Inventum GF535

9,8 (1)

6,3

co1l 26-11-2014 Product maand in bezit

4,5
Sinds een maand in bezit en we zijn absoluut niet tevreden. Tijdens het opwarmen lieten we het deksel op de pan met als gevolg dat de olie een zeer vieze kunststofsmaak krijgt en die in het eten trekt. Echt smerig. Waarschijnlijk van het kunststofdeksel die op de pan ligt. Het is vreemd dat je dat deksel ook tijdens het opwarmen al van de pan moet halen.

Annie Kuiper 24-06-2012 Product kwartaal in bezit

De inventum GF 535 gebruik ik wekelijks en doordat het vermogen 3000 watt is bak je alles snel mooi krokant en bruin. Als je je aan het max. van de frituurolie houd en tevens alles kalm in de olie laat zakken spat er helemaal niets. Naderhand haal je hem heel makkelijk uit elkaar en kun je alles afwassen (machine/hand). Deze pan heb ik nu 4 maand in bezit en hij is als je hem ziet nog helemaal nieuw!

JeroenV72 06-01-2012 Product half jaar in bezit

3,8
Niet deugdelijke friteuse doordat de deksel van kunsstof is (stofdeksel) en niet op de friteuse kan tijdens gebruik. Veel last van gespetter. Daarnaast al 2 keer de handgreep gesmolten omdat die naar binnen inklapt en bij even vergeten helemaal smelt in het opwarmen van het vet. Erg gevaarlijk als je even vergeet het mandje uit te klappen. Vreemd dat Inventum nog dergelijk apparatuur verkoopt. Men lost de verbrande handgreepjes wel netjes op door kostenloos een nieuwe toe te sturen. Blijkbaar ziet men toch zelf wel in dat het niet praktisch ontworpen is! Kwaliteit van het frituren is prima.

Lucrezia 30-12-2011 Product paar weken in bezit

Degelijke friteuse voor een mooie prijs. Pan is mooi van formaat (hoog en klein). Vet wordt door het hoge wattage lekker snel warm en het eten komt er goed uit.
Buitenkant wordt niet heet, kan er gewoon je handen tegenaan houden. Deksel wordt wat warmer maar nog steeds met de blote handen aan te pakken, zeker door de verhoging kan je de deksel zonder problemen optillen. Pan blijft opzich wel wat lang aan de warme kant. Groot voordeel is ook dat alles in de vaatwasser kan (en uit alles kan uit elkaar)
Zelf vind ik het onbegrijpelijk dat je de pan aanzet met het handvat erin.

roel2203 04-01-2011 Product paar dagen in bezit

Friteuse die er door zijn metal-look duurder uitziet dan-ie is.
Bij ingebruikneming komt-ie wat gammel over, maar op zich is hij goed te hanteren. De buitenkant wordt wel heet, ook daarin zie je de lage aanschafprijs terug.
De olie is erg snel op temperatuur, de frietjes zijn snel klaar en heerlijk knapperig.
Al met al een goede friteuse.

janv64 04-09-2010 Product paar weken in bezit

Deze frituurpan bevalt prima. Het vet wordt snel heet door zijn 3000 watt. Het lijkt mee heel normaal dat je eerst het handvat uitklapt voordat je hem aanzet. De gebakken frietjes zijn heerlijk knapperig. Ik ben helemaal te vreden

Inventum 27-06-2010 Product paar dagen in bezit

Mooie friteuse.
Alleen eentje met een nogal knullige ontwerpfout die blijkt zodra je de pan aan zet met de handgreep van het mandje nog niet uitgeklapt.
De voorzijde (en de rest) van de plastic greep smelt namelijk.
Wie verzint zoiets !
In de handleiding wordt hiervoor wel gewaarschuwd, maar een iets andere constructie zou de friteuse handiger bruikbaar hebben gemaakt.
Sommige mensen vergeten de greep uit te klappen en veel mensen lezen de gebruiksaanwijzing helemaal niet.
Het lijkt me dat INVENTUM toch lang genoeg keukenapparatuur maakt om een fatsoenlijke greep aan een fritesmandje te bedenken en zich niet te verschuilen achter de handleiding.
Ik hoef geen Inventum meer...