Siemens HR725220N wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HR725220N wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lara33 31-07-2011
Geschreven voor: Siemens HR725220N wit

heb deze fornuis 1 maand in bezit, en kan zeggen dat ik een goede aankoop heb gedaan. het fornuis is ruim en degelijk. heeft veel brand power, verder is het makkelijk schoon te houden, het vuil hecht zich niet aan de pandragers. al met al zeer tevredeb met dit fornuis.
over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen heb hem pas 1 maand.

MPL 22-07-2011
Geschreven voor: Siemens HR725220N wit

Deze oven is nu 2 dagen in mijn bezit. is erg gemakkelijk en degelijk te bedienen en is een prima formaat. grote brander (geen wokbrander ) dus de wokbrander was niet meer nodig. Verder gemakelijk schoonmaken gezien er weinig kleine hoekjes ed. zijn.
Daarbij opgetelt dat het een Energielabel A oven is dus lekker zuinig.
Hopelijk mag ik nog lang plezier hebben van dit fornuis!

samos205 28-05-2011
Geschreven voor: Siemens HR725220N wit

Een fantastische oven!Warmt enorm snel op, is oerdegelijk en en ruim. Is in het bezit van vonkontsteking. Meer dan voldoende ruimte voor grote pannen. Tot slot een prachtige doorzichtige deksel.
Het geheel maakt een zeer degelijke en mooi uitgevoerde indruk. Ik ben na drie maanden nog steeds dagelijks blij met dit fornuis.

Van Teunenbroek 24-10-2011

Sinds kort eveneens in het bezit van een Siemens fornuis, wel een iets ander model, maar ik neem aan dat de glazen afdekplaat hetzelfde zal zijn als die van de HR725220. Op die glasplaat zit een waarschuwingssticker in 24 talen, waarop staat vermeld dat de deksel pas mag worden gesloten als het kookgeddelte is afgekoeld. Dat lijkt me overigens logisch. Nu heb ik geprobeerd om deze sticker die de hele onderzijde van de glasplaat zo'n beetje bedekt af te krijgen, maar dat lukt mij niet. Het lijkt alsof de tekst in het glas is geetst. Weet iemand mij te vertellen of- en hoe deze sticker valt te verwijderen?
Bij voorbaat dank voor een eventuele reactie.