Philips Viva Collection HD9230 - Reviews

Best Reviewed jan 2016 Philips Viva Collection HD9230
Best Reviewed januari 2016
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 588 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ilja 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste snacks zijn meteen goed gelukt!

Is even groot als een normale friteuse. Qua geluid ook maar veel minder stoom en frituurlucht.

Er zit ook een handig boekje bij met verschillende gerechten waarvan ik er zeker een aantal van ga proberen.

De bediening van het apparaat is super eenvoudig. Je hoeft enkel maar de temperatuur in te stellen en na 3 minuten kan het eten in het mandje. Het piepje dat het eten klaar is is ook hard genoeg.

Kortom ik ben er blij mee en zal de snackbar in het vervolg links laten liggen.

Pluspunten

• gebruiksgemak

Kympie 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer gemak en tijdswinst

Eindelijk voor een beetje friet niet meer de frituurpan of de oven gebruiken. Door het voorverwarmen kost het heel veel energie. Tevens ideaal om even een vacuüm voorverpakt broodje er in af te bakken. Super voor erbij

Marijn 06-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik vind de Airfryer een toevoeging in de keuken. Omdat maaltijden met groot gebruiksgemak te bereiden zijn, frietjes uit het vet zijn lekker maar niet heel gezond, met de Airfryer zijn ze minstens zo lekker en veel gezonder.
Het apparaat laat zich eenvoudig bedienen en reinigen. Je hoort het apparaat werken doordat er een ventilator in zit. Maar meer dat kan ik niets negatiefs over het apparaat zeggen.

Nu ik hem heb en er al een aantal maal lekker frietjes en andere gerechten in gemaakt hebt, vraag ik mij af waarom ik zo lang gewacht heb om hem aan te schaffen. Waarschijnlijk omdat ik omdat ik mij op internet door negatieve recensies heb laten beïnvloeden. (zoals: de baktijden kloppen niet in het boekje, je hoort de ventilator, het mantje is lastig schoon te maken enz) Nou mensen, hier mijn mening, ben je niet tevreden ga dan niet liggen zeuren op internet en zet dan snel je traditionele frietpan op het aanrecht. En zeur dan niet weer over vetspetters in de keuken en bakstank in je hele huis, en neem er een uurtje of wat tijd voor om hem eens de zoveel weken te schoon te maken.

Ik zal dit apparaat regelmatig gebruiken en ben aangenaam verrast door deze ontwikkeling op het gebied van keukenmachines.

eve1ien 09-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijn voor dagelijks gebruik!

Wij hebben de Airfryer voor vanalles uitgeprobeerd.
Goed gelukt: aardappeltjes, ovenfriet, calamarisringen, tempuragarnalen, gegrilde groenten, cake, tosti's, snacks zoals kipcorn en frikadel.

Nog niet tevreden over: frituurfriet, bitterballen, loempia's. Die blijven bleek en zijn droog.

Al met al zijn we erg tevreden. Hij staat standaard op het aanrecht. Ik vind het wel een groot apparaat voor de kleine inhoud. Wanneer ik 'm nogmaals moest aanschaffen zou ik voor de XL gaan (met 2 volwassenen en 2 kinderen)

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Gezon

Minpunten

• Inhoud is vrij klein
  • Niet alles wordt lekker

Aerts 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Nog niet veel gebruikt maar super blij mee.

Hele mooie vorm, makkelijk te verplaatsen en op te ruimen. Genoeg bereidingsruimte en een handig rekje voor vlees etc.
Ook het digitale scherm aan de buitenzijde is heel handig.

Frank 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet gebruikt dus geen oordeel te geven over kwaliteit of duurzaamheid.fijne kerstdagen ! 😆
Wat moet ik verder nog schrijven weer is te warm voor kerst en minder gezellig zo zonder sneeuw.

CH v Hamersveld 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Erg eenvoudig te bedienen en een goede
frituurresultaten
ik ben er heel erg tevreden over
Makkelijk schoon te houden

Pluspunten

• krokante friet
  • Lekkere borrelhapjes

Minpunten

Wim 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

Ik heb er nog niet veel in bereid, maar tot nu bevalt het uitstekend. De voorspelde blauwe rookwolken bleven uit, de eerste keren ruik je uiteraard een beetje brandlucht, zoals te verwachten. Maar dat verdwijnt vanzelf.

Pluspunten

• Zeer snel op temperatuur
  • weinig vet/olie nodig

fynnsmom 07-10-2016 Product paar weken in bezit

Maakt mijn oven compleet overbodig!

Frietjes maar ook aardappelen, cake, pizza en wat je maar bedenken kan ik maak het in de airfryer. Ipv een half uur de oven voor te verwarmen ( en laten we de schoonmaak daarvan maar niet noemen) gaat alles in de fryer, sneller klaar, even lekker en sneller schoon. Ik vind het apparaat zeer mooi dus laat het gewoon op mijn aanrecht staan. Dagelijks wordt hij gebruikt om ons avondeten te bereiden, te bakken en de broodjes voor het ontbijt lekker te warmen. Bij ons dus nooit meer zonder!

Pluspunten

• Snel klaar met eten bereiden
  • Snel en makkelijk schoon te houden
  • Zeer diverse mogelijkheden
  • Mooie vormgeving

Darcel 28-06-2016 Product maand in bezit

Airfryer voor meer dan alleen frituren

Wij gebruiken de airfryer niet alleen voor het bakken van patatjes en snacks, maar ook voor het bakken van aardappels, vlees en gebak. De airfryer neemt niet meer ruimte in dan een frituurpan en kan veel meer dan de frituurpan. Daarnaast ook geen vieze geurtjes meer in huis. Helemaal top!

Daisy 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super blij met dit top apparaat

Helemaal blij met dit super apparaat waar heel veel mogelijkheden in ziten met alle uitbreidingen en het heerlijke eten wat je er in kan maken echt een aanrader voor mensen die niet meer die vies frituurpan wil met vet

Am 25-05-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk en handig!

Een heel fijn apparaat in de omgang, vooral de digitale display is echt een handige tool. Zeker een toegevoegde waarde.
Het is een erg veelzijdig apparaat, en het werkt super! Frietjes worden knapperig en ook snacks zijn niet te onderscheiden van de "ouderwetse" frituur pan. Maar toch een stukkie gezonder dan het dopen in vet!
Ik heb mij erg verbaasd over de grillfunctie, ik wist niet eens dat die erop zat! Maar ook die werkt prima!

Arie 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch werken met de airfryer

Nog slechts een paar dagen in huis .al 2 keer gebruikt .heerlijk te werken zonder die nare fritesdampen ,en het resultaat smaakt fantastisch

Rima 26-04-2016 Product half jaar in bezit

Beste aankoop ooit

Heel erg tevreden over de airfryer. Gebruik hem buiten de snacks ook als mini over om kaasbroodjes even snel op te warmen. Frietjes smaken ook nog goed in de airfrayer. Kipkluifjes zijn super lekker. Ook een voor mijn moeder gehaald en die is er nog blijer mee dan ik. Heb alleen spijt dat ik de kleinere variant heb gekocht.

P Bogers 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goed, handig

enkele malen gebruikt voor friet en kroketten, zelfs samen tegelijk knapperig en lekker warm. wel wennen in het begin maar geen last meer van de vette hap op mijn maag :)

Ria 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

top Air fryer

mooi apparaat ,handig in gebruik en makkelijk schoonmaken.
Het is mijn 2e air fryer ,nu met grill plaat gekocht.

Wil 17-02-2016 Product maand in bezit

Ik ben heel blij met mijn airfryer. Hij werkt makkelijk, de snacks komen er heerlijk krokant uit en ook voor vlees en andere gerechten is hij heel goed in gebruik.

Erna 11-02-2016 Product paar weken in bezit

De airfryer heb ik online besteld, en niet eerder echt gezien, ziet er mooi uit, maar ik vind hem wel groot van buiten, en toch klein van binnen, echt alleen voor 2 personen bruikbaar. Digitaal temperatuur en tijd instellen is heel makkelijk. Maar tussendoor bijv. vis toevoegen op het bovenrooster gaat superongemakkelijk, ook de vis er dan weer uithalen is lastig. Ik heb een aantal keren eerst aardappelen in de fryer gedaan, en na het omschudden zalm toegevoegd, het resultaat is geweldig, smaakt echt heerlijk, maar het omschudden gaat ook heel ongemakkelijk.
Kan niets zeggen over de duurzaamheid, maar geen reden om aan te nemen dat het apparaat niet heel lang meekan.

Ingrid 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, een aanbeveling! Verkort de kooktijd, volledig vet vrij. Geen geur en reuk. Makkelijk schoon te maken. Veel recepten voorradig op internet. Makkelijk op te bergen.

Vincent Verschuren 11-01-2016 Product paar weken in bezit

De airfryer is sneller op temperatuur dan een oven, dus dat is al een voordeel. Verder is het niet nodig om zoiets als een hamburger of snitzel om te draaien.
Wat ik verder geprobeerd heb zijn dunne en dikkere frieten, waarbij de dunnere wel duidelijk krokanter waren, de zogenaamde krulfriet/twister fries, slavinken, krieltjes. En hij bleek ook zeer geschikt voor het opwarmen van oliebollen, ook die werden weer lekker krokant in enkele minuten.

Vandaag heb ik de Airfryer Android app geinstalleerd en naar de recepten gekeken. Nog geen geprobeerd maar er zitten mooie dingen tussen.