Bosch HGD74W255N roestvrijstaal - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

ma0854 06-07-2016

Ga daar maar eens voorstaan!

Dit gasfornuis/oven van Bosch ziet er in de RVS look strak en duurzaam uit. Dankzij de wokbrander kunnen ook grotere pannen goed verwarmd worden. In het begin even moeten wennen aan het aansteken van het gas. Je moet namelijk de gasknop een paar tellen ingedrukt houden anders gaat de vlam weer uit.
Met dank aan de tips gegeven in de gebruiksaanwijzing weet ik nu wat ik in de heteluchtoven altijd fout deed.
Hopelijk lukken de appeltaarten nu wel.
Ben heel blij met deze aanwinst in mijn keuken.

Ramona 02-09-2016

Gasfornuis voor mensen met minder kracht in hun handen

De zoektocht was voor ons vrij lang en kieskeurig omdat ik vanwege mijn ziekte weinig kracht heb in mijn handen. Vele knoppen waren gewoon te zwaar om in te drukken en bij deze heb ik een totaal geen moeite mee. De oven is erg groot en heel erg mooi. Ook is het fornuis makkelijk schoon te houden. Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Grote draaiknoppen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Grote oven
  • Wokbrander werkt erg fijn

Flower28 09-04-2016

Erg mooi en luxe uitstraling

Veel mogelijkheden wat de oven betreft. Genoeg ruimte voor de pannen. Alle onderdelen van de oven kun je makkelijk losklikken, dus makkelijk reinigen. RVS is mooi, maar lastig schoon te maken. Je ziet alles!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Els IJzerman 04-04-2016

Gasfornuis

De gaspitten staan iets verder van de pan af, zodat voor het gevoel het langer duurt voordat e.e.a. gaat kooek, maar waarschijnlijk is het ook wennen. De gaspitten hebben wel meer capaciteit dan mijn vorige gasfornuis
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl