Philips Viva Collection HD9229/20 - Reviews

Laagste prijzen
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

milli75 04-02-2015 Product maand in bezit

Makkelijk, maar qua grote toch een sta in de weg in het keukenkastje.
Ik heb er aardappeltjes en snacks in gemaakt, maar mijn vriendin weet veel meer mogelijkheden.
Hij is echt supermakkelijk.
Hoe lang die meegaat? dat kunnen we nu nog niet zeggen.

OlgaDolsa 31-01-2015 Product maand in bezit

Erg makkelijk en snel in gebruik te nemen.
Enkel weet ik niet of ik de timer terug mag draaien.

In gebruiksaanwijzing ook aangeven, hoe schoon te maken na enige tijd van gebruik, voornamelijk de olie & vocht onderin..

MathieuLoof 24-01-2015 Product maand in bezit

Zelf kan ik slecht tegen vet, vooral bij friet. Hierbij heb je dus praktisch geen vet! Ideaal!
Zelfs frikandellen voor in de oven zijn lekker en goed gebakken. Voor de rest hebben we nog niet zoveel geprobeerd maar de dingen die we gedaan hebben is ons uitstekend bevallen.

Jeroen Trabos 14-01-2015 Product paar weken in bezit

Vind de airfryer echt een topding. Geen last meer van vetten etc etc alleen jammet dat lang duurt maar dat wisten we al.

Feiko49 14-01-2015 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, gemakkelijk in gebruik en we eten hierdoor gezonder. Top dus! Een prima aankoop voor een redelijke prijs

regina05789 04-01-2015 Product paar dagen in bezit

De Airfryer neemt weinig ruimte in beslag. Zeer gebruiksvriendelijk. Makkelijk schoon te maken. Bij gebruik komt er wel wat warmte van af, maar je hebt in ieder geval geen frituur geur in huis.

Supermamx4 01-01-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Tot nu toe ging alleen het vlees perfekt. De rest is nog zoeken hoe en wat maar denk er wel veel mee te gaan werken. Vlees blijft heerlijk mals.

Noortje14 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

De airfryer is geweldig vooral om vetvrije frietjes mee te maken en andere aardappelvarianten. Die vieze friet pan kan meteen de deur uit. Fijn dat er een receptenboekje bijzit om ander dingen te proberen.
Ik heb hem nog maar een paar dagen, maar gaat zeker veel gebruikt worden in de toekomst!

Fam-Bos 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

Gelijk geprobeerd 750 gram patat, hier heeft een frituurpan al moeite mee. Het duurde wat langer maar dat had ik al gelezen, maar de patat was heerlijk.
Frikandel en bitterballen geprobeerd, hier moet je wel even op de tijd letten. Binnenkort meer proberen wij zijn dik tevreden.

M Zoutenbier 26-12-2014 Product paar dagen in bezit

Vormgeving is wat saai maar daar heb ik 'm niet voor aangeschaft. Het ging me vooral om het kunnen bakken van frietjes en dat gaat prima, ze kwamen er idd lekker knapperig uit. Dankzij een bijgesloten boekje met mogelijkheden tot het bereiden van andere gerechten zal ie waarschijnlijk niet alleen voor frietjes worden gebruikt.

Lekker2015 26-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie vorminggeving maar vooral lekkere resultaten. Chapeau!!!
Frietjes mat kroketten in airfryer gemaakt. Heerlijk gesmuld.
Ga nu aan de slag met andere recepten uit het bijgevoegde boekje.

brant116 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Positief: Eten bereid smaakt echt zoals het zou moeten smaken (Geen achtergebleven smaken uit frituur olie).

Negatief: Het is een beetje een groot apparaat en ik vind het stekker opslag deel leuk bedacht maar niet optimaal.

Jos Dieker 24-12-2014 Product paar weken in bezit

Ten opzichte van de andere producten in deze markt is dit een goede aanvulling. Het product levert heerlijke patat.

kitchenfryer 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

1 x gebruikt, tot nu toe tevreden, zien of dat de komende periode, zeker rond de feestdagen zo blijft.

wi daemen 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

we hebben vandaag voor het eerst frietjes gebakken en ze waren heerllijk. blij met dit product. hij is wel lawaaierig maar er hing geen frietlucht in de keuken.

Jouke211 21-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat. Geen frituurvet meer nodig. Veel makkelijker schoonmaken dan friteuse. Een aanrader. Zou uitsluitend met digitale display geleverd moeten worden.

monique-r 19-12-2014 Product paar dagen in bezit

Het lijk mij tot nu toe wel een fijne frituurpan vooral omdat je minder vet hoef te gebruiken en op een verantwoordelijke manier kroketten en friet en andere dingen kan bakken cake en taarten.

Mr.W.Dierdorp 18-12-2014 Product paar dagen in bezit

De pan ziet er mooi uit. heb hem pas, maar er zijn denk ik veel mogelijkheden. De patat was heerlijk. Gemakkelijk in gebruik en absoluut geen vieze luchtjes.Verwacht en vertrouw er op dat het apparaat lang meegaat

1985ellen 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Moet wel wennen aan het apparaat , niet helemaal duidelijk wanneer de frieten goed zijn, het zal wel wennen

Marion Baerts 14-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ziet er goed uit, en het wattage van 1400 watt is ook mooi voor de camping. Zullen hem met veel plezier gebruiken