Bosch HLR390020 wit - Reviews

elektrisch
Aantal kookzones
Soort oven
elektrisch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HLR390020 wit op Kieskeurig.nl.

wim 10-07-2019

Mooi apparaat en van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Bosch HLR390020 wit

Mijn oude elektrisch fornuis was na 10 jaar versleten. Ik had gelezen dat inductie de nieuwe manier van koken was.
Ik moet toegeven dit apparaat heeft mijn stoutste dromen overtroffen. Wat een gemak en hoe fijn de temperatuurregeling. Kortom een gelukkige (huis)kok. Ja ik beveel dit produkt aan.

Pluspunten

• de temperatuur regeling
  • het gemak om alles in te stellen

Minpunten

• heb ik niet

jansys 27-06-2019

duurzaam koken

Geschreven voor: Bosch HLR390020 wit

Fornuis is uitermate geschikt om op een meer duurzame wijze te koken en braden. De 4 kookzones koelen, net als bij gas, af als je de temperatuur wijzigt. ook de opwarming gaat snel. Je bespaart zo op elektriciteit ten opzichte van elektrisch en kreamisch koken.
Dit fornuis werkt overzichtelijk en handig.

Pluspunten

• snelle opwarming en afkoeling
  • handig in gebruik
  • niet ingewikkelder dan nodig

Minpunten

• leesbaarheid van de tekens op de plaat

Nancy 12-07-2020

The sweet induction

Geschreven voor: Bosch HLR390020 wit

Fijn apparaat. Niet moeilijk in gebruik. Doet wat het moet doen. Makkelijk schoon te houden. Wat wil je nog meer? [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Burnet 30-06-2020

Vrijstaand inductie fornuis

Geschreven voor: Bosch HLR390020 wit

Mooi fornuis! Handig met de tip toetsen . Reageert snel . Waren snel gewend aan inductie koken na jarenlang keramisch koken . Hadden wel een paar nieuwe pannen nodig . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mehmet 20-05-2020

strong heat, but on the ring

Geschreven voor: Bosch HLR390020 wit

The power of induction energy has satisfied us. It is also a good method to have the heat setting touch method. however, our saucepans feel this power only on one ring. For example, while something is boiling in our big pans, we see a ring-shaped cooking ring. in fact, this causes an imbalance. Because one part of the pot boils very good, the other part boils less...
in addition the oven kooks on baking tray well. i think one tray is not enough :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]