Philips Viva Collection HD9230/50 - Reviews

Best Reviewed januari 2016
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Irma 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Zou niet meer zonder willen!

Geweldig product. Maak er hele gerechten in klaar. Vlees blijft heerlijk mails en sappig. Patat en snacks klaarmaken zonder het gebruik van frituurvet maar net zo lekker. Let er wel op dat je patat en snacks neemt die geschikt zijn voor de airfryer. Zelfs brownies en cake heb ik erin gemaakt.

goede aankoop 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

airfryer

patat knapperig en dat zonder vet, dus geen luchtjes meer in huis en ook goed voor de lijn.
eenvoudige instructie van het produkt

Rima 26-04-2016 Product half jaar in bezit

Beste aankoop ooit

Heel erg tevreden over de airfryer. Gebruik hem buiten de snacks ook als mini over om kaasbroodjes even snel op te warmen. Frietjes smaken ook nog goed in de airfrayer. Kipkluifjes zijn super lekker. Ook een voor mijn moeder gehaald en die is er nog blijer mee dan ik. Heb alleen spijt dat ik de kleinere variant heb gekocht.

Coen 23-03-2016 Product paar weken in bezit

Top product

Een ideaal veelzijdig product wat makkelijk in gebruik is en het resultaat is verbluffend.
Meteen na de aankoop in gebruik genomen en ik was werkelijk verbaasd hoe eenvoudig, zonder toevoeging van vet. De onderbak en het rooster in de vaat en makkelijk schoon te maken. En heel belangrijk, geen baklucht in huis. Echt een topper, ben er heel blij mee.

Wil 17-02-2016 Product maand in bezit

Ik ben heel blij met mijn airfryer. Hij werkt makkelijk, de snacks komen er heerlijk krokant uit en ook voor vlees en andere gerechten is hij heel goed in gebruik.

Erna 11-02-2016 Product paar weken in bezit

De airfryer heb ik online besteld, en niet eerder echt gezien, ziet er mooi uit, maar ik vind hem wel groot van buiten, en toch klein van binnen, echt alleen voor 2 personen bruikbaar. Digitaal temperatuur en tijd instellen is heel makkelijk. Maar tussendoor bijv. vis toevoegen op het bovenrooster gaat superongemakkelijk, ook de vis er dan weer uithalen is lastig. Ik heb een aantal keren eerst aardappelen in de fryer gedaan, en na het omschudden zalm toegevoegd, het resultaat is geweldig, smaakt echt heerlijk, maar het omschudden gaat ook heel ongemakkelijk.
Kan niets zeggen over de duurzaamheid, maar geen reden om aan te nemen dat het apparaat niet heel lang meekan.

qwstnx 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Een paar weken in bezit en de patat en snacks die eruit komen smaken prima,enigste minpuntje is dat het apparaat nogal lawaaiig is

Rima 07-01-2016 Product maand in bezit

Erg tevreden over de airfryer. Bakt lekkere frietjes en chickenwings. Ook kaashapjes en frikandellen en ovenbitterballen smaken erg goed. Airfryer is vrij snel en daarom gebruik ik hem ook vaak als mini oven om eten op te warmen.

lieuwe gerkes 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

ik gebruik het apparaat pas enkele dagen en is goed te gebruiken zonder ingewikkelde instellingen en het voedsel is lekker als het gereed is

TAWA 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Meteen na de aankoop in gebruik genomen en ik was werkelijk verbaasd hoe eenvoudig, zonder toevoeging van vet en in een korte tijd de frites knapperig waren, de drumsticks gaar met een krokante buitenkant waren. De onderbak en het rooster in de vaat en makkelijk schoon te maken. En heel belangrijk, geen baklucht in huis. Echt een topper, ben er heel blij mee.

Marja 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

heb hem kort maar nu al tevreden
ben er super blij mee en alles komt er krokant uit
raad het bij iedereen aan

Zuiddijker 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik, goede en makkelijke manier om gezonder te eten. Is snel op temperatuur en ik ontdek iedere dag nieuwe mogelijkheden.

Anoniempje 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Net binnen en gelijk de heerlijkste patatjes gebakken! Receptenboekje biedt ook uitkomst, ga zeker daarmee aan de slag. Duurzaamheid zal in de toekomst moeten blijken, maar denk dat dat wel goed zit.

Pem van de Par 28-12-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb hem nu 3 weken in huis en heb er diverse snacks in gebakken. Producten op basis van aardappelpuree (zoals aardappelkroketjes) gaat super goed! Erg lekker en knapperig aan de buitenkant. Ook hebben we er keer frietjes in gebakken, gewone friet die je ook gebruikt voor de frituurpan dus geen speciale ovenfriet. Dat wordt ietsjes anders dan je gewend bent uit de frituurpan maar goed te doen. Zijn mooi goudbruin van kleur alleen iets minder knapperig. Er pas een hele zak van 750 gram in en is dus voor 2-3 personen voldoende. Kan me voorstellen dat voor meer personen lastiger wordt omdat het wel meer tijd nodigheeft dan de frituurpan. Wel is een stuk minder vet wat weer een voordeel is. De frikandellen gaan minder goed. Worden een beetje taai en de kroketten gaan wel goed, knapperig van buiten en goed van binnen maar blijven bleek van kleur. Ik ga de volgende keer toch de oven varianten proberen. Ik heb er ook verse krielaardappeltjes in schil (met een beetje olijfolie en kruiden) er in gepoft zonder eerst voor te koken, en laatste 8 minuten haricoverts (wel voorgekookt) met ontbijtspek er bij gedaan en daar was ik ook erg tevreden over. over de duurzaamheid kan ik weinng vertellen want ik heb hem net. De vormgeving is mooi. het stoort me niet als hij een paar dagen op de aanrecht blijft staan en hij is heel makkelijk schoon te maken. Gewoon in de vaatwasser. Afzuiger moet wel aan want het geeft toch wel een frituur lucht af. Kortom, de frituurpan mag het huis uit want de airfryer heeft meer voordelen en mogelijkheden. Als ik een keertje zin hebt in een goede frikandel en vette patat haal ik het wel een keertje bij de snackbar.

Arold van Duppen 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

De Airfryer voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. De frietjes zijn lekker knapperig en ook de snacks worden goed gebakken.

Frank 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet gebruikt dus geen oordeel te geven over kwaliteit of duurzaamheid.fijne kerstdagen ! 😆
Wat moet ik verder nog schrijven weer is te warm voor kerst en minder gezellig zo zonder sneeuw.

Frans van Oeveren 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Beperkingen t.o.v. frituren wegen niet op tegen het gebruiksgemak, uitblijven van frituurlucht en verminderde vet opname.

oldenmenger 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

veel schik van en goed schoon te maken en bakt snel en smaakt goed en komt er lekker bruin gebakken uit

Eric 16-12-2015 Product paar weken in bezit

Een hele verbetering t.o.v. een gewone friteuse ... geen baklucht meer in de keuken en de friet etc. komt er veel minder vet uit... Ook het schoonmaken is veel gemakkelijker. Top produkt (mag eigenlijk ook wel voor zoveel geld... )

Baukje 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

Bij het ruime aanbod was dit mijn favoriet door goede reviews, geschikte vormgeving en degelijke uitvoering. De eerste resultaten zijn v eelbelovend.