Bosch HGV745257N roestvrijstaal - Reviews

Soort oven
elektrisch
Hoogte
85 cm

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Petra 28-09-2016 Product paar maanden in bezit

roestvrij staal gasfornuis met elc. oven type HGV745257N

In Juli Bosch gasfornuis gekocht .Gisteren sprong spontaan de binnen ruit in duizend stukjes.
Reactie van Bosch was :helaas daar heeft u geen garantie op. En mediamarkt daar had ik hem gekocht sloot zich daar bij aan!

Bosch, RVS fornuis 02-10-2016 Product paar maanden in bezit

Goed fornuis met extra mogelijkheden

Ik heb het fornuis nu een paar maanden en ik kan zeggen dat ik tevreden ben met de aankoop. De heerlijk ruime oven verwarmt snel op, vooral met de extra knop waarbij het nog sneller kan en die ik dan ook regelmatig gebruik. Het fornuis is strak van vormgeving en daardoor gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• oven heeft extra opwarmfunctie
  • solide pannendragers
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• spaarbrander is te heet voor slowfoodproducten.
  • Bakkruimels uit oven vallen in de lade eronder

8Nancy 16-06-2014

Dit fornuis is ontzettend goed, de oven doet het perfect, en volgens mij ook energie zuinig. De enige opmerking die ik wel wil maken is dat de branders zelfs in de laagste stand nog hard gaan. Met name voor het bakken en braden van vlees is het oppassen. Ik heb dit opgelost door na het aanbraden, het gas terugzet en een plaatje ertussen zet. Maar eigenlijk zou dit niet zo moeten zijn.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

mdg 13-04-2014

Prachtig fornuis, maar...

Een mooi fornuis met een ruime oven met veel mogelijkheden. Minpuntje is dat de 4 fornuisbranders op de laagste stand nog veel te heet branden. Zelfs de kleinste brander verhit nog te sterk wanneer je die op z'n laagst zet. De vonkontsteking is even wennen, je moet aan de knop draaien, dan gaat de ontsteking werken en als de vlam brandt draai je verder, dan stopt de ontsteking. Handiger is wanneer je door het induwen van de knop de ontsteking bedient. De oven is echt top!
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch