Tomado TM-5534 dubbele friteuse - Reviews

2000 watt
Regelbare thermostaat
Kleuren
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Tomado TM-5534 dubbele friteuse op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Jw 15-12-2018

Te klein, miskoop

Geschreven voor: Tomado TM-5534 dubbele friteuse

Niet kopen!!! Ik schijf eigenlijk nooit een review, na het zoveelste dramatische gebruik van deze pan wil ik het toch ergens kwijt.
Handgrepen van de kleine mandjes schieten continu los waardoor de inhoud in de frituurpan valt. De mandjes zijn ook te klein voor frikandellen.

Pluspunten

• Hij frituurt

Minpunten

• Grote van de mandjes
  • Handgrepen

Herman C 06-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Te goedkoop willen doen....

Geschreven voor: Tomado TM-5534 dubbele friteuse

Nooit meer een dergelijke pan. Lijkt mooi hoor, 1 hele zak patat in 1x bakken maar.... wanneer je de olie vult tot het max streepje drijven de frieten door de hele pan omdat het mandje VEEL te laag is. Zelfs na 6x bakken kan ik nog met een schuimspaan naar mn frietjes vissen. Afwerking / passing van de diverse onderdelen laat ook te wensen over, al met al een product wat te goedkoop gefabriceerd is.
Volgende keer (waarschijnlijk VER voor het einde van de levensduur van deze pan) toch maar weer een Tefal!