Inventum VFI6042WIT Wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VFI6042WIT Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*************@g******** 14-02-2023
Geschreven voor: Inventum VFI6042WIT Wit

Dit is mijn 2e maal ik heb nog steeds als ik alle pitten aan doet op de de hoogste stand er altijd 1 wegvalt , dus moet ik bekijken hoe hoog ik ze kan zetten dat ze allemaal aan blijven. Verder is het een goed apparaat

Bertus Meijer. 27-10-2022

Valt tegen.

Geschreven voor: Inventum VFI6042WIT Wit

Het is een mooi apparaat maar ik kan maar 3 van de 4 kookplaten gebruiken of ik moet laag instellen de winkel waar ik deze gekocht heeft zegt dat dit komt door de oven, maar ik gebruik niet de oven gelijk met 4 platen. Ik heb een nieuwe aansluiting laten maken met een aparte groepenkast.

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Lees revieuw

m*************@g******** 07-07-2022

Ziet er goed uit

Geschreven voor: Inventum VFI6042WIT Wit

Geen speciale reden waarom ik deze gekozen hebt. De prijs vond ik redelijk ik weet niet of het duurder of goedkoper dan een andere is. Hij voldoet goed ik dacht altijd dat inductie gelijk als je het uit doet koud is dat is dus niet zo.