje in het bedieningsdeel. Wel even opletten als je de timer niet aanzet warmt hij niet op! Daarom slaat hij gewoon af als jezelf of je tieners vergeten het aperaat uit te zetten. Wel zo'n veilig gevoel.

dericel 01-07-2011 Product jaar of meer in bezit

3,8
de friteuse wordt niet heet genoeg. kroepoek bakken is bijna onmogelijk, frites zijn vet. ik ben helaas de factuur kwijt voor garantie. niet kopen dus.

ed 70 30-11-2009 Product paar dagen in bezit

al verschillende merken friteuse gehad en de meeste zijn chinese rommelprodukten .
het merk maakt niet uit ,kijk op het typeplaatje en als er op staat made in china dan weet je het wel .
nu een magimix gekocht ,wat een kwaliteit!!! alles wat je vast pakt is goed en degelijk gemaakt .en hij bakt met zijn 2400 watt als de beste ,snel en heet .de friet is nog nooit zo droog en krokant geweest .het enige nadeel is de prijs ,maar dan heb je ook wat .ben 100% tevreden ,fijn pan .